![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() Twintig jaar verboden kankerverwekkende stortplaatsen openhouden langs Vlaanderens wegen, en dan strafopschorting krijgen, dat is weer eens een cadeautje van de alombunderende Justitie, waar ook een groot aantal topambtenaren al twintig jaar buiten schot blijven voor laksheid...
In het tegenovergestelde geval zou hun loopbaan wel eens kunnen "geschaad "worden... |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Een bekend cliché dat vaak wordt gebruikt wanneer 'bestuuders' zich te buiten zijn gegaan en daar kritiek op komt, is:
'Hoge bomen vangen veel wind' Over de reden van de kritiek wordt meestal gezwegen. Breekt men dan toch de 'bek' open krijgt men volgend cliché: Ach, iedereen maakt al wel eens een 'foutje'. Jaaa, niet gemakkelijk...besturen. Laatst gewijzigd door Ramon djv : 4 juni 2008 om 10:55. Reden: spellingfout: krijt ipv krijgt |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() eigenlijk moeten we onze kinderen opvoeden met de basiswijsheid: "mensen in kostuum zijn onbetrouwbaar".
![]() |
#6 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Tegenwoordig recycleert men zowat alles, tot ministers toe. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Banneling
|
![]() De milieuwetgeving wordt nog steeds als eenlachertje behandeld en mishandeld als een stiefkind.
|
![]() |
![]() |