![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Joepy, binnen een korte tijd terug dienstplicht in Europa, want het rode gevaar steekt zijn kop terug boven water. Mss dat de jongeren dan eindelijk eens terug discipline gaan leren en we geen werkkrachten meer uit afrika moeten gaan halen omdat men hier het werk niet meer aanleerd. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
euh....... Rusland heeft perfect het recht om troepenconcentraties te plaatsen waar het hen maar schikt...... Wat die "discipline" betreft,ik heb nog sterk de indruk dat we reeds sterk gedisciplineerd waren VOORDAT onze eerste drill-sergeant ons lieve woordjes in het oor....BULDERDE....en verder vraag ik mij meer en meer af WELK werk we straks nog aan "de jongeren" zullen moeten aanleren als de grote verhuis naar China zo verder gaat.... straks moet men nog vier zaken kunnen: a)tuinieren b) DHZ thuis,en alstublief niet voor een klein bazeke gaan tsjolen.... c) Met vorkheftrucks en logistiek materiaal om kunnen gaan om Chinese import te behandelen d) Chinese dingen verkopen Het verband met Rusland ontgaat me nu even ![]() Laatst gewijzigd door kelt : 7 november 2007 om 17:38. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik hoop het alvast.
Laatst gewijzigd door Praetorian : 7 november 2007 om 17:41. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als Rusland herbewapend, dan volgen de EU en zijn andere buren ook. En dan kunnen er eindelijk transfers van Wallonie naar Vlaanderen gebeuren. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
....vandaar de nood aan verdergaande diversificatie van de EU energie- en grondstoffeninvoer.... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Rusland gaat zijn beste klant toch niet aanvallen? Bovendien zou zoiets wel eens kunnen leiden tot een boycott van BMW's, Mercedessen en Audi's naar rusland wat voor de gemiddelde Rus met Geld onverteerbaar is en gegarandeerd tot een interne staatsgreep zal leiden. En als dat echt nog niet helpt, kan er ook een boycott van Dolce & Gabanna, Versace, Gucci en Louis Vuitton geregeld worden. Dan worden de Russische dames gek en komen de russen binnen de week op hun knieen smeken om de 'luxe'-kraan terug open te draaien. ![]() We hebben ze bij hun pietje, mijn beste. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |