![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Minister
|
![]() Gelukkig is dit in België niet mogelijk.
![]() |
#2 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja, en?
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ach, het systeem gebruiken om dat systeem te vernietigen is een eeuwenoude techniek.
Moslimterroristsen rijven inderdaad pakken geld binnen met VZWs en NGOs. Ik vertrouw erop dat onze inlichtingendiensten dit soort vormen van geldinzameling op tijd kan opdoeken. Problematischer vind ik Europese VZWs en NGOs die geld inzamelen om in de Derde Wereld ne keer te gaan uitleggen hoe de mensen daar moeten leven. Die neokolonialen zijn veel gevaarlijker dan een bende marginale terroristen.
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het enige "success" van onze stillen is de redding van het Eurovisiesongfestival geweest. Tenzij gij meer weet natuurlijk. Laatst gewijzigd door born2bewild : 2 september 2007 om 18:22. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik las lang geleden eens, dat van het inkomen van goede-doelen-clubs bij uitzondering ooit wel eens 10% aan het einddoel toekwam .... de rest, vaak boven 99%, zit in salarissen en "kosten".
Bloeiende industrie.
![]() |
#6 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
NGO's zoals Oxfam solidarity zijn misschien wel arrogant van aard omdat ze aan andere mensen uitleggen wat ze moeten doen, maar gevaarlijk zou ik ze nu toch niet noemen. Niemand verplicht de negertjes om de steun van de NGO's te aanvaarden. Maar terrorisme en geweld, dat negeert elke "non". |
|
![]() |
![]() |