![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Enorm zielig als je op deze manier je cd moet promoten ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Anders zou ik nog nooit van die vent hebben gehoord...
POLITICS.BE 2:http://www.politiek.messageboard.be Het volk dient de stem van de partijen te zijn, en de partijen niet de stem van het volk! De nieuwe Vlaamse Partij! Vrij Vlaanderen of neem eens een kijkje op ons geüpdate forum:Forum Vrij Vlaanderen |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Banneling
|
![]() Tja,de man komt niet meer aan den bak hier en komt ook niet meer in de media dusja,hij moest wel iets zeer goeds vinden om op te vallen en te tonen hij er nog is en nieuwe muziek uitbrengt en is daarin geslaagd.
één van z'n songs alsk mij niet vergis die een hit was ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Marlboro : 26 oktober 2007 om 00:12. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() In een turkse cel zitten om een cd te promoten ...
![]() Die manager is gek ... ![]() Die zanger ook ... ![]() Het hinderen van de rechtsgang zal wel genoeg zijn om die manager een paar weken vast te houden in de turkse versie van "de hel van Tanger" ....
![]() |
#5 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() En net als ik denk dat ik de grootste sukkelaar die de menselijke soort ooit heeft voortgebracht hier op het net was tegen gekomen...
Wie is die loser? Attention-whore...
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() hij heeft niet in de cel gezeten hé, hij heeft dat gewoon gezegd.
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Te grappig voor woorden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En meteen ook aan de familie van Marcel van Loock. De man is nog maar net overleden en die prulzanger denkt even dat dit een smaakvolle grap is of zo? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
|
![]() Citaat:
![]() maar terwijl jij dit de media verwijt doe je het zelf want zonder jouw toppic hier had ik niet eens geweten dat jo vally een nieuwe cd had en nu dat jij je door hem hebt laten gebruiken dus wel ![]() slimme gast die jo vally - heb vandaag weeral iets ivm pr bijgeleerd ![]() spectakel verkoopt - media is spektakel - en de waarheid is saai en dus niet zo belangrijk - over naar de volgende sensatie - want anders vallen de mensen in t slaap en starten ze er morgen geen topics over op www.politics.be ![]()
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 26 oktober 2007 om 10:50. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
|
![]() of neem nu eddy wally - nog zo n mediagenie
als hij in stgillis waas ofzo komt optreden denk iedereen - aah tof we gaan hem eens goe uitlachen vanavond maar intussen zitten zijn zalen zo wel altijd eivol wie lacht er nu wie uit eigenlijk wie is er hier nu den dommerik - eddy wally of de vlaming ?
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 26 oktober 2007 om 10:53. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Minister
|
![]() niks nieuws onde de grijze kapitalistische wolken!Reeds in 1967 waarschuwde Guy Debord voor het spektakel maatschappij.
http://www.marxists.org/nederlands/d...7spektakel.htm Debord was geen marxist.
![]() |
#13 |
|
![]() links met www.marxist.org erin zijn saai en daar klikken mensen niet op
ze worden al moe als ze nog maar denken aan die voze met zijn baard die van onder breder is dan van boven als je dus wilt dat mensen je boodschap toch gaan lezen zorg dan dat je een link hebt met daarin iets van jovally.be of zo ![]()
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 26 oktober 2007 om 11:02. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Minister
|
![]() het gaat hier eerst over Debord zijn boodschap,op marxist.org hebben ze zijn boek online gezet,dat is tof
De profiteurs,dat zijn deze met zwembaden in hun tuinen,te veel autos op hun opritten enz Laatst gewijzigd door guerin : 26 oktober 2007 om 11:23. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
|
![]() Citaat:
![]() Alleszins, er is daar een soort zaaltje waar soms al is iets gebeurt, een of andere fotograaf kwam zijn collectie Stalin foto's daar eens tonen en zo. De gevangenen bekijken Stalin en kijken dan eens naar elkaar met een vragende blik op hun gezicht. Stalin... Ik bedoel maar, raar of zelden is dat zaaltje uitverkocht niettegenstaande dat er maar een goede 50 man binnen kan. Nu, op zekere dag ging den Eddy komen. 3 maand daarvoor was de zaal uitverkocht, geen plaats meer. Dat was dan ook de enige maal dat dit gebeurt is. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Burger
|
![]() is die overleden? ik dacht dat ik er vorige week een interview mee heb gezien waarin verteld werd dat ie terminaal was. dan is het wel heel snel gegaan.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 26 oktober 2007 om 12:28. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Minister
|
![]() Citaat:
ik heb de boek...
![]() |