![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() Nu ook recht op huwelijk voor robots? En wat met adoptierecht.
Wat denkt ge raf, moet het er komen? http://www.hln.be/hlns/cache/det/art...bron=homeArt15 "In de toekomst hebben we meer seks met robots dan met mensen" ![]() ![]() ![]() Mensen zullen in de toekomst net zo vaak en misschien wel meer seks hebben met robots dan met elkaar. Dat voorspelt de internationale schaakmeester David Levy in zijn proefschrift "Love and Sex with Robots", waarop hij promoveert aan de Universiteit Maastricht. Seksslaaf Er bestaan reeds realistische sekspoppen die in de toekomst uitgerust worden met intelligente software. "Het grote voordeel is dat een robot alles doet wat iemand wil, niet tegenstribbelt en dus als een soort seksslaaf gebruikt kan worden", aldus Levy. Verliefd, verloofd, getrouwd met robot Hij voorspelt dat in 2050 seks en zelfs huwelijken met robots de normaalste zaak van de wereld zullen zijn. Mensen zullen verliefd worden op robots, omdat die naar de wensen en behoeftes van de gebruiker geprogrammeerd kunnen worden, zei Levy. Mensen zullen zelfs liever een robot "beminnen" dan een mens van vlees en bloed. Levensechte siliconen poppen "Uit Amerikaans onderzoek blijkt nu al, dat veel mensen liever hun echtgenoot dan hun hond verliezen. Dat zal met robots niet anders zijn." In Korea en Japan zijn momenteel levensechte siliconen poppen erg populair. "In Tokio kun je zo'n Sex Doll huren voor 100 euro per uur", aldus Levy. Concurrentie voor prostituees "Maak van zo'n pop een robot, dan vormen die binnenkort een heuse concurrentie voor prostituees." Huwelijken houden steeds minder lang stand en trouwen met een gewillige robot zou binnenkort een alternatief vormen. Levy verwacht wel wat tegenstand van religieuze staten en groeperingen, maar die zal volgens hem wegebben. Robots kunnen binnenkort meer dan alleen een orgasme bezorgen. Ze zullen ook steeds meer macht krijgen. Robot in het Witte Huis "Over enkele decennia zit mogelijk een robot in het Witte Huis", denkt Levy, die grote veranderingen voorspelt op het gebied van ethiek. De 62-jarige schaakmeester uit Londen promoveert in Maastricht omdat het onderwerp in Groot-Brittannië taboe is. (belga/lb) LEES OOK: Japanse ambtenaar berispt wegens liefde voor robots ![]() LEES OOK: Mitsubishi verhuurt menselijke robot als receptionist ![]() LEES OOK: Robot moet gew Laatst gewijzigd door born2bewild : 11 oktober 2007 om 20:48. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Da gaat nooit aanslaan, alleen bij de zieligaards die aan geen kunnen geraken.
POLITICS.BE 2:http://www.politiek.messageboard.be Het volk dient de stem van de partijen te zijn, en de partijen niet de stem van het volk! De nieuwe Vlaamse Partij! Vrij Vlaanderen of neem eens een kijkje op ons geüpdate forum:Forum Vrij Vlaanderen |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Banneling
|
![]() lijkt me helemaal iets voor u, B2BW.
als ge ze goed programmeert kunt ge ze zelfs meenemen naar huis en aan uw ouders voorstellen. die gaan fier op u zijn jong. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Banneling
|
![]() waarom? Leg uw moppeke ne keer uit.
Laatst gewijzigd door born2bewild : 11 oktober 2007 om 21:05. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Kijken om te beginnen alleen maar naar het uiterlijk,moeten je bv niet hebben alleen maar omdat bv je haar met gel hebt gedaan,ppffff. En als ze dan toch mee ne lelijkaard lopen ist meestal enen die geld heeft. En ze zijn ook niet op hun mond gevallen,groot bakkes. Ik heb zelf 3,5j verkeerd en sindsdien man,pf,niet veel zin meer,altijd dat gezaag en geklaag en geziek rond je kop,je vrijheid kwijt en ik hou van mijn vrijheid. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
|
![]() Citaat:
![]()
POLITICS.BE 2:http://www.politiek.messageboard.be Het volk dient de stem van de partijen te zijn, en de partijen niet de stem van het volk! De nieuwe Vlaamse Partij! Vrij Vlaanderen of neem eens een kijkje op ons geüpdate forum:Forum Vrij Vlaanderen |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
|
![]() Ik geloof niet in sex met Mitsubishi robots. Da's alleen iets voor Japanse fetisjisten. Dat zit in de Japanse cultuur. Japanners zijn ook niet van deze wereld. Dat zijn aliens op sexueel vlak.
Die worden opgewonden van een bord vol groen slijm uitgesmeerd over een 70 jarige oma verkleed als een 16 jarig schoolmeisje dat een electronische kameel uit Kazakhstan uitbeeldt die tussen neonlampen doorhuppelt - dat soort absurditeiten. Trouwens, die kameel moet dan nog wel geboeid en ritueel geknoopt worden en het haar op het topke van zijnen bult moet zéér recht afgeschoren zijn, of de Jap wordt er niet opgewonden van. Andere mensen hebben banale vleselijke sex nodig om te overleven. Vleselijke sex zit vol sociale en chemische rommel die nooit artificieel kan nagebootst worden. Nooit voorbeelden uit de idiosyncratische, autistische, ritualistische Japanse cultuur gebruiken om universele uitspraken te doen over wat dan ook.
Laatst gewijzigd door C2C : 11 oktober 2007 om 23:06. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
|
![]() Ik geloof niet in Japanners.
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
|
![]() Ik geloof ook niet in zeewier.
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
|
![]() Nou, onderschat de mens niet. Er zijn zat mannen die negen van de tien keer een zogenaamde Bitch, iemand die makkelijk te krijgen is, maakt niet uit wat ze verder voor eigenschappen heeft, boven een andere vrouw verkiezen, rappers lijken bovengemiddeld vaak tot deze groep te behoren. Nu speelt daar wel wat status in mee, het kunnen krijgen op zich, maar als de robots over een flinke tijd er beter uitzien en de hele kamasutra kennen...
![]() |
![]() |
#11 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
|
![]() Nog eentje die het verschil niet begrijpt tussen racisme en het observeren van cultuurverschillen.
En dat nog wel in deze tijd, wanneer die kennis toch echt basis zou moeten zijn. Ik blijf bij mijn punt: ik geloof niet in sex met zeewier.
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als die robots echt zo geavanceerd zijn dat ze zo menselijk kunnen zijn , zou men deze machines dan niet beter kunnen programeren om andere zaken te doen ...
Ik zou al eerder denken aan een blindegeleiderobot of zo ...
![]() |
#20 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Ik zie met de overbevolking geen nood voor robots. Enkel mischien voor arbeid in super-extreme situaties.
En natuurlijk zou het leger het idee van robots (Asimov) ook wel verkrachten.