![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() 29.10.2007 17:23
Moeder vermoorde Luna poseert op naaktkalender tegen zinloos geweld Twaalf Antwerpse horecavrouwen, allen boven de veertig, trekken hun stoutste schoenen aan, hun kleren uit en poseren op een naaktkalender. Onder hen de moeder van de vermoorde Luna Drowart, Laurence Van Bree, zelf restauranthoudster in Antwerpen. De opbrengsten van de verkoop van de kalender gaan naar de vzw Zinloos Geweld. Op 8 november wordt het eerste exemplaar van de kalender, met de naam "A-Vrawe" ("Oude vrouwen" in het Antwerpse dialect), aan Antwerps burgemeester Patrick Janssens overhandigd. Die dreigde ironisch genoeg onlangs nog met tuchtsancties tegen zijn eigen brandweerkorps als er nog naaktkalenders in de kastjes van de spuitgasten worden opgehangen. De kalender wordt verkocht aan 10 euro. Meter van het project is actrice Antje De Boeck en het peterschap wordt gedragen door acteur Gaston Berghmans. (SER) ----------------------------------------------------------------------------------------------------- En nu stel ik me de vraag hoe Janssens op deze "Calender Girls" gaat reageren. Ik hoop dat ze geen (slagroom)spuiten afbeelden, want anders krijgen we nog meer troubles. Dus: naakt tegen geweld mag. Laten we brandweervrouwen oproepen om de volgende kalender voor het goede doel te bevolken. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
![]() Laten we brandweermannen gewoon aanmoedigen om veel goede doelen te steunen, misschien moeten we een goed doel oprichten om die hobby te financieren...
![]() |
![]() |
#3 |
|
![]() Heerlijk!
![]() Ziet ge wel dat zulke organisaties geen subsidies nodig hebben. Ze zorgen zelf wel voor inkomsten. ![]() Nu Janssens nog een gratis versie sturen, dan is 't compleet. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Hoe laag kan je vallen. Het is mij allang duidelijk dat de familie van Luna haar dood misbruikt voor politieke doeleinden.
En inderdaad, ik ben eens benieuwd naar de reactie van de rode burgemeester op dit initiatief. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
![]() Met RODE wangen nam Janssens het eerste, gratis exemplaar van de kalender aan.
![]() Met zijn pree zou hij er toch op zijn minst 1 kunnen kopen om het goede doel te sponseren. ![]() Naaktkalenders zijn passee, sinds GAIA, als je het mij vraagt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Laat de brandweervrouwen deze ook maar volgen.
http://www.hln.be/hlns/cache/det/art...=categorieArt1 Begrijp dus helemaal niet wat de Antwerpse burgervader hier tegen kan hebben. Straks gaat hij de verkoop van deze plaatjes in Antwerpen ook nog verbieden. Enkel nog door hem en zijn bende goedgekeurde Politiek correcte bladjes nog toegestaan in Antwerpen. Citaat:
Laatst gewijzigd door Jantje : 29 oktober 2007 om 20:21. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Gouverneur
|
![]() Kan Luna's moeder niet volgen hoor, en dat in volle rouwproces, dan heb je toch wat anders aan je hoofd.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
|
![]() Maar van de andere kant heeft ze juist nu natuurlijk ook zoiets dat ze dit niemand toewenst, dat ze er iets tegen wil proberen te doen, wat dan ook, dat dit nog meer mensen gaat gebeuren.
![]() |
![]() |
#14 |
|
![]() wa doet zonen vzw eigenlijk?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Gouverneur
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Gouverneur
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
|
![]() brandweer is op zich al een goed doel genoeg, zo dunkt me.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
|
![]() Citaat:
En dan gunt Janssens hen nog geen verzetje. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Europees Commissaris
|
![]() En niemand die ons Mitteken het plezier wil doen hier boos op te reageren?
De rechtsen zijn niet meer wat ze geweest zijn. Affreus voor diene mens! |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
|
![]() Citaat:
Ik vraag me gewoon af waarom burgemeester Janssens met zijn consvatieve Alexandra Coolen mentaliteit deze kalender niet verbied om de verdraagzame, multicul ziel van zijn stad te redden. |
|
![]() |
![]() |