![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Burgemeester
|
![]()
![]() |
#2 |
Minister-President
|
![]() Van mij moogt ge voor elk mooi klipke ne nieuwe topic openen hoor. Maar ik wil toch even zeggen dat ik een soort verzameltopic voor mp3's en clips heb geopend. Op die manier probeer ik zoveel mogelijk 'content' te verzamelen. Als ik eens niks te doen heb vind ik hier altijd wat om te beluisteren.
Het zou tof zijn mochten meer mensen hier op posten, dan kan ik ook eens naar andermans muziek luisteren. ![]() http://forum.politics.be/viewtopic.php?t=7690 |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Europees Commissaris
|
![]() Echt schitterende muziek, de clip ook trouwens.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Minister-President
|
![]() Ja das wel waar, de muziek was wel cool.
|
![]() |
![]() |