Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Staatsinrichting
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Staatsinrichting Vlaanderen versus Wallonië? Een unitaire, federale, confederale staat of meteen Vlaanderen onafhankelijk. Dit is het forum bij uitstek voor discussies over de Belgische staatsinrichting.

Bekijk resultaten enquête: Zullen de Vlaamse Politiekers slagen in hun opzet BHV.
Ja 1 25,00%
Nee 3 75,00%
Aantal stemmers: 4. Je mag niet stemmen in deze enquête

Antwoord

Discussietools
Oud 12 november 2007, 19:43   #1
demro
Vreemdeling

demro's schermafbeelding

Standaard Ja waar zitten nu al die Vlaams gezinde die....

Ja waar zitten nu al die Vlaams gezinde die den boel op stelten gingen zetten !?
Waar zit nu die Vlaamse samenhorigheid!?
Hoe zit het met de Vlaamse pers!?
Zien wij alleen maar de betaalde reclame folders hoe het in Wallonië aan toe gaat ( de samenhorigheid )!?
In de Franstalige kranten zie je alleen maar kritiek op de Vlamingen en hun politiekers.
In de Vlaamse zien we net het zelfde ( worden die betaald om de vlaamse politiekers en hun eisen uit te lachen en te saboteren!?). We Mogen terecht fier zijn, Hoe is het in godsnaam mogelijk is dit het enige wat de pers kan ons eigen altijd afbreken?
Zo is het ook met al die zogenaamde Vlaams gezinde die de boel op stelten gingen zetten en zij zouden betogingen organiseren want het moet gedaan zijn met al die miljarden te versluizen naar Wallonië, en dan hebben ze het nog het lef om hier nog ons de les te komen spellen!
Awel waar zitten ze nu, waar zijn die betogingen?
De forums volschrijven en met alles en nog wat de draak steken en al de pogingen op voorhand zitten te bespotten en belachelijk maken
Ik ben absoluut geen racist of VB.-er maar zij ( en daar mee bedoel ik iedereen) die zich hier komen vestigen moeten zich maar aanpassen en niet andersom!
Als het nu een Waal, Turk, Jood of een pool is, als hij zich aanpast is hij voor mij een Vlaamse Belg en zo heb ik vrienden van vreemde nationaliteiten maar daar heb ik geen problemen mee, alleen maar van de stomme kiekens (of zijn het hanen)die het kieken blijven uithangen.
Ik heb speciaal gestemd voor het CDenV & NVA, tot nu toe hebben ze mijn stem en vertrouwen niet geschaad/beschaamd en hopelijk blijft het zo, hopelijk indien ze niet overeen komen, stappen ze dan in oppositie !
Wordt het nu niet de hoogste tijd om als Vlamingen de rangen te sluiten en onze eisen kracht bij te zetten, en onze Vlaamse politiekers te steunen in hun opdracht, de gewesten te scheiden zodat ieder gewest zijn eigen zin kan doen maar moet zien te roeien met de middelen die ze hebben komen ze niet toe dan kunnen ze geld lenen, ik zeg wel lenen bij de federale regering, en onder controle! zo dat we zien waarvoor ze dient en waar het geld daadwerkelijk voor gediend heeft, om ze zo later terug te betalen. [
Zo zie ik het, ik ben gewone burger, maar ik weet zeker dat dit al veel zal bij dragen bij al die op voorhand verloren en nutteloze investeringen die het ene gewest doet omdat een andere gewest iets doet want nu is het nog altijd voor iedereen gelijk, dus 1 miljoen voor de Vlamingen dus ook 1 miljoen voor de walen (als ze het nu nodig hebben of niet ) zo staan er nog veel mooie projecten monumenten eenzaam en verlaten, kapot te gaan in het mooie Waals gewest
Mvg.
demro is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:45.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be