![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Israelische millitairen hebben in rammallah raids gedaan op banken, om terroristische geld stroom te controlleren ,(het lijkt mij wel meer op en roof dan op controles!)
Met 1.4 miljoen euro buit zijn ze weggegaan mischien om hun kosten te betalen, een allemaal dit, in de naam van gerechtigheid,recht op zelfverdediging,een nog meer..., en dan moeten ze klagen van anti-semitism, tja volgens de talmud mag dat wel!!;" geld van je vijanden is en gift!!!". P.S: De heilige tora is een hoogzijnde en geprezen boek buiten al het geweld en haat ![]() ![]() klik hier:http://www.jewsnotzionists.org/
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Die joden denken dat ze alles mogen tegenwoordig. Maar boontje komt om zijn loontje.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Gouverneur
|
![]() vriendelijk verzoek de staat Israel (waarvan ik een aantal daden ook afkeur) niet te verwarren met belijders van het Joods geloof (waartegen ik niets heb).
Als je dat verschil niet maakt, geef je de "anti-semitisme nu erger dan ooit" lobby enkel maar meer argumentele munitie en dat willen we geen van allen, denk ik toch...
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() inderdaad, de "Joden" en Israel is niet hetzelfde, al denkt Israel zelf van wel. (waardoor zijzelf het anti-semitisme in de hand werken)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |