![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Want diversiteit moet ! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Ne mens moet nog eens kunnen lachen hé, alhoewel ik Vogels wel in staat acht een dergelijke volkomen van de pot gerukte oplossing voor te stellen ('t zou haar eerste niet zijn). |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat hallucinant is is dat men het bestaan van die bendes en de meeste van hun leden kent... en ze gewoon laat rondlopen! Er nu en dan een oppakken en weer laten lopen, wat haalt dat uit? Dan is die nog een grotere held!
Zoek de ouders van die rioolratten op en stel ze voor hun verantwoordelijkheid. Beperken van hun kindergeld zou al een betere stap zijn. Dreigen dat ze met hun kroost na een aantal feiten uit het land worden gezet nog veel beter! En het liedje "onze wetten laten dat niet toe!"... dat men ze dan aanpast of er nieuwe bijmaakt die aangepast zijn aan die nieuwe levensvormen! Of is het "hier geboren zijn" en over een papiertje beschikken waarop men beweert ze "Belgen" zijn een vrijbrief voor eeuwigdurend profitariaat en bijna straffeloze agressiviteit? |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Minister
|
![]() Citaat:
WESTERSE WAARDEN EERST !!!! Belgie is het land der profiteurs e, vraag mr aan de walen en aan de vreemdelingen.
![]() |
![]() |
#5 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Tja, hoe meer messentrekkersculturen we binnenpakken, hoe meer messen er ook zullen getrokken worden.
Ik vrees dat we binnenkort geen TV meer nodig hebben. Gewoon door uw raam kijken en je ziet de actie live. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Banneling
|
![]() Dank u wel links en aan alle andere partijen die voor deze miserie hebben gezorgd.
Het is begonnen door vroeger zo'n grote fouten te maken als je dat al fouten kan noemen? Men was toen al bezig;achja,hoe meer vreemdelingen hoe beter dus laat maar komen,geen probleem. Ik zeg nogmaals;ik heb vankrunkelsven in debat gehoord donderdag en tis ronduit een schande hoe die alles afdoet alsof het allemaal zo erg niet is,alsof het maar een kleinigheid is. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
|
![]() Deze manier van politieke recuperatie van zulk voorval vind ik een beetje laks.
Onze samenleving is veranderd. Bepaalde veranderingen hebben bepaalde consequenties. -Die maken dat het voor mensen in het algemeen en vooral voor opgroeiende jongeren die sowieso al een identiteitscrisis doormaken. Dat dit meer uitgesproken is bij jongeren die sowieso al geconfronteerd worden met twee verschillende werelden (die van de eigen en de meerderheidscultuur) verbaast hoop ik niemand. - een andere verandering waar je niet omheen kan is dat ook de wereld rondom ons verandert. Er zijn meer mensen met andere culturen en nationaliteiten, er zijn oorlogen, er onstaan vluchtelingen, niet overal is het even goed, mensen worden mobieler, ... Het gevolg daarvan is migratie. Wil je al deze mensen stoppen aan de poort. Goed, dan is dat jouw probleem, maar daarmee los je geen probleem op maar ontken je ze hooguit. Je creëert een virtuele samenleving binnen een globale wereld die hier in de verste verte niet op lijkt. Ik zie een vergelijking met de beschermde Amerikaanse villadorpen. Alles daarbinnen is pracht en praal. Maar daarbuiten is het wat minder fraai. Ik hoop niet dat het iemands grootste motivatie is, maar deze houding (afwijzen van vreemdelingen) heeft nog andere consequenties, we leven nl binnen het verbond van de EU en deze geeft elk land dat wil genieten van dat verbond een aantal verplichtingen. Wil je je land afschermen voor buitenlanders, dan heeft dat dus ook op dat vlak een aantal consequenties. Daarmee heb ik het nog niet eens over economische kwesties gehad... Maar iedereen die een greintje empathie heeft helemaal geen kosten-batenanalyse nodig om overtuigd te geraken.
![]() |
![]() |
#8 |
Banneling
|
![]() Ik ga het nog eens zeggen;wij zijn niet tegen allochtonen.
Geert wilders is ook een allochtoon/vreemdeling als deze naar hier komt,no problem. Die slechte moeten eruit,zo simpel is dat maarja,wie gaat dat doen buiten het vlaams belang die dat zou durven doen?Juist,geen enkele andere partij zal zoiets gaan doen,tzijn broekschijters en voor sommigen raken ze veel stemmen kwijt natuurlijk dusja.Vergeet dat dus maar al. Het zal van kwaad naar erger gaan en hetgeen we nu zien is nog maar het begin. Wacht maar binnen zovele jaren als ze hier met nog eens een pak meer zijn. Wacht,heb geduld en zie wie er dan gelijk zal hebben en dan wie weet zal men dan toch eens met de grove borstel durven doorgaan.......................als het natuurlijk te laat is. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
|
![]() Ik denk dat de meeste mensen zich niet ergeren aan het exotische uiterlijk van deze jongeren, maar wel aan hun messen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Schepen
|
![]() In het bezit zijn van een mes is bij die mannen de normaalste zaak van de wereld. Als een belg dat moest doen kon die haast naast Hans VT gaan zitten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
|
![]() Citaat:
Maar u beziet deze zaak wss zo: NOG een reden om te zagen. Rechtsen zijn gelukkiger omdat ze een vijand hebben denk ik... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het slachtoffer daagde vast uit en daarom is zijn vriend opgepakt. Dat "sommige - niet alle" mensen tegenwoordig met een mes over straat lopen is toch gewoon deel van hun cultuur? Zolang men hier de mensen maar verbiedt om het geweer uit WOI van hun overgrootvader aan de muur te hangen! d�*t is natuurlijk VERBOTEN. HVT had zelfs een héél arsenaal van kapotte oude geweren in zijn kamer liggen, daarom dat hij er een nieuw ging kopen. Maar kom, als het maar wat messteken zijn dan hoeven we ons geen zorgen te maken. Jullie hebben toch allemaal bijgedragen om die jongen in de kliniek te laten verzorgen? So? wat is dan het probleem? voor sommige culturen is het nu eenmaal zo dat het bloed moet vloeien! en wij mogen content zijn dat we daar verrijkt mee mogen worden. (zolang je dus het geweer van overgrootvader maar netjes hebt teruggebracht. Indien je dat NIET hebt gedaan DAN IS ER PAS EEN PROBLEEM!)
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |