Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Forumsessies met politici > Forumsessies met politici (2004) > Filip Dewinter (Vlaams Blok) - 16 tot 22 februari
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Filip Dewinter (Vlaams Blok) - 16 tot 22 februari "De man die niet uit het nieuws is weg te branden. De opgang van zijn partij, het Vlaams Blok stond ook garant voor zijn persoonlijke carrière. Als grote tegenstander van het stemrecht voor migranten is hij ook nu actueel present. Als Bruggeling zete

Discussietools
Oud 17 februari 2004, 20:16   #1
Het Skill Effect
Banneling

Het Skill Effect's schermafbeelding

Standaard

Meneer Dewinter,

Op dit forum heb ik al aan uw leden gevraagd waarom het vlaams blok geen eigen forum heeft zoals dit hier.

Spa, N-VA, CD&V en zelfs vivant hebben een forum. De ene mooier als de andere, maar toch interessant om te bekijken.

Uw leden hebben geen antwoord kunnen geven, daarom dat ik het rechtstreeks aan u wil vragen.

Ik heb juist dit antwoord van u gevonden.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Filip Dewinter
Het recht op vrije meningsuiting is in dit land helaas al te zeer afgezwakt; er is een Centrum dat honderden miljoenen belastinggeld krijgt om politiek niet-correcte meningen voor de rechtbank te slepen. Een Vlaams Blok-forum zou dan ook door tegenstanders meteen misbruikt worden, waarna het Centrum het VB kan vervolgen wegens 'het toelaten van politiek niet-correcte uitingen via internet'.

Daarom dus geen VB-forum, maar zoals u merkt zijn we des te actiever in publieke fora.

Filip Dewinter
De andere politieke partijen hebben ook kans om "niet-correcte uitingen via internet" te verkrijgen op hun forum.
Dat is zelf al meerdere malen gebeurd.
Het fijne aan een forum als dit hier, is net dat moderatoren berichten kunnen bijwerken en/of knippen.

Zolang u het niet doet op de manier van SPa (maw censureren zonder motivatie), zal dat niet voor problemen zorgen.

Met het bezoek dat u nu hier voert, kan u op uw eigen site doen en wie wil dat niet???

Zie het als een tip

Chill
Het Skill Effect is offline  
Oud 17 februari 2004, 20:24   #2
Seba
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Chill Effect
Meneer Dewinter,

Op dit forum heb ik al aan uw leden gevraagd waarom het vlaams blok geen eigen forum heeft zoals dit hier.

Spa, N-VA, CD&V en zelfs vivant hebben een forum. De ene mooier als de andere, maar toch interessant om te bekijken.

Uw leden hebben geen antwoord kunnen geven, daarom dat ik het rechtstreeks aan u wil vragen.

Merci,

Chill
hij heeft hierop reeds "geantwoord". Zijn stelling is dat zij veroordeeld zouden kunnen worden omdat iemand anders op hun forum niet politiek-correcte taal zou uiten. Dit compleet naast de kwestie en pertinent foute antwoord zegt genoeg denk ik
als homofobie een misdaad wordt, dan leven we in een totalitaire staat
Seba is offline  
Oud 17 februari 2004, 20:26   #3
Het Skill Effect
Banneling

Het Skill Effect's schermafbeelding

Standaard

Seba:

hij heeft hierop reeds "geantwoord". Zijn stelling is dat zij veroordeeld zouden kunnen worden omdat iemand anders op hun forum niet politiek-correcte taal zou uiten. Dit compleet naast de kwestie en pertinent foute antwoord zegt genoeg denk ik

Ik heb het gezien en mijn post bijgewerkt.

toch bedankt voor de tip.
Het Skill Effect is offline  
Oud 17 februari 2004, 20:30   #4
Seba
Europees Commissaris

Standaard

trouwens, als iemand anoniem iets niet politiek-correct post op dat forum, wat heeft het VB daar dan in hemelsnaam mee te maken?
als homofobie een misdaad wordt, dan leven we in een totalitaire staat
Seba is offline  
Oud 17 februari 2004, 20:48   #5
thePiano
Perm. Vertegenwoordiger VN

thePiano's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Seba
trouwens, als iemand anoniem iets niet politiek-correct post op dat forum, wat heeft het VB daar dan in hemelsnaam mee te maken?
Vandaar ook dat ik al jaren pleit om anonieme deelnemers rechtspersoonlijkheid te geven zodat, wanneer ze over de schreef gaan, eenvoudig ter verantwoording kunnen geroepen worden voor hun uitlatingen. Daar hoeft een moderator niet eens in betrokken worden. Kort gezegd: weg met de anonieme wetsovertreders.

Dat een groot aantal VB-militanten actief is op het internet, heeft Filip Dewinter hier ook al toegegeven. Het bespaart de partij tijd en geld aan het aanstellen van eigen moderatoren en het onderhouden van een website/annex forum.

Ze kennen de ervaring met hun ter ziele gegane forum van de Jongeren van het Vlaams Blok (VBJ-forum), en beseffen dat dit een fulltime job is die hun zaak niet loont maar integendeel, hun imago van brave goeige vlamingen eerder schade berokkent. En terecht. Ik ben zelf korte tijd op dat forum actief geweest, en de toestanden die je daar aantrof waren regelrecht uit Mein Kampf weggeplukt. Hij kan dan wel beweren dat 'linkiewinkies' dit forum manipuleerden, maar dat is onzin, want de toenmalige herrieschoppers zitten nu en nog altijd verspreid over de rest van de vlaamse forums.

Om soortgelijke redenen eist het Vlaams Blok ook rechtspersoonlijkheid voor de Vakbonden. Waarom kan dit bvb niet voor anonieme internetterroristen?
Oud 17 februari 2004, 21:07   #6
Verhofstadthater
Parlementslid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door thePiano
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Seba
Vandaar ook dat ik al jaren pleit om anonieme deelnemers rechtspersoonlijkheid te geven zodat, wanneer ze over de schreef gaan, eenvoudig ter verantwoording kunnen geroepen worden voor hun uitlatingen. Daar hoeft een moderator niet eens in betrokken worden. Kort gezegd: weg met de anonieme wetsovertreders.

Dat een groot aantal VB-militanten actief is op het internet, heeft Filip Dewinter hier ook al toegegeven. Het bespaart de partij tijd en geld aan het aanstellen van eigen moderatoren en het onderhouden van een website/annex forum.

Ze kennen de ervaring met hun ter ziele gegane forum van de Jongeren van het Vlaams Blok (VBJ-forum), en beseffen dat dit een fulltime job is die hun zaak niet loont maar integendeel, hun imago van brave goeige vlamingen eerder schade berokkent. En terecht. Ik ben zelf korte tijd op dat forum actief geweest, en de toestanden die je daar aantrof waren regelrecht uit Mein Kampf weggeplukt. Hij kan dan wel beweren dat 'linkiewinkies' dit forum manipuleerden, maar dat is onzin, want de toenmalige herrieschoppers zitten nu en nog altijd verspreid over de rest van de vlaamse forums.

Om soortgelijke redenen eist het Vlaams Blok ook rechtspersoonlijkheid voor de Vakbonden. Waarom kan dit bvb niet voor anonieme internetterroristen?
En de enige die in dit verband al een rechtszaak heeft lopen ben jij.
Verhofstadthater is offline  
Oud 17 februari 2004, 21:09   #7
thePiano
Perm. Vertegenwoordiger VN

thePiano's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Verhofstadthater
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door thePiano

En de enige die in dit verband al een rechtszaak heeft lopen ben jij.
Ik ben dan ook niet anoniem.

En wie zit daar weer achter denk je? Ra ra....

Ps: geen rechtzaak maar een klacht
Ps2: is dit echt het enige soort interventie dat we van jou hier mogen verwachten, je stelt me teleur

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:47.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be