![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Tja, zij heeft nog geluk gehad dat ze doodgeschoten is en niet geslacht als een beest, zoals haar Italiaanse lotgenote. Ik begin het verschil tussen gematigde en extremistische moslims te begrijpen, denk ik |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() allez, twee jaar voorwaardelijk voor die broer. Er zijn vast wel verzachtende omstandigheden te vinden. En schadevergoeding mag hij aan zichzelf uitbetalen wegens het verlies van de eer van zijn zussen!
We gaan erop vooruit.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#4 |
Europees Commissaris
|
![]() Romeo en Julia - het wereldberoemde drama van W.Shakespeare gaat over moslims ? Ik dacht het niet. Het is een universeel probleem dat een familie vooral de vrouwelijke nazaten in een bepaad huwelijk zou willen dringen
(het is mij ook overkomenen ik noch mijn vouw zijn moslim). Het is wel waar dat de "druk" op jonge meisjes in de moslimcultuur of in andere overmachistische culturen onaanvaardbaar en ondragelijk is. Zo bestond er in anaba (Algerije) aan de haven een viaduct die berucht was omdat hij vooral door wanhopige jonge meisjes gebruikt werd om eraf te springen/zelfmoord te plegen. Ik dacht dat men momenteel in Duitsland aan een wet werkt om "gearrangeerde huwelijken" te verbieden en anderzijds begint er vandaag op BBC 2 een realityshow waarin men de techniek van het "gearrangeerde huwelijk" wil aanwenden om wanhopige singles aan een partner te helpen. Misschien kan de "moslimraad" voor wat de moslimgemeenschap betreft behulpzaam zijn in het vinden van procedures om meisjes en familie bij het kiezen van een huwelijkspartner ttz. de problemen die erbij ontstaan behulpzaam te zijn. Het verwijt dat het meisje in kwestie "te westers" denkt is dan wel bij voorbaat uitsluitbaar.
![]() |
#5 |
Banneling
|
![]() Kunnen we hier ook zo geen brug installeren.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() tiens:
Citaat:
Of toch niet? Het wordt wat moeilijk voor de poco's als van het uitdagende slachtoffer geen witte rassiest kan gemaakt worden precies. Dan zitten ze een beetje in de knoei hé?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 14 november 2007 om 17:52. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nee, iets van : "do I really have to marry my cousin, daddy?"
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Deze zaak is natuurlijk schandalig, maar het verbaast me niet meer. Wat ik echter wel zéér verontrustend vind, is dit bericht op de VRT-site: "Volgens de allochtone klasgenoten werd het meisje vermoord omdat ze te westers leefde. Ze beweren dat de druk van de allochtone gemeenschap op hen steeds groter wordt." Wanneer stoppen we dit?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Niet WIJ mogen druk uitoefenen op allahtonen om zich aan ons aan te passen (discriminatie, rassiesme, noemmaarop: strafbaar), ZIJ mogen dat wèl doen (enkel meerderheden kunnen zich schuldig maken aan diescriemienasie en rassiesme volgens Youssef Al Bianco).
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 14 november 2007 om 18:08. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Banneling
|
![]() Inderdaad, geen Edina in velden of wegen te bekennen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik zal haar een pee-emmetje sturen met de link, zodat ze met haar hoogstaand gerechterlijk inzicht even haar licht op deze onverkwikkelijke zaak kan laten schijnen!
![]()
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 14 november 2007 om 18:19. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Kom mij niet zeggen dat er sprake is van ontoerekeningsvatbaarheid, of dat hij zichzelf niet onder bedwang had. Opsluiten die kerel. En de familie die hem steunt terugsturen naar afzender. Waar anders ? Laatst gewijzigd door Rudy : 14 november 2007 om 18:33. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
ik ben aan het cursus volgen bij Edina hoor. Dader = bruin dus: niet vooruitlopen op de FEITEN hoor makker! Wie zegt dat hij niet gedreven werd door hogere machten? Er is toch vrijheid van godsdienst? Er is toch vrijheid van cultuur? Wie zegt nu dat die jongen zijn cultuurpatroon niet geschaad werd door de houding van zijn zusters? Waarom droegen die nu niet gewoon een kopvod en bleven ze binnen: dan hadden ze wèl nog geleefd hé, vergeet dat niet! Als Demoor zijn mond had gehouden dan had die ook nog geleefd hé! You see? gaat goed zo hé? en sinds wanneer ben jij voor terugkeer naar eigen haard? Damagnie!!! Probleem is wel dat de slachtoffers ook bruin zijn: is het een rassiestische moord? KANNIE! de dader kan nooit rassiest zijn, is dus uitgesloten, geen extra straffen dus. Voil�*! opgelost.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 14 november 2007 om 18:49. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Enfin, ik zal weer eens advocaat van de duivel spelen.
Hoe durft dat meisje? Zich Westers gedragen? oei oei, eigen schuld dikke bult. Ze had het moeten weten. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Romeo en julia speelt zich enkele eeuwen geleden af, dus die hele vergelijking gaat niet op!
Het is beschamend, schandelijk dat nog steeds mensen deze vorm van islam goedpraten door te verwijzen naar een verhaal enkele eeuwen geleden!Het is wreed, misdadig om de ogen te sluiten voor de positie van moslimvrouwen wereldwijd en wie dit goedpraat in mijn ogen medeplichtig aan het ontkennen van mensenrechten omdat iemand als moslim geboren wordt? Schaam u! |
![]() |
![]() |