![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Schepen
|
![]() Herinner je nog toen Leterme de 3 kopstukken van het Vlaams Belang ontving, na de resultaten van de Vlaamse verkiezingen.
Leterme zei toen letterlijk : " ik wil geen conflictmodel". In welke situatie denkt ge Mr.Leterme zijn wij nu aangekomen? Welke politieke partij is voorbereid op een eventuele boedelscheiding? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En waarom niet, wel volgens mij was hij toen reeds bezig de huidige crisis voor te bereiden. Als je even terug kijkt heeft hij de Walen net een paar maal te veel uitgedaagt om het nog normaal te kunnen vinden. Ik begin dus te vermoeden dat CD&V/N-VA zich behoorlijk goed hebben voorbereid op een totale boedelscheiding. Zou eigenlijk wel eens willen weten wat er achter de schermen is afgesproken tussen dat kartel en het VB. Want die twee vliegen elkaar wel verdacht weinig nog in de haren. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Schepen
|
![]() Zonet gelezen in de Standaard :
De nieuwe koerswijziging kwam er na een rampzalig verlopen vergadering van de verruimde CD&V-top, donderdagavond. Die nam geen genoegen met de koninklijke verklaring om de formatie op gang te trekken. Op verzoek van Yves Leterme zelf stelde koning Albert donderdagmiddag voor om de aanslepende communautaire discussie aan een groep van Wijzen over te laten. Verlost van elke communautaire besogne kon de formateur prompt zijn regeerakkoord afronden. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#5 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#6 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Mijn waarde Knuppel,
Voor wat hoort dan ook wat. Koning Albert II verspreidde donderdagnamiddag laatst een boodschap waarin de heer Leterme opgedragen werd om een zo snel mogelijk een regering op poten te zetten. Het hoeft toch geen verdere uitleg hoop ik, dat de auteur van dit communique, niet Koning Albert II was, doch de heer Leterme zelf. Zelfs het vb roedel, U hopelijk welbekend, huilde die dag dat de koning met dergelijke politieke boodschap andermaal de grenzen van zijn functie overschreedt. Vaneigens dat de heer Leterme, de koning niet afvalt, gezien de spandiensten die Albert hem op 27 oktober al geleverd had en nog leveren zou moeten op 8 november. Ondertussen pakte éen en ander, inclusief de mayonaise, anders uit. 't ziet er zelfs naar uit dat buiten de olie, mosterd en eieren weinig splitste. Sta me dan ook toe uw uitspraak eenvoudigweg te rebounden. zever (welswaar goed bestuurd), virmiljoen
Gecertificeerd trol en beëdigd chroniqueur van het post-flamingantisme ~ Laureaat Annual Global Trollathon, Fukunasi (JP), January 2016 Officieel biograaf van Melikan Kucam #InDeWetStraatDansenDeDwergen #EsLebeZelzate
Laatst gewijzigd door 4x10E6 : 10 november 2007 om 14:00. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Banneling
|
![]() Wat er achter de schermen gebeurt kunnen we niet weten.
Als we het moesten weten ,zouden we verbijsterd zijn, vermoed ik. Maar het verleden kan ons veel leren. Waarbij ik volgende stelling naar voor breng. Vlaming... vertrouw nooit de Spa,Groen!,Cdv,Vld. Zij hebben altijd en immer gezwicht voor dit onland en koningshuis. Moest de Cdv niet zo'n schrik hebben van stemmenverlies, zouden ze al lang het Weverke een stamp onder zijn kont gegeven hebben. Cdv opkomen voor eigen volk? Vergeet het. Nooit gezien. Ik verwacht nog rare capriolen van de Cdv.(en Nva?) We zullen zien. Trouwens... Cdv en Nva willen zogezegd grote staatshervorming, maar de walen moet geen angst hebben voor de transfers en de "solidariteit" ??? IK ben niet achterlijk. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
maar weverken en cd&v weten dat de finale is in 2009. dus ze plooien niet! maar waar is het boegbeeld van NV. a????????? De geert boer swa? leeft die nog? ![]() of is dat nen hele slimme? ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Minister
|
![]() nogal logisch dat leterme zich niet in een regering ziet die het land splitst, aangezien er bij een gesplitst land geen regering is.
als belgie splitst, is er ook geen belgische regering. want belgie bestaat dan ook nt meer.
![]() |
#10 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#11 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#14 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik werk in een instantie die zeer goed verdient onder Paars. Ik ben nogal frustré met dat gedoe nu. Het geld stroomt niet meer binnen want het zijn lopende zaken hoewel hier en daar nog wat te regelen valt. Maar wil je asjeblieft die Leterme en die Wever weghalen en ook die Deurzen dinges? Ik zal dan wat minder pogingen doen om West-Vlaams te imiteren. Is that a deal? West-flutse groeten, virmiljoen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Straffen toebak hoor!
Leterme wil niet aan de rol van de Seksen Coburgers raken, ziet zich niet in een regering zitten die het land wil splitsen, speelt onder een hoedje met le roi die evenmin van zijn kolonie afwil, maar toch is Leterme een separatist voor het volkske aan de overkant van de taalgrens dat ook al iets met geen geweld kwijt wil.
![]() |
#16 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#17 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Gecertificeerd trol en beëdigd chroniqueur van het post-flamingantisme ~ Laureaat Annual Global Trollathon, Fukunasi (JP), January 2016 Officieel biograaf van Melikan Kucam #InDeWetStraatDansenDeDwergen #EsLebeZelzate
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Die werkt op een ernstige en zakelijke manier goed samen met Frank Van Den Broecke.
![]() |
#19 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() Gij spreekt in naam van iemand of zo? Hahahahaha... maar jazeker toch hoe...hoe...hoe zielig gewoon! |
|
![]() |
![]() |