![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Dit forum biedt een verjaardagsservice, je ziet wanneer iemand jarig is, er vanuit gaand dat deze persoon zijn verjaardag eens in een aards jaar viert. Maar als je van Mercurius komt mag je om ongeveer 88 aardse dagen een feestje bouwen. En gezien op Mercurius een dag twee keer zo lang duurt als een jaar kunnen jullie je wel indenken hoe dat gaat. Reizigers van het wat verdere CoRoT-7b hoeven niet eens hun eigen dagen aan te houden om altijd feest te hebben, want bij hen duurt een jaar maar een uur of twintig. Ik zelf als Ceriaan ben wat minder vaak aan de beurt, nog wat minder vaak dan aardse schrikkeljarige zelfs (behalve dan rond eeuwwisselingen die niet door vier deelbaar zijn), maar 4 februari 2010 wordt ik dan toch echt 5. Ik kan niet wachten. Voor het feestje dacht ik aan Mars, dat is voor iedereen een beetje bereikbaar, ook met de openbare UFO. Nu heb ik hele sterke aanwijzingen dat ik niet de enige alien ben hier, ik bedol, jullie weten allemaal dat mensen helemaal niet kunnen weten dat de NWO de wereld overneemt, blanken albino's zijn en hot Marijke mensen gelukkig kan maken, dus kom maar op: wanneer zijn jullie jarig en hoe ga je het vieren?
En ja, ik ben verveeld.
Dit onderschrift is pretentieus en kan (soms) bekend overkomen! Laatst gewijzigd door Bovenbuur : 3 november 2009 om 14:50. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mentaal blijk ik maar 15 te zijn
![]()
![]() |
![]() |
#3 |
Banneling
|
![]() Sinds ik geen opslag meer krijg op mijn verjaardag ben ik in verjaardagstaking.
Laatst gewijzigd door filosoof : 3 november 2009 om 21:04. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |