![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() De Spaanse onverkozen ouwbakken lucht genaamd Juan Carlos kon het niet verkroppen dat Chavez even voor de hele wereld de waarheid vertelde, namelijk dat Aznar, een internationaal gezochte terrorist en oorlogsmisdadiger, een "fascist" is.
Juan Carlos, de poulain van dictator Franco, sneerde tegen de grote, democratische leider Chavez: "hou uw mond". Iemand die geen enkel politiek gezag heeft probeert een staatsman dus het zwijgen op te leggen. Uiteraard tevergeefs. Chavez heeft daarna rustig en op briljante, zeer humoristische wijze deze oude fascist eens goed op zijn plaats gezet. Chavez noemde Juan Carlos een "wilde stier die woest en blind" is. Waarop hij zei: "gelukkig ben ik een goede stierenvechter en kan ik dat beestje wel aan. Olé". [Typisch Chavez!]. Maar veel belangrijker: Chavez vroeg Juan Carlos of hij op de hoogte was van de staatsgreep in 2002 tegen de democratisch verkozen leider. Het antwoord is "ja". Een briljante vraag dus, die Juan Carlos met een mond vol tanden zette: Chavez is een genie. Hij kreeg massale steun van alle linkse democratisch verkozen leiders van Latijns-Amerika. De linkse revolutie op het continent is onstuitbaar. Citaat:
Laatst gewijzigd door C2C : 13 november 2007 om 22:25. |
||
![]() |
![]() |
#2 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Chipie : 13 november 2007 om 22:45. |
|
![]() |
![]() |
#3 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Jazeker : 13 november 2007 om 22:54. |
|||
![]() |
![]() |
#4 |
Europees Commissaris
|
![]() Als Carlos vd staatsgreep geweten zou hebben zou dit onaanvaardbaar zijn, Chavez is (voorlopig nog) democratisch gelegimiteerd anderzijds zou Chavez net ietsje beleefd mogen zijn
|
![]() |
![]() |
#5 | ||||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Hierzo: Citaat:
Brilliant. Viva Chavez. Olé!!
Laatst gewijzigd door C2C : 14 november 2007 om 01:38. |
||||
![]() |
![]() |
#6 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
En ja hoor, de klassieke rooie opmars naar dehumanisering trekt zich op gang: Fascisten zijn geen mensen Mensen die tegen mij zijn, zijn allemaal fascisten => Mensen die tegen mij zijn, zijn eigenlijk geen mensen. Slachten maar! Over twintig jaar kunnen onze saloncommunistjes, die graag zo lekker hard en revolutionair zitten wezen op dit forum, weer staan krijsen over de duizenden doden in Venezuela ten gevolge van het kapitalisme en het imperialisme. Een beetje zoals Mugabe nu. Da's ook al zo'n slachtoffer van kapitalistisch imperialisme. Voor de rest moeten de Venezolanen maar zelf weten of ze hun democratie voor die vent willen opgeven. Ik ben een consequente democraat, dus als mensen democratisch beslissen de democratie af te schaffen, moeten ze dat maar doen. Als je iemand onbeperkte macht geeft, dan weet je wat je vroeg of laat te wachten staat. Ik hoop dan alleen dat ze dan ook zelf de verantwoordelijkheid zullen dragen voor die keuze en er later niet moet gezaagd worden over interventies van de internationale gemeenschap.
![]() |
#7 |
Administrator
|
![]() |
![]() |