![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() http://www.youtube.com/watch?v=4-94JhLEiN0
Een echte schande om je zo te gedragen in de kerk ![]() ![]() In de moskee zou het niet waar zijn. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Prachtig, ik ben zeker dat god zich ook geamuseerd heeft!
![]() |
#3 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Enorm maatschappelijk probleem. K&K?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Partijlid
|
![]() Soms vraag ik mij toch af of topics als dit serieus bedoeld zijn of niet.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Evenals niet elke kerk het zal toelaten zal het niet in elke synagoge mogen. Ik vermoed dat orthodoxe synagogen het niet zullen toelaten, sommige liberale synagogen wel. Waar het ook gebeurt, god zal het wel plezant vinden.
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat een prachtig begin van een nieuw huwelijk! Ik heb met volle teugen van dit filmpje genoten!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ben geen voorstandster van dansen en uitbundigheden in een kerk, maar huwelijken en sommige andere ceremonies zijn uitzonderlijke plechtigheden waar persoonlijke inbreng van de betrokkenen belangrijk is omdat ze een bepaalde verbintenis aangaan. Die verbintenis mogen ze best op een heel eigen wijze proberen uit te drukken zolang het maar een beetje deftig blijft. Deze dans toont veel energie en enthousiasme, twee zaken die bij de start van een huwelijksleven heel positief zijn.
![]() |
#9 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |