![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Minister
|
![]() Britten stemmen op hun meest belachelijke wettenAan 3.931 Britten werd gevraagd welke wet zij het belachelijkst vonden. Deze soms verrassende top-10 kwam uit de bus:
1. Het is verboden om te sterven in de 'Houses of Parliament'. 2. Het ondersteboven plakken van een postzegel met de Britse koninging op is een daad van verraad. 3. In Liverpool is het voor vrouwen verboden topless te lopen, behalve voor wie in een zaak werkt waar tropische vissen verkocht worden. 4. Het is verboden 'mince pies' (soort gebak) te eten met Kerstmis. 5. Als iemand in Schotland op je deur klopt en vraag of hij je toilet mag gebruiken, moet je hem binnenlaten. 6. In het Verenigd Koninkrijk mag een zwangere vrouw haar behoefte doen waar ze maar wil, inclusief in de helm van een agent. 7. Het hoofd van elke walvis die op een Britse kust aanspoelt wordt automatisch eigendom van de koning. De staart wordt eigendom van de koningin. 8. Het is verboden een belastingcontroleur iets te verzwijgen waarvan je wil dat hij het niet weet, maar het is toegestaan hem niets te vertellen waarvan je het niet erg zou vinden wannneer hij het weet. 9. Het is verboden de Parlementsgebouwen binnen te gaan met een kogelvrij vest. 10. Het is toegestaan een Schot te vermoorden binnen de oude stadsmuren van York, maar enkel als hij een pijl en boog draagt. We willen u enkele andere bizarre wetten niet onthouden: In Ohio (VS) is het verboden vissen dronken te voeren. In Indonesië staat onthoofding als straf op masturberen. In Zwitserland mag een man niet rechtopstaand plassen na 22.00 uur. In Frankrijk is het verboden een varken Napoleon te namen. hier zitten er toch een paar hilarische tussen, zeker nummer 10 is zalig ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nummer 1 kan nochtans ook tellen...
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Op nummer 6 ben ik jaloers
![]()
![]() |
![]() |
#4 |
President van Europa
Europees Commissaris
|
![]() is nummer 5 ook niet van toepassing in Belgie? en ook dat je aan elke deur een gals water mag vragen? of vergis ik mij?
![]() |
#5 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Waar slaat 8) eigenlijk op?
En hoe controleer je zoiets eigenlijk ![]()
![]() |
#6 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#7 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() ook in België is het verboden om een postzegel met de beeltenis van de Koning op zijn kop te plakken, dat wordt gezien als smaad aan het koningshuis. En ik heb es gehoord in een radioprogramma van iemand die daar inderdaad een boete voor gekregen heeft, nog niet zo lang geleden.
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Heftruck : 7 november 2007 om 17:19. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
|
![]() *Plakt ook een postzegel op Blacky's kop*
![]() |
![]() |
#11 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
|
![]() Citaat:
Het gebeurde onbewust en de kaart is netjes aangekomen, vermits ik de postzegel niet meer loskreeg, werd de envelop met postzegel op zijn kop verstuurd. Blijkbaar is er niemand over gevallen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
|
![]() nummer 6 brengt me op een idee. Als ik ooit in Engeland kom, doe er me aan denken dat ik een kussen onder mijn trui steek, want ik zou wel eens graag in de helm van zo een bobby plassen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
|
![]() weet hier es te zeggen of het effectief wordt beboet. Ik denk dat idd alleen oudere beambten, die zeer strikt de regels volgen, nog een boete zouden opmaken.
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Banneling
|
![]() Ik ken ook nog enkele grappige, uit eigen land nog wel:
1. het is toegestaan iemand op de bus dood te schoppen, mits ge de juiste huidskleur hebt of het juiste geloof belijdt. 2. het is wel verboden om Makak te roepen naar diene, die daarjuist op die van punt 1 geschopt heeft. 3. het is verboden met een hoofddeksel op de pasfoto te staan (ook in geval van een meisje met kanker), tenzij ge de juiste huidskleur hebt of het juiste geloof belijdt. 4. het is verboden dieren thuis te slachten, tenzij... (je weet wel) |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Wat is de boete en celstraf en voor wie? |
|
![]() |
![]() |
![]() |