![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Is het deze week 'Week van de Duffe Forumonderwerpen' ofzo?
Amai ni; -Welke kleurtjes zie je graag? -Moet uw banaantje geprakt worden of hebt ge al tandjes? -Wie lust er geen chocolaatjes? -Gaat ge later een snor laten staan of hebt ge er nu al een? -Heeft er iemand ooit al gehoord over Hitler en Stalin? -Zullen we met zijn alle effe knuffelen? -Ik heb ooit lekkere croissants gegeten en nu moet iemand anders mij maar vertellen waar ik die haalde. -Piet Piraat of de Ninja Turtles? -Er schijnt licht door mijn raam! -De cowboys of de indianen in de film? We wachten nog op interessante discussies over "Studio 100", "Pampers (de extras of de supers?)", "Wat mag er niet in uw fruitpap?", "Ketnet of Nicleodeon" (met enquete) en "Heb je een juffrouw of een meester?" ![]() Ik zit hier nog geen beetje te popelen...
![]() |
#2 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik heb het alvast meer voor Ketnet.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik mis Heet Manneken...
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#5 | |
Minister
|
![]() Citaat:
1. Welke kleurtjes zie je graag? 2. Moet uw banaantje geprakt worden of hebt ge al tandjes? 3. Wie lust er geen chocolaatjes? 4. Gaat ge later een snor laten staan of hebt ge er nu al een? 5. Heeft er iemand ooit al gehoord over Hitler en Stalin? 6. Zullen we met zijn alle effe knuffelen? 7. Ik heb ooit lekkere croissants gegeten en nu moet iemand anders mij maar vertellen waar ik die haalde. 8. Piet Piraat of de Ninja Turtles? 9. Er schijnt licht door mijn raam! 10. De cowboys of de indianen in de film? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() Ik wou uit protest nog mijn eerste poll starten deze week: 'Glijmiddel of droog in de ****** ', maar ik denk dat dat teveel opschudding zou veroorzaken tussen de knuffeltopics... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Banneling
|
![]() om een of andere reden mis ik Laya ineens ...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Die 'het is hier niet plezant meer dus ik ben naar een ander forum of dergelijke irriteerden me vreselijk. Eender welk ander onderwerp openen is leuker. Dat dacht ik iig en zo te zien was ik niet de enige.
![]()
![]() |
![]() |
#9 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Is tenenkaas nu brandbaar of nie, wil dat nu eens iemand uittesten?
![]()
![]() |
![]() |
#11 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nee, ik wil het niet testen?
of nee, het is niet brandbaar?
![]() |
![]() |
#13 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Maar voel U vrij om dat tijdens een dood moment dit weekend eens te testen. Graag ook de link naar de youtube pagina dan... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Weet je wat, vanaf ik opsta tot ik ga slapen doe ik mijn warmste schoenen aan, en draag 3 weken dezelfde kousen, en neem geen enkele douche ![]() Puur voor de wetenschap ![]()
![]() |
![]() |