![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() In de jaren dertig reeds waarschuwde men ervoor dat door de hoge nataliteit in Afrika en de dalende nataliteit in Europa het blanke ras in verdrukking zou kunnen komen.
Nu mag je zoiets uiteraard niet meer zeggen. In 1937 echter gaf de toenmalige LINKSE regering in Frankrijk een reeks postzegels uit om het krijgen van kinderen aan te moedigen. De beeltenis is die van Marianne met een baby in de armen. En het opschrift? ![]() POUR SAUVER LA RACE ![]() 't Kan verkeren zei Bredero... . |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Banneling
|
![]() bron : de Knut
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Jajaja... "Wie is er nu de nazi" etc...
Wa wilde nu zeggen? Dat links zijn ook racistisch is? Dat linksen hypocriet zijn? ![]() Of gaat het om het blanke "ras"? |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
![]() Geef eens een paar links die verwijzen naar de superioriteit van het blanke ras?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Banneling
|
![]() [quote=sn00py;2996615]Dat is uw goed recht.
Off-topic: Ik heb nooit geweten wat uwen avatar betekende. Gisteren toevallig het origineel gezien. Proficiat, mooi gedaan![/quote] wat betekent dat?Ik zie er een dooie Mickey Mouse in... |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
|
![]() [quote=forumspook;2996618]Dat is het embleem van de derde Mickey Mouse SS divisie.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zeg tegen Stijn dat we ondertussen 70 jaar verder zijn en dat zijn vergelijking daarom als een tang op een varken slaat. Niet dat we iets zinnigs van hem verwacht hadden...
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
wat heeft die 70 jaar dar nu mee te maken ? Die statement is wat ze is ! Binnen 70 jaar vind ik u, in het onwaarschijnlijke geval van leven en welzijn op dat moment, nog altijd een *KNIP* die nu weer zal gaan bleiten dat "persoonlijke aanvallen" verboden zijn op dit forum, daarbij totaal voorbijgaande aan het feit dat met de trefwoorden uit die *KNIP*zijn verzamelde posts een boek kan worden geschreven waar de gemiddelde nazi in de jaren 30 plat van achterover was gevallen. Noorman Laatst gewijzigd door Peter Johan : 14 oktober 2007 om 11:39. Reden: Persoonlijke aanval |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Gouverneur
|
![]() Wat kan het mijn nu schelen of er binnen 500 jaar nog blanken rondlopen.
![]() |
#16 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Banneling
Locatie: Antwerpen/Gent Ideologie: Stokslagen en waterkanonnen
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat zijn over het algemeen dezelfden...
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |