![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
Bekijk resultaten enquête: Vind u dat met dit gebaar Israël een belangrijke stap tot vrede zet? | |||
Ja, want van Palestijnse zijde is er nog geen eenzelfde intiatief op komst |
![]() ![]() ![]() |
12 | 22,64% |
Ja, maar er is nog veel werk aan de winkel |
![]() ![]() ![]() |
12 | 22,64% |
Neen, Israël en de Joden moeten vernietigd worden, sieg heil |
![]() ![]() ![]() |
29 | 54,72% |
Aantal stemmers: 53. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() Hoewel het op dit forum de laatste weken weer volstaat met verwensingen en antisemitische uitlatingen van (uiteraard) hetzelfde groepje van haatdragende forumposters lees ik vandaag in de Telegraaf het volgende:
Israël laat Palestijnse gevangenen vrij KETZIOT - Israël heeft vrijdag meer dan 250 Palestijnse gevangenen vrijgelaten. Het is een gebaar in de richting van de Palestijnse president Mahmoud Abbas van de gematigde Fatah, die is verwikkeld in een machtsstrijd met de radicaalislamitische Hamasbeweging. De meeste vrijgelaten personen zijn aanhangers van Fatah. Ook kwam een handvol Hamas-sympathisanten vrij, meldden Palestijnse autoriteiten. Alle Palestijnen moesten voor hun vertrek een verklaring tekenen waarin zij beloofden geen militante acties meer te plegen. Na hun vrijlating werden ze overgebracht naar Palestijns gebied op de Westelijke Jordaanoever. Bij aankomst in Ramallah werd de groep feestelijk onthaald door een met Palestijnse vlaggen zwaaiende menigte. President Abbas hield een welkomstreceptie waar de vrijgelaten Palestijnen met hun familie en vrienden werden herenigd. Voor de Palestijnen zijn de gevangenen helden omdat zij vochten voor onafhankelijkheid. De president benadrukte dat Israël nog 11.000 Palestijnen gedetineerd houdt. Volgens Israël gaat het om minder gevangenen. De laatste keer dat Israël in een keer honderden Palestijnse gevangenen vrijliet was in 2005. http://www.telegraaf.nl/buitenland/6...rij.html?p=2,1 En dan zijn er hier nog idioten die durven beweren dat Israël niets doet om vrede en enkel meer terreur aanwakkert. Zelfs militanten van de neonazistische en onverzoenlijke terreurgroepering Hamas kwamen vrij( een organisatie die ook openlijk toegeeft een nieuwe ''Shoah'' na te streven en banden heeft met Al-Quaida). Waar blijft de reactie van Palestijnse zijde??? Waar blijft de vrijlating van Korporaal Gilat Shalid?? Neen, het antwoord van de Palestijnen gaat uit de loop van een Ak-47 of een Semtex gemaakte zelfmoordterrorist komen. Let maar op..... ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik geloof niet in vrede tussen de joden en die zogenaamde palestijnen.
![]() |
#3 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik geloof er ook niet in. De ideologie van Mohammed is doordrenkt van bloed en haat. Zeer anders als het Christendom.... Ik wou dit artikeltje ff aanhalen om ff te laten zien wie hier toch nog een poging tot verzoening wou doen. En dit zijn in elk geval niet de Palestijnen... Laatst gewijzigd door Sinistra : 22 juli 2007 om 20:42. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik geloof nooit dat bezetters in vrede kunnen leven met de bevolking wiens land ze bezetten.
Historisch gezien is dat nooit gelukt. Ik zie de Israelische bezetters daar eerlijk gezegd ook niet in slagen. Aangezien je zo'n lullige nazistische poll hebt gemaakt, heb ik als Stalinist noodgedwongen op "Sieg Heil" moeten stemmen. Laatst gewijzigd door C2C : 22 juli 2007 om 22:31. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Partijlid
|
![]() Snel verbloemd, te snel bestoven.
Geen leger bijen dat een koningin van een korf kan bestuiven, wanneer alle bloemen vergiftigd zijn geworden. De ware nectar zit niet in verdeeldheid van de rede noch in de intentie van het op het doel-gepropagandeerde instinct. Hoe dichter bij het licht van de zon; hoe groter de kans op verbranding van de vleugels. Welke de intensie van het hoger doel ook moge zijn, de ware bestuiving ligt binnenin. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Minister-President
|
![]() Ik heb het gevoel dat er bij de poll nog een optie "De Israëlis verlaten het door hun bezette land en geven het terug aan hun rechtmatige en oorspronkelijke eigenaars." ontbreekt.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Sinistra is een onverdoken racist en deze poll is zo belachelijk dat ik de derde optie heb gekozen.
néh.
![]() |
![]() |
#8 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Je geeft dan toch toe dat je qua Jodenhaat op hetzelfde niveau zit als de NSDAP. Bedankt toch voor je eerlijkheid... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Banneling
|
![]() Dit moet nu eens een van de idiootste en eenzijdigste polls zijn op P.be, niveau "you're either with us or against us." Proficiat AntiDeutsch of Sinistra of hoe ge uw keeskoppen zelf ook wilt noemen. Een nieuw dieptepunt!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
De oplossing die Max van Dietschland een tijd geleden voorstelde, namelijk duidelijke grenzen afbakenen (meer grondgebied voor de Palestijen) is een goede kortetermijnoplossing, maar ik geloof nooit dat de Arabische wereld hiermee tevreden zal zijn; hun uiteindelijke doel blijft de totale vernietiging van Israël en de terugname van hun oorspronkelijke gebieden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
|
![]() Citaat:
Een andere optie zou kunnen zijn dat de JewSA de Azoren afkoopt van Portugal en daar zijn joden-enclave opbouwt. Ook Hawai komt in aanmerking. Laatst gewijzigd door Max van Dietschland : 23 juli 2007 om 17:59. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
|
![]() Citaat:
Citaat:
Nogmaals ter info mijn voorstel. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Minister
|
![]() Voor de ontwikkeling van de hele regio zou het goed zijn moest zij volledig onder curatele van de joden geplaatst worden.
![]() |
#14 | |
|
![]() Citaat:
Waarom geniet u zo van de Holocaust? Ik vind dat een tragische historische gebeurtenis die niet te pas en te onpas mag misbruikt worden. Waarom vindt u dat u dat wel mag? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Staatssecretaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Staatssecretaris
|
![]() Ik geloof er ook niet in. De ideologie van Mohammed is doordrenkt van bloed en haat. Zeer anders als het Christendom....
Lees eens Lukas 16, hypocriet!!!!!!! Om het beleid van Israel en de VS te steunen moet je een monster zijn ...Holy soldiers Nazi looks... (Iron Maiden Holy Smoke) |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
|
![]() Citaat:
![]() http://en.wikipedia.org/wiki/Jewish_Autonomous_Oblast ![]()
![]() |
![]() |
#18 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#20 |
|
![]() De meesten zijn dan ook niet gekend als jood, die staat werd gesticht omdat de bundisten maar bleven zagen.
|
![]() |
![]() |