![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een anesthesist uit Bree heeft een klacht ingediend tegen een moslim omdat die de hulp van de arts weigerde bij de dringende keizersnede van zijn vrouw.
Toen de dokter aankwam in het operatiekwartier versperde de moslim hem de ingang. Hij eiste een vrouwelijke anesthesist maar die was er op dat ogenblik niet. De artsen hebben twee uur!!!!! op de man ingepraat. Uiteindelijk mocht de injectie, maar alleen als zijn vrouw omzwachteld werd met doeken. De anesthesist heeft klacht ingediend omdat hij verhinderd werd bij het uitoefenen van zijn medische plicht. Het werd zo stilaan tijd dat men paal en perk gaat stellen aan de eisen van dat achterlijk moslimgedoe. Ik snap trouwens niet dat men eerst nog twee uur staat te praten met die kerel die gedurende al die tijd de toegang weigert tot een operatiekamer aan een dokter. Zal misschien te maken hebben met het feit dat er in dat gasthuis geen doeken beschikbaar waarvan men kon bewijzen dat daar nooit mannen in hadden gelegen. Je zal maar moslim zijn en je vrouw terug krijgen die besmet is met een ongelovig mannelijk virus. Laatst gewijzigd door daiwa : 26 oktober 2007 om 01:29. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Europees Commissaris
|
![]() Dit zijn de eerste uitwassen van een maatschappij die zodanig tolerant is tegenover dit soort geïmporteerde zotten, dat de zotten steeds gekkere eisen gaan beginnen stellen. Ze leven in een maatschappij die zo onderwezen is dat elke vorm van achterlijkheid zou kunnen geband worden. Er zijn jammer genoeg andere zotten die vinden dat we, uit respect voor de overtuiging van de geïmporteerde zotten, de andere kant moeten uitkijken en die mensen niet moeten wakker helpen uit de miserie van hun verstikkende religie, die hen nochtans gevangen houdt in hun achterlijkheid. Die andere zotten noemen deze uitwassen en de ze generatie op generatie doorgegeven achterlijkheid een verrijking.
Persoonlijk vind ik deze vorm van Talibiaanse achterlijkheid zo gevaarlijk (het verspreid zich als een gif en is in staat van islamitische of gemengde samenlevingen te ontwrichten) dat ik vind dat deze zot meteen met een nekschot zou moeten afgemaakt worden wegens misdaden tegen de redelijkheid.
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd. Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951) Laatst gewijzigd door Nierika : 26 oktober 2007 om 02:32. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Burger
|
![]() Politie bellen, man aan de kant houden tot na de bevalling en ondertussen de medici zich aan de eed van Hippocrates laten houden. Problem solved.
En ik zal jullie voor zijn: ik ben racist hoor !!! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ja, uit jaloersheid en niet wegens geloofsovertuigingen. Want nergens in de Koran staat dat een man een vrouw niet mag helpen en verzorgen. Maar het is zelfs nog erger dan men denkt, want dit soort zotten zou men maar eens naar een moslimsamenleving die de strikte moslimwetten naleeft moeten sturen, ze zouden snel weten dat hun eisen helemaal niet stroken met de Koran, want in zulke samenlevingen zijn er immers geen vrouwelijke artsen, want de vrouwen mogen daar niet eens leren lezen, laat staan dat ze naar de unif mogen en voor arts kunnen leren. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hoezo ??? Waar zit er dan een probleem in ?
Op het radio1 nieuws heeft men enkele "kenners" aan het woord gelaten , en die zien ook geen probleem ... De arts heeft toch uiteindelijk z'n job kunnen doen ...(de patiënt was wel van kop tot teen ingezwachtelt en de anastesist moest buiten blijven staan , maar toch ) En van discriminatie werd niet gesproken (de telefoonlijn werd ineens wat te slecht nadat de ondervraagde "kenner" de vraag half had ontweken) ...
![]() |
#6 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ze moeten die criminele moslim gewoon meenemen naar Afgaliban als ze de soldaten gaan terughalen en zeggen : voila hier kunt ge eisen wat ge wilt tussen de andere moslims, geluk ermee.
Dat is toch wel allahgeklaagd zulke achterlijke mentaliteit....
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
|
![]() Die anesthesist had die moslimman gewoon een spuitje moeten geven en moeten plat spuiten....
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
|
![]() Moest de vrouw en het kind gestorven zijn, dan zou die moslim man misschien zelfs nog de lef hebben het ziekenhuis aan te klagen ....
Hoe lang nog moeten wij dit lijdzaam ondergaan deze toegevingen aan zulke achterlijke gedachtengangen ? "Lang leve de multiculturele maatschappij en zijn verrijkingen......" kuch kuch kuch....
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dokter nodig ????
![]() En wenst u behandeld te worden door een man of een vrouw ??? Moet het een lid van een minderheidsgroep zijn ??? Moet het een hetero/homo/lesbische zijn ??? Heeft u enige voorkeur van kledij dat de arts moet of mag dragen ??? Welke officiële nationaliteit moet de dokter in kwestie hebben voor u ??? Effe een vragenlijst van 3 bladzijden invullen en hopen dat er één in het plaatsje past ![]() Enfin , zorg dat je op tijd laat weten voor je ziek wordt , anders is er geen tijd meer om een aan uw wensen aangepaste arts te vinden .... ![]()
![]() |
#10 |
Banneling
|
![]() Klacht tegen moslim die hulp aan zijn vrouw weigert
BRUSSEL (BELGA, DS) - Een anesthesist heeft klacht ingediend tegen een moslim omdat die hulp weigerde bij de keizersnede van zijn vrouw. Dat meldt de Artsenkrant. Dokter Philippe Becx uit Bree was in de nacht van 23 augustus van wacht in het Ziekenhuis Maas en Kempen in Bree toen hij werd opgeroepen voor een spoedkeizersnede bij een moslima. De ongeboren baby van de vrouw had hartritmestoornissen en zou sterven zonder spoedkeizersnede. Toen de anesthesist aankwam in het operatiekwartier, versperde de echtgenoot van de moslima hem de toegang. De man weigerde zijn echtgenote te laten behandelen door een mannelijke arts. De moslim drong vervolgens het operatiekwartier binnen en eiste een vrouwelijke anesthesist. Dat was onmogelijk, omdat dokter Becx op dat moment de enige anesthesist in het ziekenhuis was. Na twee uur van inpraten op de man konden de artsen, verpleegkundigen en een opgetrommelde imam de man overtuigen dat de mannelijke anesthesist zijn echtgenote een inspuiting mocht toebrengen. De man stelde daarbij wel nog de eis dat het lichaam van zijn echtgenote volledig met doeken omzwachteld zou worden, zodat enkel het stukje huid voor de injectie onbedekt zou zijn. Vervolgens moest de anesthesist de verloskamer verlaten. Met de deur op een kier probeerde de dokter de operatie te volgen. De anesthesist heeft nu een klacht ingediend bij de onderzoeksrechter in Tongeren voor het belemmeren van een arts bij de uitoefening van zijn functie. Dat meldt de Artsenkrant vandaag. De anesthesist vindt dat hij morele schade heeft opgelopen, omdat hij verhinderd werd in het uitoefenen van zijn medische hulpplicht, terwijl hij wel aansprakelijk zou zijn geweest voor eventuele complicaties. De moslim wordt ook schuldig verzuim aangerekend omdat hij door zijn gedrag het leven van zijn echtgenote en kind in gevaar heeft gebracht. De bevalling liep uiteindelijk wel goed af. De beroepsvereniging voor anesthesisten schaart zich achter de klacht en stelt zich ook burgerlijke partij. Volgens voorzitter René Heylen is dit geen religieus incident, maar een zaak van discriminatie tussen de seksen. 'Het is onaanvaardbaar dat artsen van wacht op basis van hun geslacht uitgesloten worden.' De beroepsvereniging dringt aan op duidelijke regels van de overheid, die erop moet toezien dat artsen niet gehinderd worden bij de uitoefening van hun beroep. De praktijk wijst uit dat dit voorval geen alleenstaand feit is. Enkele weken geleden klaagden de mannelijke gynaecologen ook al over moslims die hun diensten weigeren (DS 14 september). De diensthoofden gynaecologie van het Brusselse AZ en het Gentse UZ getuigden toen dat dit steeds vaker gebeurt. Vooral in de steden met een forse migrantenpopulatie is het fenomeen bekend. De Vlaamse vereniging voor gynaecologen pleitte voor eenzelfde strenge aanpak in alle ziekenhuizen. Wie de dokter van wacht weigert, moet maar een ander ziekenhuis opzoeken. De gynaecologen benadrukken dat ze niet willen raken aan de vrije artsenkeuze. 'Dit heeft niets te maken met racisme of discriminatie. Dit gaat om respect voor de organisatie van medische wachtdiensten.' (yd) De Standaard 26.10.07 Benieuwd of we van Youssouf De Witte gaan horen in deze zaak van discriminatie, en of het CGKR zich burgerlijke partij zal stellen ... |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het word immers hoog tijd dat de ziekenhuizen gaan leren dat ze steeds een paar vrouwelijke artsen van elke medische taak in de wachtdiensten moeten hebben zitten. Dit om de jaloerse gekken niet voor het hoofd te stoten, men weet immers reeds langer dan vandaag dat die bestaan en mensenlevens in gevaar kunnen brengen. Het is hier immers het ziekenhuis dat in de fout is door geen vrouwelijke artsen ter beschikking te hebben als het nodig is. Schendig van vrije mening van arts, schending van vrije meningsuiting, schending van bescherming van priveleven, schending van vrije geloofsuiting en geloofskeuze. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Toch weer schoorvoetend en in alle stilte een toegeving doen ??? ![]() Er zijn artsen , mannelijke EN vrouwelijke ...Punt blijft dat het artsen zijn , en daarmee uit ... Het hospitaal een fout aansmeren zou gewoon ridicuul zijn .... ![]()
![]() |
![]() |
#13 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Schending van geloofsuiting?! Schending van geloofskeuze?! Godmensenlief, de grens tussen naïviteit en utter stupidness is toch klein, hoor.
![]() |
![]() |
#14 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
En dat er gewoon nog zotten rondlopen die die mensen gelijk geven en zelfs een toegeving willen doen gaat er bij mij helemaal over ![]()
![]() |
![]() |
#15 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
euh, of was dat cynisch bedoeld? Ik ben nog niet echt goed wakker.... Indien ja, sorry. Indien nee, zie antwoord hierboven ![]()
![]() |
![]() |
#16 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Jantje had vergeten de [cynic]mode in te stellen.
... hoop ik alvast.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Minister
|
![]() Misschien moeten we een smiley introduceren voor wanneer we serieus zijn.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Te zot voor woorden. Komt ervan als je blind tolerant bent.
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vraag Antwoord. Met zijn mogelijke beschuldigingen er bij natuurlijk. Citaat:
allé jongens en meisjes, Jantje vindt dat het CGKR zelfs geen bestaansrecht heeft. En dat de mensen die naar hier komen, eigenlijk eerst op een eiland in een gesloten kamp eerst een opleiding westerse normen en waarden moeten volgen en slagen met meer dan 85% in een examen voor ze in Europa zouden mogen binnen gelaten worden. Was Jantje cynisch, nee, hij was dat niet, hij was razend dat zoiets biet behoorlijk word aangepakt en die jaloerse bok niet werd opgesloten wegens het weigeren van medische hulp aan mensen in nood. Laatst gewijzigd door Jantje : 26 oktober 2007 om 09:23. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Sorry Jantje voor onze naïviteit
![]()