![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
Bekijk resultaten enquête: Kan dit zo maar ? | |||
Straffen volgens de Wet van het land ? |
![]() ![]() ![]() |
9 | 100,00% |
Geen straf, want het gebeurde volgens de Islam en de Koran ? |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
Aantal stemmers: 9. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Eremoord
De 17-jarige Pakistaanse Shafilea Ahmed lag reeds maandenlang verborgen in de struiken, alvorens ze door haar moordenaars in de rivier Kent (Groot-Brittannië) werd geworpen. Het meisje wou het leven leiden van een normale tiener en kwam daarbij in botsing met haar ouders die haar steeds meer in de richting van het traditioneel Pakistaans leven duwden. Ze hadden voor haar ook al een partner gevonden. De ouders worden nu verdacht van ontvoering en moord. Bij Pakistani leeft de opvatting dat een man het recht heeft zijn vrouw te doden als zij de geldende normen van de islam schendt. Dit houdt in dat vrouwen zonder discussie akkoord dienen te gaan met een gearrangeerd huwelijk. Het is hen derhalve verboden te trouwen met een geliefde, te flirten of zelfs maar te spreken met vreemde mannen of zelfs gewoon, teveel in de openbaarheid te treden. Ook verkracht worden is hen verboden. Het overtreden van deze regels komt neer op het in diskrediet brengen van de familie en dat is naar Pakistaanse normen meer dan voldoende als motief voor een eremoord. Niettegenstaande eremoorden er officieel gekwalificeerd worden als misdaad, ziet de overheid in Pakistan dit fenomeen door de vingers. Scotland Yard meldt dat er in 2003 niet minder dan twaalf eremoorden op Brits grondgebied gepleegd werden. Enkele maanden geleden werd er nog een 16-jarig Koerdisch meisje gekeeld omdat ze een relatie zou hebben gehad met een Libanese christen. Hier wordt men stil van. Weerom een zeer pijnlijke illustratie van hoe de persoonsgebonden islamwetten niet stroken met onze meest fundamentele westerse waarden.
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Banneling
|
![]() Dit noemt men nu de verrijking van de multi-culturele samenleving.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Gouverneur
|
![]() Maar zeggen dat het een achterlijke godsdienst is, dat is wel racistisch.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Of enkel die ouders? Of enkel een deel van het Katholicisme? En oh ja, er zijn veel mensen die de Islam achterlijk beleven. Maar daarom is het voor mij nog geen achterlijke godsdienst. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#6 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
In de Islam is dit algemeen verspreid.
![]() |
![]() |
#7 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Vreemdeling
|
![]() Kameraden,
Tsja, dat heb je als je primitieve, barbaarse volkeren met culturen die dateren uit 1300 v.chr, laat instromen in onze Westerse moderne Vlaamse samenleving. Vlaanderen en Europa moeten opnieuw worden gezuiverd van vreemde invloeden d.m.v. een volkstelling, inname van Vlaamse paspoorten aan vreemdelingen, omduwen van moskeeen, een onmiddellijke uitzetting naar het land van herkomst. Vlaanderen voor ECHTE Vlamingen. Pakistanen horen gewoon in Pakistan, allemaal heel eenvoudig, in Pakistan kunnen ze dan lekker verder gaan met ritueel slachten en het onderdrukken van de vrouwen en meisjes. Prima, maar niet hier Partijleider SED Honecker
DDR-Staats- und Parteichef, Generalsekretär das Zentralkomitee der SED, Mitglied des Politbüros, Erich Honecker "Vorwärts immer, rückwärts nimmer!" "Die Partei hat immer recht". "Die Mauer wird in 50 und auch in 100 Jahren noch bestehen..." http://www.funet.fi/pub/culture/russ...al/sovnat1.wav |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik moet toegeven, als ik moet kiezen tussen de forumtherapeur "Ego" Filosoof, en de nieuw verschenen dwangmatig herhaalposter Erich honnecker, dan weet ik het wel.
Oftewel, nog eenmaal een mislukte Politieke [size=2]anti[/size]reclame tekst van Honnecker, en ik druk eens een blauw knopje. Niet omdat ie beledigend is([size=2]alleen voor zichzelf[/size]), maar gewoon wegens forumvervuiling.
![]() |
#11 | |
|
![]() Citaat:
Blokske ik denk dat u gehalucineerdt bent door vroegere gebeurtenissen zoals ;veldslagen in spanje, Vergeet niet dat de hele westerse democratie een cultuur(en deel daarvan) aan de islam te danken is ,Het is niet dat als en paar criminelen op straat lopen dat je dat islamitisch moet noemen, Ik denk dat als je frustraties op en andere manier uit, (ik bedoel vriendelijke uitingen)dan zou je heel veel beter van zult zijn!!
![]() |
![]() |
#12 |
Banneling
|
![]() Ancapa,
Als alle islamieten eremoorden zouden plegen zou het een reusachtig bloedbad zijn, geloof me gerust: zo braaf zijn alle islamitische meisjes nu ook weer niet ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Vreemdeling
|
![]() Kameraden,
Ik wordt al bedreigd op dit forum om mijn mond dicht te houden, door maddoxje, met zijn kleine bekrompen geest. In Vlaanderen zijn de politici er goed in om het volk een dictaat zwijgen op te leggen, nu blijkt ook al op dit forum. De dictatuur van guyke moet doorbroken worden eveneens als de politieke correctheid omtrent vreemdelingen en criminaliteit. Ook de uitholling van sociale voorzieningen van/door vreemdelingen is zo´n punt. -Ik wil gewoon geen multi-cul samenleving, heel eenvoudig. -ik wil niet op mijn werk werken met allochtonen, heel simpel. -ik wil een veilig, Vlaams Vlaanderen van en voor Vlamingen Trouwens een moslim wil hoe zowiezo niet voor een Christenhond werken, dus..........we zijn weer rond. Op krassen........dat is de boodschap........ Staats en partijchef Honecker
DDR-Staats- und Parteichef, Generalsekretär das Zentralkomitee der SED, Mitglied des Politbüros, Erich Honecker "Vorwärts immer, rückwärts nimmer!" "Die Partei hat immer recht". "Die Mauer wird in 50 und auch in 100 Jahren noch bestehen..." http://www.funet.fi/pub/culture/russ...al/sovnat1.wav |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Kun jij nog iets ander dan dwangmatig het forum vol te razen met je fascistische zever? Enfin, kzou zeggen doe maar verder. Dan hebben we tenminste iets om mee te lachen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Honnecker... Het is Meneer Maddox voor jou.
Jouw idiote continue dezelfde postings zijn een pak saaier dan een doorsnee linkie winkie posting op dit forum. Als je dacht met je redelijk eentonige ,copy past achtige berichtjes mij te overtuigen van en rechtse gedachtengang, dan ben je 1) te lomp, 2) veel jaren te laat. Het enige ik vermelde is dat als ik moet kiezen tussen een sessie Ego Filosoof psychoanalyze ,en weerom het zelfde bericht, ik voor de psychoanalyze ga. Hoeveel keer heb je je eerste posting herhaald, in vele topics op dit forum? Citaat:
Maar een beetje creatiever zijn in je postings is aan te raden, anders gaan mensen je gewoon negeren.
![]() |
![]() |
#16 | |
Burger
|
![]() Citaat:
Tuurlijk moet die man gestraft worden naar de wet van dat land, dat is toch overal zo? Alleen zijn sommige landen nog niet genoeg geëvolueerd om in te zien dat godsdienstige wetten geen plaats hebben in een staat. Eens men een complete scheiding van kerk en staat bekomt in de moslimlanden zullen de problemen veel minder talrijk zijn, maar je mag niet vergeten dat zoiets een proces van generaties is, niet van dagen. Secularisatie is de sleutel, als je het mij vraagt.
![]() |
![]() |
#17 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Daarvan is een minieme minderheid schuldig aan dergelijke zaken: daarmee heb je niet het recht alle anderen te diaboliseren.. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Burger
|
![]() Citaat:
Dat zou iemand die zichzelf een filosoof noemt toch moeilijk kunnen ontkennen?
![]() |
![]() |
#19 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Het meest treffende en juiste voorbeeld van vermenging van kerk en staat is wel het Verenigd koninkrijk, waar het staatshoofd ook het hoofd van de anglicaanse kerk is, sinds haar oprichting door Henry VIII D�*�*r schijnt niemand hier problemen mee te hebben... |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Burger
|
![]() Citaat:
Bush is een politiek leider die naar het religieuze neigt. In de islamwereld zijn het heel vaak religieuze leiders die naar politiek neigen. Ik wil niet veralgemenen, er zijn uitzonderingen zoals Khatami in Iran, maar we zien wat met hen gebeurt. We moeten realistisch zijn, op dit moment is er bitter weinig nuchtere politiek in de moslimlanden. Tuurlijk gaat men niet klagen over het VK, het hoofd van de Anglicaanse Kerk heeft daar immers evenveel echte macht als Albert II. Het gaat hem in deze gevallen over de praktijk, niet over de theorie.
![]() |