![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Jan Loones (N-VA) - 16 tot 22 februari "Advocaat van beroep en sinds 1983 politiek actief. Hij heeft vooral interesse in juridische en institutionele zaken en legt zich eveneens toe op internationale betrekkingen, mensenrechten en toerisme. Hij maakt ook deel uit van het partijbestuur en |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Burger
|
![]() Graag uw reactie op het volgende. Een lezersbrief van vijf lijntjes in Brussel deze week om steun te betuigen aan het kartel. Ondertekend door o.a Karl Vanlouwe, Paul De Ridder en Rob Geeraerts.
Karl vanlouwe : Volgens Brussel deze week advocaat in Sint-Agatha-Berchem. Ze vergeten er wel bij te vermelden dat de heer Vanlouwe parlementair medewerker is/was bij de N-VA fractie in het Vlaams parlement. Hij heeft er dus alles bij te winnen dat deze fractie blijft bestaan. Paul de Ridder : werd door onze afdeling herhaaldelijk gecontacteerd met de vraag om een belangrijke plaats in te nemen op de N-VA lijst. Volgens hem was dit niet te combineren met het programma dat hij presenteert op TV-Brussel. Nu er (misschien) mandaten te verdelen zijn is het ineens geen probleem meer om zich te outen als N-VAer. Rob Geeraerts : Oud-VU senator en partijraadslid. Hij is het enige bestuurslid van onze afdeling. Alhoewel.. laat zich al maanden niet meer zien op bestuursvergaderingen en weigerde onlangs om voor de N-VA deel te nemen aan een debat in zijn gemeente. Op de partijraad is hij ook al maanden niet meer aanwezig. Ik kan het weten, ik ben zijn plaatsvervanger. Als hij het kartel zo belangrijk vindt waarom was hij dan niet aanwezig op de partijraad waar het werd goedgekeurd? Laat me raden. Hij wist niet eens dat het op de agenda stond. Hij had waarschijnlijk zelfs zijn uitnodiging niet bekeken. Nu hij beseft dat er misschien een mandaat in zit komt hij uit zijn schulp. Om het met de woorden van Bart de Wever op de meeting in Hasselt te zeggen : Ik kots hiervan!!! |
![]() |
![]() |
#2 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Om het u toch maar te gunnen dat iemand reageert op het bovenstaande stukje (dat u al op verschillende plaatsen op het forum plaatste) sluit ik me aan bij de mening van iemand op het N-VA-forum:
Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#3 |
Burger
|
![]() Ik ben dus niet de enige die zichzelf herhaalt, goed om weten. Alleen pik ik het niet om voor blokker uitgemaakt te worden. Alleen is dat blijkbaar het enige argument dat u kan bedenken. Dat zegt meer over u dan over mij. Het staat hier dan ook niet voor jou. Ik wou de mening van Jan Loones kennen. Dat is de enige reden waarom ik het hier gecopieerd heb.
Als Jan Loones wil kan hij onmiddellijk weten wie ik ben. Ik hoef me niet voor blokker uit te geven omdat ik er geen ben en ook nooit één zal worden. |
![]() |
![]() |
#4 |
Minister-President
|
![]() kijk, de partijraad heeft beslist... punt uit...
of jullie leggen zich neer, of jullie vertrekken...
« Ciò che ci divide non è il fatto che noi non troviamo nessun Dio, né nella storia, né nella natura, né dietro la natura, - ma che quello che è stato adorato come Dio noi non lo troviamo affatto "divino", ma al contrario pietoso, assurdo, dannoso, non solo perché è un errore, ma perché è un crimine contro la vita... » (Friedrich Nietzsche) |
![]() |
![]() |
#5 |
Burger
|
![]() Ik zal mijzelf nog maar eens herhalen. De partijraad heeft beslist zonder te weten waarover het ging. Ik wacht de partijraad van volgende zaterdag af. Ik wil nog wel eens zien wat de stemming is nu men weet dat er veel minder garanties zijn dan ons werden voorgespiegeld.
|
![]() |
![]() |
#6 |
Vreemdeling
|
![]() ik heb onze brusselse eigenzinnige n-va'ers altijd gekoesterd, als levend bewijs dat n-va rebels en non-conservatief is;
zijzelf weten dat ze met dit profiel helemaal niet alleen staan: er zijn nog progressieve separatisten; het ga onze afscheidnemende brusselaars goed... zijzelf weten wel dat verder samenwerken niet meer mogelijk was; de N-VA hoop ligt nu bij hen die de fakkel overnemen; geef toe : kleppers van formaat; en waar zit gegot het opportunisme??? |
![]() |
![]() |
#7 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Toch opvallend dat het enkel de Brusselse afdelingen waren die tegenstemden. En met veel waren ze niet. ![]() Maar met dwars liggen hebben ze al lang ervaring in Brussel. Liever dwars liggen dan constructief opbouwen. |
|
![]() |
![]() |
#8 | ||
Burger
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
#9 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Moest het Brusselse bestuur zich wat meer hebben beziggehouden met de interne structuur in N-VA zou je dat geweten hebben! |
||
![]() |
![]() |
#10 | ||
Burger
|
![]() Citaat:
Waarschijnlijk heeft uw arrondisement wel een verkozene in het partijbestuur en wist deze dat er onderhandelt werd. Wij wisten het dus niet!!!!!! |
||
![]() |