![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het is en blijft wraakroepend!!! Dat vreemd gespuis (en in het geval van deze meneer mag ik dat wel zeggen) moet es dringend manieren leren. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Banneling
|
![]() Achja,die komt toch gewoon vrij,meer niet.
Ik zie nergens dat centrum alweer? Halloooooooooooooooooooooooo. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Weer veralgemenen hé,of zie ik dat nu weer fout mmmmmmm....
![]() |
#4 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Je moet eens goed kijken en goed lezen.Iedere dag bv in ronse zie je er wel wat staan;alweer inbraken of mensen overvallen door mensen van allochtone afkomst. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik denk dat de term "vreemd gespuis" ergens op zijn plaats is om de toffe migranten van de criminelen te onderscheiden, zonder ze mee over dezelfde kam te scheren.
Het spijt me maar wie enkel naar hier komt om zich op een oneerlijke wijze te verrijken op kosten van een ander, kan beter blijven waar hij is. De modale mens gaat ook niet naar het buitenland om daar de banjoel uit te hangen. Laten we daar even bij stilstaan. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
vroeger, toen vlaanderen nog een korenblond aards paradijs was, werd er ook gevochten. en daarbij ge kiest ergens wel zelf of ge klappen krijgt. ge kunt immers ook gaan lopen ipv u te moeien en gaan uitdagen hé. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
|
![]() Heu, Vlaanderen is nooit een korenblond aards paradijs geweest. Dat heeft er dus niets mee te maken. Daarnaast ... als iedereen gaat lopen en niemand zijn bek opentrekt, varen enkel criminelen daar goed mee.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
|
![]() Oké, waar die gast geboren is, doet weinig terzake. Zijn voorouders zijn zeker niet Belgisch. En het feit dat dit zo is, zorgt er voor dat hij er hoogst waarschijnlijk exotisch genoeg uitziet, om anderen mee in een slecht daglicht te brengen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Wat wil je nu in feite man. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
anders zijde ook genen echte held hé. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Hindoes, Pakistanen, Congolezen, Surinamers enz... zij ook allochtonen. En van die hebben we geen last. Of bedoelt ge allochtonen die de Islam aanhangen? Dan ligt het probleem niet in het feit dat ze allochtoon zijn, maar dat ze moslim zijn. En dan kunnen autochtonen ook... als ze fanatiek genoeg opgestookt worden om allakes goesting te doen. Heb ik gelijk of heb ik gelijk??? ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
gij zoudt uw bek toch wel opentrekken, niet? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#15 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() dubbel
One World, One Dream, One Everything Laatst gewijzigd door Stratcat : 11 november 2007 om 14:31. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
|
![]() Citaat:
Echt, als we allemaal eens haar op onze tanden zouden krijgen, zou het aantal gevallen als dit, drastisch verminderen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() dubbel
Laatst gewijzigd door andev : 11 november 2007 om 15:51. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En daarmee is het in orde. De persoon is "Belg", of liever moet daarvoor doorgaan??? Of je nu een mes in je rug krijgt van een Marokkaan (nog steeds) of een Marokkaan (reeds "Belg"), het blijft in de eerste plaats een Marokkaan! Wat is dat voor multiculzever!
Laatst gewijzigd door andev : 11 november 2007 om 15:52. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Helaas als er in ronse wat gebeurt zijn het 2 zaken;Oftwel word er ingebroken in wagens en zijn het vooral door vreemdelingen en let goed op wat ik zeg,ik spreek over vreemdelingen maar als er gewoon wat gebeurt of zoals mensen overvallen dan staan allochtonen op kop waarmee ik idd opga naar de richting van turken/marokkanen ect..... Het gebeurt zelden dat een keeskop hier zo'n dingen doet. |
|
![]() |
![]() |