![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 15/09/2007 06:45
Stalker van Freya Van den Bossche opgepakt (verschillende kranten) (Belga) De Gentse politie heeft een man opgepakt die minister van Begroting Freya Van den Bossche (sp.a) al maandenlang stalkte. Dat berichtten verschillende kranten en de VRT-nieuwsredactie zaterdag. De stalker poogde op alle mogelijke manieren in contact te komen met Van den Bossche. Hij stuurde mails en brieven, probeerde haar vruchteloos aan de telefoon te krijgen en stuurde haar bloemen. De minister probeerde de man lange tijd te negeren. Maar toen hij enkele dagen geleden 's avonds plots voor de deur van haar huis stond, stapte ze naar de politie. De Gentenaar werd ondervraagd en weer vrijgelaten. Politie en gerecht denken dat hij zijn lesje geleerd heeft. (VRW) Bron/KLIK Tja,zij oefend een openbare ambt uit hé ![]()
#2 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Weer een topic over da geil wijf!
![]()
POLITICS.BE 2:http://www.politiek.messageboard.be Het volk dient de stem van de partijen te zijn, en de partijen niet de stem van het volk! De nieuwe Vlaamse Partij! Vrij Vlaanderen of neem eens een kijkje op ons geüpdate forum:Forum Vrij Vlaanderen |
![]() |
![]() |
#3 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik ben ze eens tegengekomen in Gent. In tegenstelling tot bij veel andere jongedames daar, ging mijn hart niet bepaald sneller slaan
![]()
#4 |
Parlementslid
|
![]() Toch frappant dat de politie al ingrijpt als een vermeende stalker nog maar in de buurt komt van de woning van een politica. 'Gewone' vrouwen dienen soms jaren klachten in omdat ze worden lastiggevallen door ex-mannen of vriendjes zonder dat er actie wordt ondernomen. Twee maten en twee gewichten?
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() GEIL WIJF ![]() ![]() ![]() ![]() Leg uit AUB .........
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik vind dat eender wie die slachtoffer is van stalking, ernstig moet genomen worden.
De relevantie dat dit in de pers komt, is nihil. Ik ben ook zeker geen sossen-aanbidder, maar aan deze draad heb ik geen boodschap.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
#7 |
|
![]() Mensen mogen toch vallen op rijpere vrouwen zeker!
![]() ![]()
POLITICS.BE 2:http://www.politiek.messageboard.be Het volk dient de stem van de partijen te zijn, en de partijen niet de stem van het volk! De nieuwe Vlaamse Partij! Vrij Vlaanderen of neem eens een kijkje op ons geüpdate forum:Forum Vrij Vlaanderen |
![]() |
![]() |
#8 |
Burger
|
![]() Je mag voor Freya zijn of niet , maar denk dat gestalkd worden voor niemand leuk is.
Ja ze is een openbaar figuur maar dat betekent niet dat ze mag gestalkt worden. Denk dat de politie het goed heeft aangepakt een babbel met de stalker duidelijk maken dat het niet kan. Denk dat ze dat wel in meer gevallen doen dus of ze echt een voorkeurbehandeling heeft gekregen denk ik niet hoor. |
![]() |
![]() |
#9 |
Banneling
|
![]() VDB verkrachten?
|
![]() |
![]() |
#10 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Het zou nogal slecht staan in de gazet in dezelfde week dat een vrouw werd doodgeschoten in Brussel door haar stalkende ex als ze het de normale behandeling hadden gegeven.
Mag ik u even het antwoord citeren dat 'onze vrienden' telefonisch aan mijn moeder gaven toen mijn pa (na de scheiding) haar vensters kwam insmijten? "Stuur hem weg, madammeke. We zullen straks wel iemand sturen om de schade te komen vaststellen." |
![]() |
![]() |
#11 |
Burger
|
![]() moest Madam de Minister haar een beetje deftiger en zedelijker aankleden zou ze dat probleem niet hebben, dat komt ervan als ge me gans uw commerce bloot loopt...... als ge met de sex aan uw stemmen moet geraken heeft dat ook nadelen nietwaar ! gehuld in een burka zou ze dat allemaal niet voorhebben !!
#12 | ||
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#13 |
Burger
|
![]() volledig akkoord, de vrouw moet zelf kunnen kiezen of ze met hare winkel bloot loopt of niet, maar dan moet ze wel de eventuele gevolgen zelf dragen....en ja stalkers mogen ze van mij aan de hoogsten boom hangen, maar er zijn nu eenmaal van die wacko's en die trekt ge aan gelijk vliegen naar ne pot siroop als ge er zo sletterig als een Freya bijloopt nietwaar !
#14 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
#15 |
Minister
|
![]() Topic bestaat reeds.
|
![]() |