Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Godsdienst en levensovertuiging
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen.

Antwoord

Discussietools
Oud 7 november 2007, 21:39   #1
_Yahya_
Parlementsvoorzitter

_Yahya_'s schermafbeelding

Standaard ** Propfeet Mohammed, peophilia en domheid van sommige mensen **

Er zijn sommige mensen die ziek zijn en ze gaan de moslims (ze denken) beledigen wanneer ze een academische discussie en dialoog niet meer aankunnen.

Ze beschuligen onze profeet Mohammed (saw) een pedofile te zijn, deze mensen zijn vaak christelijke fanitici en kopieren deze onzin en theorie van een onbekende mens genaamd Ali Sina die geen bal van de islam begrijpt en die veel misinformatie, leugens, verdraaingen en misinterpretaties over de islam verspreidt via zijn sites answering-islam en faithfreedom.

Vaak horen we deze beschuldiging dat onze geliefde profeet Mohammed (vrede zij met hem) een pedofiel was vanwege zijn huwelijk met Aisha (moge Allah tevreden over haar zijn), Moge Allah mij vergeven. Het woord pedofilie houdt in dat een volwassene een overheersende neiging heeft tot seksuele omgang met kinderen. Hier maakt men dus al de eerste fout, Aisha (moge Allah tevreden over haar zijn) was op haar 9e geen kind meer maar een puber omdat uit verschillende ahadiths (overleveringen) blijkt dat ze al menstrueerde. Daarnaast is het niet zo dat de profeet Mohammed (vrede zij met hem) een seksuele voorkeur had voor jongere vrouwen, dat blijkt uit zijn eerste huwelijk met Khadija (moge Allah tevreden over haar zijn), die 15 jaar ouder dan hem was.

Dit is de omschrijving van de term pedofilie: Pedofilie (woord afkomstig uit het Grieks; pais (pa??, wortel paid- = “knaap”, “kind” pedo = “kind”) en filia (f???a, “vriendschap”)) is een term die gebruikt wordt voor volwassenen (ouder dan 18 jaar) of adolescenten (5 jaar ouder dan het kind) die zich seksueel primair aangetrokken voelen tot kinderen die nog niet geslachtsrijp zijn.

De profeet Mohammed (vrede zij met hem) was dus geen pedofiel volgens de criteria die benodigd zijn om de term ‘pedofiel’ te kunnen hanteren. In Nederland is voor de term pedofilie een duidelijke maatstaf bepaald op basis van de gemiddelde leeftijd waarop kinderen de pubertijd bereiken. Hier ligt dat rond de 12 jaar. In landen waar andere klimaten heersen ligt deze leeftijd echter lager, laat staan in andere tijden. Vroeger werden jongeren (ook in Europa) omstreeks tien �* twaalf jaar volwassen. Vanaf het moment dat ze zich konden voortplanten werden zij op grond van hun lichamelijke rijpheid geacht in hun bestaan te kunnen voorzien. Later is opleiding een grotere rol gaan spelen om te overleven en nam de huwbare leeftijd toe. Ook al was men al geslachtsrijp, men was nog niet klaar om kinderen voort te brengen, omdat men nog niet over de financiële middelen beschikten om een eigen gezin te onderhouden.

Hiermee ga ik vooral in op de letterlijke interpretatie van de term pedofiel die dus niet toegepast kan worden op de profeet Mohammed (vrede zij met hem). Uit de overleveringen van Aisha (moge Allah tevreden over haar zijn) valt op te maken dat de profeet Mohammed (vrede zij met hem) haar altijd met geduld en liefde behandelde. Als ik er aan denk krijg ik tranen in mijn ogen. Zo liet de profeet Mohammed (vrede zij met hem) Aisha (moge Allah tevreden over haar zijn) haar een keer zo lang op zijn schouder leunen dat ze zelf moe werd. Ze testte hoe lang hij dat vol zou hadden voor haar om zo bij haar vriendinnen op te kunnen scheppen.

Overgeleverd door ‘Aisha (radiallaahoe `anha) die zei: “Op de ‘ied (feest), riep de Profeet (salallaahoe alayhie was sallem) mij terwijl de Ethiopiërs in de masjied (moskee) aan het spelen waren met hun speren (dit betekent: zoals in een militaire training) en zei: “O kleine rode, zou je naar hen willen kijken?” En hij liet zijn schouders zakken zodat ik kon kijken. Ik liet mijn kin op zijn schouder zakken met mijn gezicht tegen zijn wang en keek vanaf zijn schouder. Hij bleef zeggen: “Heb je er nog geen genoeg van?” En ik bleef zeggen: “Nee”, teneinde zijn status met mij te testen zodat ik uiteindelijk genoeg had! ‘Aisha zei: “Eén van de dingen die ze zeiden die dag was: “Aboe al-Qoasim (salallaahoe alayhie was sallem) is goedhartig”.” In een andere overlevering zei zij: “Toen ik verveeld raakte van de vertoning zei hij tegen mij: “Heb je er genoeg van?” Ik zei: “Overhaast niet.” En dus bleef hij staan voor mij. Toen hij mij de tweede keer vroeg of ik genoeg had, zei ik hem opnieuw niet te overhaasten.

Ik zag hem van de ene voet op de andere voet overgaan van vermoeidheid. ‘Aisha zei: “Ik had werkelijk geen wens om naar hen te kijken, ik wenste alleen dat het nieuws waarop hij daar voor mij stond, de vrouwen bereikte en het aanzien dat hij voor mij had, ofschoon ik nog een meisje was. Dus waardeer een meisje op jonge leeftijd en dol op genoegen en plezier.”
Door de profeet Mohammed (vrede zij met hem) een pedofiel te noemen beschuldigt men hem dus automatisch ook van immoraliteit. Het is wel erg ironisch dat men woorden als moraal en pedofilie als zijnde contradicties in één adem noemt. “moraal” komt van het Griekse woord “mores” (de dualiteit van goed en slecht). Uit deze zelfde maatschappij/cultuur is het woord pedofiel voortgekomen, wat dus letterlijk liefde voor kinderen betekent. In die cultuur was het volgens de seksuele moraal gepast om seks met kinderen te hebben. De cultuur waar de westerse normen en waarden grotendeels op gebaseerd zijn. Wij als moslims moeten ons dus afvragen door wie we onze ethiek voor laten schrijven. Door mensen of door Allah? Met dit dilemma heeft de profeet Mohammed (vrede zij met hem) ook te maken gekregen toen Allah hem opdroeg een huwelijk te sluiten dat destijds gold als immoreel. In de koran zegt Allah dat het is toegestaan om te huwen met personen waarmee je geen bloedband hebt, op neven en nichten na (ondanks symbolische familiebanden). De profeet Mohammed (vrede zij met hem) heeft gezegd dat als hij iets uit de koran mocht schrappen dat het dat was. Zo voelen wij westerse moslims ons ook, we zijn met een bepaalde moraal opgegroeid die in ons gebrand zit, vooral de bekeerlingen waaronder ik zelf. De moraal die Allah, de schepper van onze ziel en fitra (de natuur waarmee elke mens geboren wordt) , heeft bepaald is echter superieur aan iedere moraal van de mens. Laten we eens naar de mensen kijken die de profeet Mohammed (vrede zij met hem) beschuldigen van immoraliteit. Geloven zij? Bidden zij? Geven ze aan de armen? Schelden ze niet? Beledigen ze niet? Zijn ze geduldig? Zijn ze eerlijk? Zijn ze rechtvaardig? Zijn ze kuis? Zijn ze gul? Kortom, weerhouden ze zichzelf van dat gene wat slecht is en moedigen ze aan tot datgene wat goed is, datgene wat de profeet Mohammed (vrede zij met hem) wel deed.
Hoe kunnen we ons aangesproken voelen door een moraal die bepaald dat het haram (niet toegestaan) is om te huwen met broeders/zusters die reeds de pubertijd hebben bereikt en zich aangetrokken voelen tot seks met het tegenovergestelde geslacht.

Terwijl deze zelfde moraal bepaald dat het halaal (toegestaan) is om anale seks te hebben, om seks met mensen van hetzelfde geslacht te hebben, om seks voor het huwelijk te hebben, om als prostituee te werken, om poep en plas seks te hebben, om elkaar te pijnigen tijdens de seks, om seks te hebben met dieren ongeacht hun leeftijd of geslacht, om seks te hebben met verstandelijk gehandicapten, om schadelijke drugs te nuttigen, om rente te consumeren, om pooiers te zijn etc etc.

Het zijn mensen die deze moraal en ethiek hebben samengesteld, mensen die geloven dat goed en kwaad relatieve begrippen zijn en zelf niet geloven in een absolute waarheid. Laat je niet bedriegen door deze moraal, deze moraal zal je namelijk niet helpen in een plaats of tijd waar een andere moraal geldt. Terwijl de moraal van de Islam universeel en ontastbaar is, ook al wordt deze in dit leven ontkent, op de dag des oordeels zal er rechtvaardigheid heersen. Terwijl de atheïst niet gelooft in rechtvaardigheid na dit leven.

Moge Allah me vergeven voor dat gene wat ik verkeerd heb gezegd en mij belonen voor dat geen wat ik juist heb gezegd.

De vijanden van de islam zullen te allen tijde met ijver hun strijd tegen de Islam voortzetten en proberen de moslims onzeker te maken ten aanzien van hun geloof. Zij schuwen daarbij geen middelen, noch moeite en stellen alles in het werk om de Islam in een vals daglicht te plaatsen en één van hun laatste vijandelijke aanvallen betreft het huwelijk van de Profeet (vrede zij met hem) met Aisha (moge Allah tevreden met haar zijn). Zij zeggen dat het tegennatuurlijk en pervers is dat een man van boven de vijftig met een zesjarig meisje trouwt. Allereerst zal eenieder moeten weten dat de Profeet (vrede zij met hem) daadwerkelijk met Aisha trouwde toen zij zes jaar oud was, maar de huwelijksconsummatie heeft pas op haar negende plaatsgevonden, zoals vermeld wordt door al-Boechari en Moeslim. Wat betreft deze laaghartige en ongegronde bewering, kunnen wij het volgende zeggen: Het is algemeen bekend dat de Profeet (vrede zij met hem) niet de eerste was die toestemming vroeg om met Aisha te trouwen. Hij is namelijk voorgegaan door anderen zoals Djoebayr ibnoe Moetcim ibnoe cAdiyy en dit geeft aan dat Aisha volgens de toenmalige Arabieren huwelijksgereed was.
Het was Khauwlah bintoe Hakiem die de Profeet (vrede zij met hem) aanmoedigde om de hand van Aisha te gaan vragen. Dus ook de vrouwen van die tijd vonden dat Aisha huwelijksgereed was. De toenmalige vijanden van de Profeet (vrede zij met hem) die alle middelen aanwendden om hem een slechte naam te bezorgen, vonden het huwelijk van de Profeet (vrede zij met hem) met Aisha een normale zaak die in overeenstemming was met de gebruikelijke wijze van doen in de maatschappij van die tijd.

Aisha was niet de eerste die op vroege leeftijd trouwde, zo trouwde Haalah op hetzelfde leeftijd met cAbdulmoetalib en de dochter van cAli (moge Allah tevreden met hen zijn) met cOmar toen hij op hoge leeftijd was. Dus het was een normaal verschijnsel in de Arabische samenleving.

Ook dient men te weten dat het rijp worden van een vrouw niets te maken heeft met leeftijd. Zo zien wij soms dat meisjes op een vroege leeftijd symptomen van volle vrouwelijke rijpheid vertonen zoals menstruatie, borsten enz. Meerdere deskundigen geven te kennen dat westerse meisjes symptomen van rijpheid beginnen te vertonen op hun zevende of achtste, terwijl de Afrikaanse meisjes dit doen op hun zesde. En de huidige wetenschap zegt dat de eerste periodieke (maandelijkse) bloeding, ook wel ‘menarche’ genoemd, op een negenjarige leeftijd al kan optreden.
Ook verschilt het rijp worden van streek tot streek. Zo beginnen de meisjes in warme streken vroegtijdig tot rijpheid te komen, in tegenstelling tot de meisjes in koude streken.

Samenvattend kunnen wij zeggen dat het huwelijk van de Profeet (vrede zij met hem) met Aisha destijds de gewone gang van zaken was en dat de beschuldiging die richting de Profeet (vrede zij met hem) wordt gedaan slechts een leugenachtige lastercampagne is.

En vrede en zegeningen zij met de Boodschapper van Allah.

Heeft het huwelijk van Aïcha met de Profeet (vrede zij met hem) fysische en/of psychische gevolgen voor haar gehad ? bewijs !!

De T.U.P.U.S. (The Union of Psychiatrics of the United States) geeft in hun codex DSM-IV de volgende diagnostische criteria voor de definitie van pedofilie: “Het betreft fantasie of seksuele driften of gedragingen die betrekking hebben op prepuberale kinderen, gewoonlijk 13 jaar en minder, die een seksuele opwinding teweeg brengen. De klinische symptomen moeten intens zijn en langdurig voor een periode van minstens zes maanden. Die seksuele opwinding is verantwoordelijk voor de wijziging van het affectief, sociaal of professioneel leven.”

Jij mag zoveel zoeken als je wilt, er is geen enkele Hadith, geen enkele vers uit de Koran die spreekt van een dergelijke diagnose, noch van één van die criteria aangaande de Profeet. Nog meer zelfs, de vijanden van Mohammed in Mekka en Medina, die geen enkele gelegenheid lieten voorbijgaan om Mohammed uit te lachen, hebben in die tijd geen enkel woord gerept over het huwelijk met Aïcha. Indien dit tafereel, onjuist was, dan hadden de vijanden van Mohammed, hier dus zeker gebruik van gemaakt hebben, nochtans vind je zelfs geen één hadith die hierover negatief spreekt.
Men mag niet vergeten dat de tijdgenoten van Mohammed ons hebben laten weten dat Aïcha nogal ferm ontwikkeld was (zie Abû Dâoûd nr 3903) en dat het de vader van Aïcha -Abû Bakr- was die aan de Profeet vroeg om met zijn jonge bruid (Fat’h ul-bâri, hoofdstuk 7 pag. 281) te trouwen.

Haar vader en heel de maatschappij ging akkoord, dus hiermee wilt men alle mensen van die tijd met pedophilia beschuldigen en dommer dan dit kan niet zeker!

Deze soort mensen zijn - Jaahil en een grote vijand van God en Zijn Boodschapper, (vrede zij met hem), en ze hebbent als hun levensdoel gesteld om de boodschap van Islaam te vervormen - terwijl ze niet eens een basis boekje over Islaam hebben gelezen of begrepen! - Allaahu Mosta'an - Ze vallen keer op keer de Profeet aan, met scheldwoorden en verzint leugens over zijn trouwerij met Aisha, (Moge Allah met haar tevreden zijn).

Voordat ik begin, onze geleerden hebben gezegd dat seksueel gemeenschap met kinderen HARAM is in Islaam en Islaam leert overduidelijk dat niemand getrouwd mag worden tegen haar of zijn wil. Zodat deze misverstand hellemaal verdwijnt.

In de islam mag zelfs een 18 jarige meisje niet trouwen als de huwelijk voor haar lichameijk, geestelijk of iets anders schadelijk kan zijn maar in de islam mag er een meisje trouwen als ze menstrueert [1] en akkoord gaat [2] met huwelijk maar haar vader of voogd moet ook akkoord gaan [3] + huwelijk mag niet lastig zijn [4] + tenminste twee getuigers [5].

Ik zal je bewijzen, dat trouwen met een 9 jarige meisje die al in pubertijd is, geen pedofilie is!

Ten eerste:
Citaat:
21). “The Nemours Foundation” zegt dat meisjes zelfs voor hun 7de jaar in pubertijd kunnen komen. (Bron: http://kidshealth.org/parent/medical...recocious.html

“The medline plus medical Encyclopedia” zegt dat meisjes in pubertijd komen tussen hun 9de en 16de en soms zelfs voor hun 8ste levensjaar. (Bron: http://www.nichd.nih.gov/health/topi...us_puberty.cfm

In een artiekel genaamd, “Puberty in Girls”, gepubliseerd door het Australishe regering de, “Public Health Organisation”, staat dat meisjes op hun 10de levensjaar in pubertijd komen en soms zelfs eerder. (Bron: http://www.population.health.wa.gov....rtyinGirls.pdf

In een artiekel van “Health Touch Online”, genaamd “Puberty in Girls”, staat dat meisjes zelfs voor hun 8ste levensjaar in pubertijd kunnen komen. (Bron: http://www.healthtouch.com/bin/ECont...LS+&cid=HTHLTH

“The Britannica Encyclopedie” zegt dat meisjes in pubertijd komen als ze gemideld 9 jaar oud zijn.
EN
Citaat:
“Puberty is defined as the age or period at which a person is first capable of sexual reproduction, in other eras of history, a rite or celebration of this landmark event was a part of the culture”. (“Rites of Passage: Puberty”, by Sue Curewitz Arthen).

"Getting your period" marks a rite of passage for young girls entering womanhood”. (From the Women's Resource Center).
Klaar! De mensen van kennis en onderzoek zeggen dat meisjes op hun 7de jaar in pubertijd kunnen komen, en dat wie in pubertijd komt, "Womanhood" is ingetreden en in staat is om kinderen te krijgen. Aisha was veel ouder dan dat, zij was 9 jaar oud, en michien wel bijna 10!

Dit vernietigd het hele idee, dat hij een pedofiel was - moge Allaah's vrede en zegeningen met hem zijn! Nu gaan we over naar jullie dubbele standaarden.

Ten tweede:
Citaat:
1). Tot 1973 was het TOEGESTAAN volgens de wet in Delaware (Amerika) om met 7 jarige meisjes te trouwen!!! (Bron: http://www2.hu-berlin.de/sexology/GE...MNONNATIVE.HTM

Tot bijna het eind van 19de eeuw, was in bijna alle staten van Amerika, trouwen met 10 jarige meisjes, TOEGESTAAN VOLGENS DE WET. (Bron: http://www.buddybuddy.com/peters-1.html

Zelfs tot 1930 stonden 12 Staten van Amerika meisjes van 12 jaar en ouder toe om te trouwen! (Bron: http://www.buddybuddy.com/peters-1.html

Tot vorige eeuw mogten mannen met 10 jarige meisjes trouwen in heel Amerika, en California was de eerste staat die het in 1889 naar 14 veranderde. (Bron: http://www.ageofconsent.com/comments/numberone.htm
Dus tot 34 jaar geleden was het volgens de wet toegestaan voor mannen om met zelfs 7 JARIGE meisjes seksueel gemeenschap te hebben! Waarom was dat toen geen pedofielie en nu wel? Wie heeft gezegd in 1973 seksueel gemeenschap met kinderen toegestaan is maar in 2007 niet? En als 50 jaar later de wet veranderd en niemand jonger dan 20 mag trouwen, mogen de mensen die dan leven ons pedofielen noemen?!

Ten derde:
Citaat:
Volgens de Bijbel zei Mozes tegen zijn heilige soldaten:

"Dood alle kinderen van het mannelijk geslacht en alle kinderen van het vrouwelijke geslacht die met een man hebben geslapen, maar laat alle kinderen van het vrouwelijke geslacht die nog nooit met een man hebben geslapen voor julliezelf in leven". (Numeri 31:17 en 18).
Mozes zei dat zijn leger de meisjes onder de KINDEREN die geen seksueel gemeenschap hebben gehad voor zichzelf moesten bewaren, om er zelf seksueel gemeenschap mee te plegen! Als je naar vers 35 gaat zie je dat ze 32.000 van zulke kinderen als buit namen. Wie? KINDEREN, niet meisjes in pubertijd! KINDEREN! Was Mozes een pedofiel?

Jehova prees Mozes en Jezus prees Mozes! God noemde Mozes zelfs de beste man op aarde en God veranderd niet volgens de Bijbel, dus Hij is het nog steeds eens met wat hierboven staat.

Ten vierde:
Citaat:
Baby killers

“Trek daarom op tegen de Amalekieten en versla ze. Wijd al hun bezittingen onvoorwaardelijk aan de HEER. Spaar ze niet, maar SLACHT alles en iedereen: mannen en vrouwen, kinderen en zuigelingen, runderen en schapen, kamelen en ezels”. (1 Samuël 15:3).

“Betreft het echter steden van volken die in Kanaän wonen, het land dat de Heer, je God, je in eigendom gaat geven, dan mag je niemand en niets in leven laten”. (Deuteronomium 20:16).

"Samaria zal woest worden, want zij is wederspannig geweest tegen haar God; zij zullen door het zwaard vallen, hun kinderkens zullen verpletterd, en hun zwangere vrouwen zullen opengesneden worden". (Hosea 14:1).

"Maar hun bogen zullen de jongelingen verpletteren, en zij zullen zich niet ontfermen over de vrucht des buiks; hun oog zal de kinderen niet verschonen". (Jesaja 13:18).

"En de HEERE, onze God, gaf hem voor ons aangezicht; en wij slachten hem, en zijn zonen, en al zijn volk. En wij namen te dier tijd al zijn steden in, en wij verbanden alle steden, mannen, en vrouwen, en kinderkens; wij lieten niemand overblijven. Het vee alleen roofden wij voor ons, en den roof der steden, die wij innamen". (Deuteronomium 2:33 tot 35).

“Gelukkig hij die jouw kinderen grijpt en op de rotsen verplettert”. (Psalmen 137:9).

"En wij verbanden dezelve, gelijk wij Sihon, den koning van Hesbon, gedaan hadden, verbannende alle steden, mannen, vrouwen en kinderen". (Deuteronomium 3:6).

“En door u zal Ik in stukken slaan den man en de vrouw; en door u zal Ik in stukken slaan den oude en den jonge; en door u zal Ik in stukken slaan den jongeling en de jonkvrouw”. (Jeremiah 51:22).

“Alzo sloeg Jozua het ganse land, het gebergte, en het zuiden, en de laagte, en de aflopingen der wateren, en al hun koningen; hij liet geen overigen overblijven; ja, hij verbande alles, wat adem had, gelijk als de HEERE, de God Israels, geboden had”. (Jozua 10:40).

“En de HEERE gaf Lachis in de hand van Israel; en hij nam haar in op den tweeden dag, en hij slachte haar met de scherpte des zwaards, en alle ziel, die daarin was, naar alles, wat hij aan Libna gedaan had”. (Jozua 10:32).

“Nog is zij gevankelijk gegaan in de gevangenis; ook zijn haar kinderen op het hoofd van alle straten verpletterd geworden; en over haar geeerden hebben zij het lot geworpen, en al haar groten zijn in boeien gebonden geworden”. (Nahum 3:10).

“Daarom zal er een groot gedruis ontstaan onder uw volken, en al uw vestingen zullen verstoord worden, gelijk Salman Beth-Arbel verstoorde ten dage des krijgs; de moeder werder verpletterd met de zonen”. (Hosea 10:14).

“En Ik zal hen in stukken slaan, den een tegen den ander, zo de vaders als de kinderen te zamen, spreekt de HEERE; Ik zal niet verschonen noch sparen, noch Mij ontfermen, datIk hen niet zou verderven”. (Jeremia 13:14).

“En zij namen haar in ten zelven dage, en slachten haar met de scherpte des zwaards, en alle ziel, die daarin was, verbande hij op denzelven dag, naar alles, wat hijaan Lachis gedaan had”. (Jozua 10:35).

“Gij zult hen zetten als een vurige oven ter tijd uws toornigen aangezichts; de HEERE zal hen in Zijn toorn verslinden, en het vuur zal hen verteren. Gij zult hun vrucht van de aarde verdoen, en hun zaad van de kinderen der mensen”. (Psalmen 21:9 en 10).

“Toen nu Athalia de moeder van Ahazia, zag, dat haar zoon dood was, zo maakte zij zich op, en bracht al het koninklijke zaad om. Want Hij deed tegen hen opkomen den koning der Chaldeen, die hun jongelingen met het zwaard in het huis huns heiligdoms doodde, en hij verschoonde de jongelingen niet, noch de maagden, de oudsten noch de stokouden; Hij gaf hen allen in zijn hand”. (2 Koningen 11:1 en 2).

“Het geschiedde nu, als hij regeerde, dat hij het ganse huis van Jerobeam sloeg; hij liet niets over van Jerobeam, wat adem had, totdat hij hem verdelgd had, naarhet woord des HEEREN, dat Hij gesproken had door den dienst van Zijn knecht Ahia, den Siloniet;”. (1 Koningen 15:29).

“En de HEERE gaf dezelve ook in de hand van Israel, met haar koning; en hij slachte haar met de scherpte des zwaards, en alle ziel, die daarin was; hij liet daarin geenoverigen overblijven; en hij deed derzelver koning, gelijk als hij den koning van Jericho gedaan had”. (Jozua 10:30).

“Van buiten zal het zwaard beroven, en uit de binnenkameren de verschrikking; ook den jongeling, ook de jonge dochter, het zuigende kind met den grijzen man”. (Deuteronomium 32:25).

“Maar tot die anderen zeide Hij voor mijn oren: Ga door door de stad achter hem en slacht, ulieder oog verschone niet en spaart niet! Slacht ouden, jongelingen en maagden, en kinderkens en vrouwen, tot verdervens toe; maar genaakt aan niemand, op denwelken het teken is, en begint van Mijn heiligdom. En zij begonnen van de oude mannen, die voor het huis waren”. (Ezechiël 9:5 en 6).

“En zij verbanden alles, wat in de stad was, van den man tot de vrouw toe, van het kind tot den oude, en tot den os, en het klein vee, en den ezel, door de scherpte des zwaards”. (Jozua 6:21).

“Efraim is geslacht, hunlieder wortel is verdord, zij zullen geen vrucht voortbrengen; ja, ofschoon zij genereerden, zo zal Ik toch de gewenste vruchten van hun buik slachten”. (Hosea 9:16).

“Toen zeide de koning tot Doeg: Wend gij u, en val aan op de priesters. Toen wendde zich Doeg, de Edomiet, en hij viel aan op de priesters, en doodde te diendage vijf en tachtig mannen, die den linnen lijfrok droegen. Hij slachte ook Nob, de stad dezer priesters, met de scherpte des zwaards, van den man tot de vrouw, van de kinderen tot de zuigelingen, zelfs de ossen enezels, en de schapen, slachte hij met de scherpte des zwaards”. (1 Samuël 22:18 en 19).

“Ook zullen hun kinderkens voor hun ogen verpletterd worden; hun huizen zullen geplunderd, en hun vrouwen geschonden worden”. (Jesaja 13:16).

“En de HEERE, onze God, gaf ook Og, den koning van Bazan, en al zijn volk, in onze hand, zodat wij hem slachten, totdat wij hem niemand lieten overblijven. En wij namen te dier tijd al zijn steden; er was geen stad, die wij van hen niet namen: zestig steden, de ganse landstreek van Argob, het koninkrijk van Og in Bazan. Al die steden waren met hoge muren, poorten en grendelen gesterkt, behalve zeer vele onbemuurde steden. En wij verbanden dezelve, gelijk wij Sihon, den koning van Hesbon, gedaan hadden, verbannende alle steden, mannen, vrouwen en kinderen”. (Deuteronomium 3:3 tot 6).

Als je wilt zien - hoe dat ging, check de volgende link:

WAARSCHUWING: Als je een zwakke hart of een jonge leeftijd hebt, NIET klikken op de onderstaande link! NIET klikken!

FOTO: http://img492.imageshack.us/img492/9...illings6vd.jpg
Mijn vraag luidt: "Is kinderen onthoofden erger of trouwen met een meisje die al in pubertijd was en zelf wou trouwen en nooit in haar leven geklaagd heeft over haar trouwerij?"

Ik heb het druk met school - maar heb deze dag voor jou vrijgemaakt - fisabilillaah. Als je iets te zeggen hebt of bewijs hebt dat trouwen met een 9 jarige meisje die al in pubertijd was pedofielie is - dan breng je bewijzen. Weet, jou en mijn praatjes hebben geen waarde. Breng bewijzen.

"Usually, puberty starts between ages 8 and 13 in girls and ages 10 and 15 in boys. This wide range in ages may help explain why some of your friends still look like young kids whereas others look more like adults". (Bron: http://www.kidshealth.org/kid/grow/b...f/puberty.html

Citaat:
"Perfect, or complete in every way". (http://dictionary.cambridge.org/defi...6567&dict=CALD

"Make perfect; bring to perfection". (http://www.onelook.com/?w=consummate

"Complete in every detail". (http://www.m-w.com/cgi-bin/dictionar...&va=consummate

"Make perfect; bring to perfection". (http://www.rhymezone.com/r/rhyme.cgi?Word=consummate

"Perfect and complete in every aspect". (http://vocabulary-vocabulary.com/dic...consummate.php

"To accomplish, sum up". (http://ultralingua.com/onlinediction...ext=consummate

"To bring to completion; to raise to the highest point or degree; to complete; to finish; to perfect; to achieve". (http://www.onelook.com/?other=web1913&w=Consummate

"Carried to the utmost extent or degree; of the highest quality; complete; perfect". (http://machaut.uchicago.edu/cgi-bin/...ORD=consummate

"Make perfect; bring to perfection". (http://lookwayup.com/lwu/lwu/d?s=f&w=consummate
Citaat:
"Puberty, usually occurring during adolescence, is when kids develop physically and emotionally into young men and women. Usually, this starts to happen no earlier than about 7 to 8 years of age for girls and 9 years of age for boys". (Bron: http://kidshealth.org/parent/medical...recocious.html

"Although puberty usually starts between ages 8 to 13 in girls, it may start earlier or later. Everyone's body changes at a different time". (Bron: http://www.healthtouch.com/bin/ECont...LS+&cid=HTHLTH

"In girls, puberty may start as early as 6 or 7 years of age". http://familydoctor.org/online/famdo...teens/445.html
mischien zeg jij dat iemand van 9 jaar oud, nog niet klaar is voor een trouwerij - zonder bewijs - maar wat vind je van de Bijbel dan:
Citaat:
"Wij hebben een jonge zuster, die nog geen borsten heeft". (Hooglied 8:8 ).

"Ze is zo lieflijk als een hinde, bekoorlijk als een ree. Ze laat je altijd van haar borsten drinken, je kunt eindeloos verzinken in haar liefde". (Spreuken 5:19).

"Ik ben een muur, en mijn borsten zijn de torens. Daarom ben ik in zijn ogen de stad waar men vrede vindt". (Hooglied 8:10).

"En zij werd verliefd meer dan hun bijvrouwen, wier vlees (penissen) is als het vlees der ezels, en wier vloed is als de vloed der paarden". (Ezechiël 23:20).

"Gij hebt ook gehoereerd met de kinderen van Egypte, uw naburen, die groot van vlees (geslachtsdelen) zijn; en gij hebt uw hoererij vermenigvuldigd, om Mij tot toorn te verwekken". (Ezechiël 16:26).

"Uw beide borsten zijn als tweelingjongen van gazellen, die te midden van de leliën weiden". (Hooglied 4:5).

""Mijn lief is mij een bundel mirre, hij slaapt tussen mijn borsten". (Hooglied 1:13).

"Hij woonde er al vrij lang, toen Abimelek, de koning van de Filistijnen, eens vanuit zijn venster zag dat Isaak aan het vrijen was met Rebekka". (Genesis 26:8 ).

"Zij verliet ook haar hoererijen niet, gebracht uit Egypte; want zij hadden bij haar in haar jeugd gelegen, en zij hadden de tepels van haar maagdom betast, en zij hadden hun hoererij over haar uitgestort". (Ezechiël 23:8 ).

"Twist tegen uw moeder, twist, omdat zij Mijn vrouw niet is, en Ik haar Man niet ben; en laat ze haar hoererijen van haar aangezicht, en haar overspelerijen van tussen haar borsten wegdoen". (Hosea 2:1).

"Ik dacht: Laat ik die palm beklimmen, ik wil zijn bladeren grijpen. Laten jouw borsten als trossen van de wijnstok zijn, je adem als de geur van appels". (Hooglied 7:9).

"Ze vermeerderde haar hoererij, terugdenkend aan de dagen van haar jeugd, toen ze in Egypte hoereerde en brandde van verlangen naar mannen die geil zijn als ezels en toestoten als hengsten. Jij, Oholiba, verviel weer in de schanddaden van je jeugd, toen ze in Egypte in je tepels knepen omdat je jonge borsten had". (Ezechiël 23:20).

"Gij zult hem drinken en uitzuigen, en zijn scherven zult gij verbrijzelen, en uw borsten zult gij afrukken; want Ik heb het gesproken, spreekt de Heere HEERE". (Ezechiël 23:34).

"Ze hoereerden in Egypte, al in hun jeugd hoereerden ze daar; daar werden hun borsten betast, daar streelde men hun jonge meisjesborsten". (Ezechiël 23:3).
Vind je het wel kunnen dat ze dit aan kinderen leren in de kerk? Is dat niet iets om van te kotsen?

"Getting your period" marks a rite of passage for young girls entering womanhood”. (From the Women's Resource Center).

EN

"From a biological perspective, puberty is the stage of physical maturation in which an individual becomes physiologically capable of sexual reproduction". (Bron: http://www.gfmer.ch/Endo/Lectures_10...Physiology.htm

EN

“Puberty is defined as the age or period at which a person is first capable of sexual reproduction, in other eras of history, a rite or celebration of this landmark event was a part of the culture”. (“Rites of Passage: Puberty”, by Sue Curewitz Arthen).

MOZES ZEI:

"Dood alle kinderen van het mannelijk geslacht en alle kinderen van het vrouwelijke geslacht die met een man hebben geslapen, maar laat alle kinderen van het vrouwelijke geslacht die nog nooit met een man hebben geslapen voor julliezelf in leven". (Numeri 31:17 en 18).

Volgens Joodse uitleggers van deze vers, ging Mozes alle mannelijke kinderen slachten en alle vrouwelijke kinderen die ouder dan 3 jaar en 1 dag waren, omdat zij mischien wel seksueel gemeenschap gehad hebben! En ze zeggen WEGENS DEZE VERS dat mensen met 3 jarige meisjes mogen trouwen, en het liefst 3 jaar en 1 dag!!!

Citaat:
"The Tannaïtic Midrash Sifre to Numbers in §157 comments on the above quoted commandment of MOSES to kill the Midianite women as well as the male children".

"According to the Tannaïte Rabbis, MOSES therefore had ordered the Israelites to kill all women older than three years and a day, because they were "suitable for having sexual relations."

"Said Rabbi Joseph, "Come and take note: A girl three years and one day old is betrothed by intercourse".

"A girl three years and one day old is betrothed by intercourse. "A girl three years old may be betrothed through an act of sexual intercourse," the words of R. Meir. And sages say, "Three years and one day old".

Mishnah: "A girl of the age of 3 years and a day may be betrothed, subject to her father's approval, by sexual intercourse".

Gemara: "Our Rabbis taught: "A girl of the age of 3 years may be betrothed by sexual intercourse".

(Bron: http://www.infidels.org/library/mode...daism.html#138
Ja, "Mozes" gaf het goede voorbeeld! Na alles zegt "God" die nooit veranderd ook nog:

Citaat:
"Doch de man Mozes was zeer zachtmoedig, meer dan alle mensen, die op den aardbodem waren".
(Numeri 12:3).
Jij moet wel eerst kunnen bewijzen dat Profeet Mohammad pedofiel was en dat kan jij niet ...jij kan zeggen, dat erger dan met een kind trouwen niet kan. Ik laat je zien, wat nog erger is dan dat.

In jou heilige wet staat:

Citaat:
"Stel dat een man wordt betrapt, wanneer hij een meisje verkracht dat nog niet aan een ander in ondertrouw is gegeven. In dat geval moet de man aan de vader van het meisje vijftig zilverstukken betalen. Het meisje moet hij als zijn wettige vrouw erkennen en hij zal nooit van haar mogen scheiden". (Deut 22:28/29).
DUS: Als iemand jou dochtertje verkracht, dan moet hij volgens deze wet jou 50 zilverstukken betalen en je dochter is van hem, en zij mag noooooit meer van hem scheiden!!!!!!

Is dat niet erger? Jezus, (vzmh), werd boos op Joden, omdat zij niet deze Wet volgden!

"En hij (Jezus) vervolgde: ‘Mooi is dat, hoe u Gods geboden ongeldig maakt om uw eigen tradities overeind te houden! Heeft Mozes niet gezegd: “Toon eerbied voor uw vader en uw moeder”, en ook: “Wie zijn vader of moeder vervloekt, moet ter dood gebracht worden”? (Markus 7:9 en 10).

Dus "de vredige Jezus" zei dat een KIND die zijn ouders vloekt, geslacht moest worden!

Deze fantici mogen niet uit de realiteit van nu in deze maatschappij in 2007 vertrekken want zo gezien moet Jezus waarin ze geloven een homo zijn aangezien de homo's geen vriendinnen noch vrouwen hebben.

Dit antwoord geschreven door drie broeders van mij en een deel heb ik zelf geschreven.

Citaat:
In the Name of Allah, Most Gracious, Most Merciful.

All thanks and praise are due to Allah and peace and blessings be upon His Messenger.

Dear questioner, we would like to express our deep gratitude for the great confidence you have in us and hope our humble efforts meet your great expectations. We also admire the great interest you show in understanding the teachings of this great religion of Islam.

As regard your question, we’d like to make it clear in the very beginning that Prophet’s marriage to `Aisha, the Mother of the Faithful, has always been a subject of attack and criticism by the enemies of Islam. First of all, we want to clarify to people who view this marriage as some sort of brutal act and child abuse that they should try to understand the main purpose of this marriage and the condition of the Prophet, peace and blessings be upon him, before the marriage.

As for the purpose of this marriage, it was purely for sociopolitical reason. The Prophet’s main concern was the future of Islam. He was interested in strengthening the Muslims by all bonds. This also explains the reason why he married the daughter of `Umar, his Second Successor. It was by his marriage to Juwayriyyah that he gained the support for Islam of the whole clan of Bani Al-Mustaliq and their allied tribes. It was through his marriage to Safiyyah that he neutralized a great section of the hostile Jews of Arabia. By accepting Mariya, the Copt from Egypt, as his wife, he formed a political alliance with a king of great magnitude. So his marriage to `Aisha could never be of anything save cementing his relation with Abu Bakr, `Aisha’s father.

As for the Prophet’s condition before this marriage, it clearly explained what we’ve said that it was a purely sublime aim and purpose that motivated him to marry `Aisha. That’s why the marriage was not consummated until sometime after the emigration to Madinah, when she had reached maturity. The motives of this marriage can be understood to be anything except passion and physical attraction. However, he lived with her, in addition to Sawdah, for five to six years, when he was 56 years of age, without taking any other wife.

One important point we have to clarify here is that the Prophet, peace and blessings be upon him, when proposing to `Aisha, was not the first suitor, for, according to many historians, Jubair ibn Mut`am proposed to her before the Prophet, peace and blessings for him. This gives an indication that `Aisha, may Allah be pleased with her, was mature enough for marriage at that age.

Giving more details on this issue, Sheikh Faysal Mawlawi, deputy chairman of the European Council for Fatwa and Research, states the following:

Firstly, Prophet’s proposal to `Aisha came through a suggestion made by Khawalh bint Hakim as a sign of strengthening the relation with his Companion Abu Bakr and confirming his love for him.

Secondly, the fact that `Aisha, before the Prophet proposed to her, was being pursued by Jubair ibn Mut`am, indicates that she was mature enough for marriage, according to the prevailing tradition at that time, if not, the Quraish people, who would never waste any chance to insult the Prophet, peace and blessings be upon him, would have found this marriage as a golden opportunity to pour on him rain of insults. Rather they found nothing wrong in this engagement, and they received the news of the Prophet’s proposal for `Aisha as something usual, and even, expected.

`Aisha was not the first case, for many girls married at her same age to men who were at their fathers’ age. Hala, the cousin of Amina bint Wahb was married to Abdul-Muttalib on the same day his son `Abdullah married Aminah bint Wahb who was at Hala’s same age. Also, the Companion `Umar ibn Al-Khattab married the daughter of Ali ibn Abi Talib, may Allah honor his face, while he was at her grandpa’s age.

After the passage of many centuries, we find now some Orientalists who try to strike a comparison between the conditions of our present time and what was existing 1400 years ago. They are trying to apply the criterions of the Western society to that society that existed in the Arabian Peninsula very long ago.

It should be noted that in the hot regions, it’s normal for a girl to attain maturity at a very early age. Thus the case is totally different from that which does exist in the cold regions where a girl does not attain puberty before 21 [Physicians maintain that the age of puberty in the hot regions normally ranges from 9 to 16]. At all rates, it should be stressed that the Prophet, peace and blessings be upon him, on marrying `Aisha, never aimed at fulfilling a lust or satisfying a desire; rather, his aim was to strengthen his relation with the most beloved Companion of his.

Had it been true that the Prophet, peace and blessings be upon him, aimed at fulfilling a lust or satisfying a desire, he would have done this while still in his youth when he was still free from the responsibilities of delivering Allah’s call. At his early age, the Prophet, peace and blessings be upon him, accepted to marry Khadija, may Allah be pleased with her, who was 15 years older than him. He also never married a new wife until after her death. Even after her passing away, his new wife Sawdah bint Zam`ah was an old-aged widow who possessed no particular appealing qualities. This adds to our certainty that the Prophet, peace and blessings be upon him, had many great lofty aims behind his marriages. Also, when Khawlah bint Hakim suggested to him to marry`Aisha, the Prophet, peace and blessings be upon him, thought thoroughly whether to accept or to refuse. He took into consideration his relation with Abu Bakr.

When `Aisha reached the Prophet’s house, Sawdah gave her the first place and took care of her till her death.. Afterwards, `Aisha remained a faithful wife to the Prophet, peace and blessings be upon him; her 10 years of marriage were of the life of a fully dedicated disciple, trainee and scholarly student in the noble Prophetic school. She was the source of knowledge for almost every Companion. She was of the main sources for revealing knowledge and information of the private life of the Prophet, peace and blessings be upon him. She was a big celebrity in politics and the best example of generosity.

The Prophet’s love for `Aisha was a sign of his love for her father. On being asked about the dearest person to his heart, the Prophet, peace and blessings be upon him, mentioned `Aisha. Then, on being asked about the dearest man to him and he, peace and blessings be upon him, mentioned her father, Abu Bakr.

Almighty Allah knows best.
http://www.islamonline.net/servlet/S...=1119503544940
--------------
Atheisten, Agnosten en andersgelovigen, ...
--------------

Di wetenschappelijk over dit onderwerp willen discussieren mogen van mij een bewijs leveren dat een huwelijk met een 9-jarige meisje toen schadelijk of geneeskundig slechte gevolgen kon hebben en als jullie deze bewijzen hebben dan moeten jullie overleveringen halen die overeenstemmen met wetenschappelijke resultaten.

Met vriendelijke groeten
Yahya

Laatst gewijzigd door _Yahya_ : 7 november 2007 om 21:47.
_Yahya_ is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 november 2007, 21:51   #2
Bovenbuur
Perm. Vertegenwoordiger VN

Bovenbuur's schermafbeelding

Standaard

Dus als ik eerst met een 35 jarige naar bed ga en daarna met een 9 jarige is dat geen pedofilie?
Oud 7 november 2007, 22:01   #3
_Yahya_
Parlementsvoorzitter

Standaard

Lees en reageer inhoudelijk of anders ga naar andere topics om je tijd te verspillen.

Groetjes
Yahya
Oud 7 november 2007, 22:03   #4
sn00py
Banneling

Standaard

Waarom schrijft u (saw) na de naam van de profeet?
sn00py is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 november 2007, 22:20   #5
Bovenbuur

Bovenbuur's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Fikr_El7or Bekijk bericht
Lees en reageer inhoudelijk of anders ga naar andere topics om je tijd te verspillen.

Groetjes
Yahya
Citaat:
Daarnaast is het niet zo dat de profeet Mohammed (vrede zij met hem) een seksuele voorkeur had voor jongere vrouwen, dat blijkt uit zijn eerste huwelijk met Khadija (moge Allah tevreden over haar zijn), die 15 jaar ouder dan hem was.
???
Oud 7 november 2007, 22:22   #6
system
Banneling

Standaard

Citaat:
...
--------------

Di wetenschappelijk over dit onderwerp willen discussieren mogen van mij een bewijs leveren dat een huwelijk met een 9-jarige meisje toen schadelijk of geneeskundig slechte gevolgen kon hebben en als jullie deze bewijzen hebben dan moeten jullie overleveringen halen die overeenstemmen met wetenschappelijke resultaten.

Met vriendelijke groeten
Yahya
Vroeger werkten de kinderen hier ook in de mijnen. Dat was kinderarbeid. Door de overheid toen toegestaan, maar niet minder verwerpelijk. Het is niet omdat een overheid of omdat er 'profeten' waren zoals Mozes, of 'boodschappers' van God zoals Mohammed, die het normaal vonden, dat dit inderdaad normaal is. De vraag is te weten of iemand van 9 of 10 jaar oud in staat is in te stemmen met een sexuele relatie. Door hun goedkeuringen van zo'n relatie, rijst een ernstige twijfel of zulke mensen, zoals deze bovengenoemde profeten en zogezegde boodschappers, of deze personen wel degelijk door een menslievende God ooit uitverkoren zijn geweest. Vermoedelijk bestond vrouwenbesnijdenis ook ten tijde van Mohammed. Heeft Mohammed het gebruik ooit afgekeurd? Blijkbaar niet, anders zouden bepaalde moslimlanden dit afschuwelijk gebruik nu niet meer toepassen. En dat doen ze wel. Nog steeds. En klaarblijkelijk met de toenmalige stilzwijgende zegen van Mohammed.

Laatst gewijzigd door system : 7 november 2007 om 22:44.
system is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 november 2007, 22:32   #7
bolle
Partijlid

bolle's schermafbeelding

Standaard

Pro(sh)eet mohammed was voorzeker een schapenNeuker wanneer hij 12 was
Oud 7 november 2007, 22:39   #8
HAMC

HAMC's schermafbeelding

Standaard

Ik heb het allemaal niet gelezen, voor mij is religie tijdverspilling, de mijne dan. Alleszins, zegt u het hen maar eens goed.

Verschaeve
HAMC is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 november 2007, 22:40   #9
jevaly
Provinciaal Statenlid

jevaly's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Wikipedia
Volgens de Belgische wetgeving is alle seksueel verkeer verboden met een partner die jonger is dan 16 jaar, zelfs indien die persoon daar toestemming voor gaf. In de praktijk worden enkel volwassenen vervolgd voor seksueel verkeer met een persoon jonger dan zestien jaar. Volgens de wet kan een minderjarig persoon die nog geen zestien jaar is, juridisch geen toestemming geven voor seksuele betrekkingen. Pedoseksuele handelingen vallen onder Hoofdstuk V (Aanranding van de eerbaarheid en verkrachting) van Titel VII (Misdaden en wanbedrijven tegen de orde der familie en tegen de openbare zedelijkheid) van Boek II van het Belgische Strafwetboek.
  • Aanranding (aanranding is er zodra er een begin van uitvoering is) van de eerbaarheid (zonder geweld of bedreiging) van een persoon jonger dan zestien jaar wordt gestraft met vijf tot tien jaar opsluiting. Indien dit gebeurt door een bloedverwant in de opgaande lijn (en er dus incest is), wordt dit tien tot vijftien jaar opsluiting.
  • Aanranding van de eerbaarheid met geweld of bedreiging van een minderjarige ouder dan 16 jaar wordt gestraft met vijf tot tien jaar opsluiting.
  • Aanranding van de eerbaarheid met geweld of bedreiging van een persoon jonger dan zestien wordt gestraft met tien tot vijftien jaar opsluiting.
  • Verkrachting (verkrachting is elke daad van seksuele penetratie van welke aard en met welk middel ook) van een minderjarige ouder dan zestien jaar wordt gestraft met tien tot vijftien jaar opsluiting.
  • Verkrachting van een persoon jonger dan zestien, maar ouder dan veertien jaar, wordt gestraft met vijftien tot twintig jaar opsluiting.
  • Verkrachting van een persoon jonger dan veertien jaar wordt altijd gelijkgesteld als verkrachting met behulp van geweld. Dit wordt gestraft met vijftien tot twintig jaar opsluiting. Indien het kind de leeftijd van tien jaar nog niet bereikt heeft, is de straf twintig tot dertig jaar opsluiting.
Deze straffen worden verzwaard indien gepleegd door een persoon die gezag had over het slachtoffer of indien het kind aan hem ter verzorging is toevertrouwd.
uw profeet mohammed zou in België twintig tot dertig jaar krijgen, op grond van, jawel, pedofilie.
Al uw definities van pubertijd enzovoort veranderen daar niets aan.

nog twee bemerkingen:
1) het is een zwakteargument om een andere godsdienst neer te halen om uw eigen godsdienst op te hemelen
2) het getuigt van weinig eerbied om mohammed een propfeet te noemen.
jevaly is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 november 2007, 22:50   #10
_Yahya_
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door system Bekijk bericht
Vroeger werkten de kinderen hier ook in de mijnen. Dat was kinderarbeid. Door de overheid toen toegestaan, maar niet minder verwerpelijk. Het is niet omdat een overheid of omdat er 'profeten' waren zoals Mozes, of 'boodschappers' van God zoals Mohammed, die het normaal vonden, dat dit inderdaad normaal is. De vraag is te weten of iemand van 9 of 10 jaar oud in staat is in te stemmen met een sexuele relatie. Door hun goedkeuringen van zo'n relatie, rijst een ernstige twijfel of zulke mensen, zoals deze bovengenoemde profeten en zogezegde boodschappers, of deze personen wel degelijk door een menslievende God ooit uitverkoren zijn geweest. Vermoedelijk bestond vrouwenbesnijdenis ook ten tijde van Mohammed. Heeft Mohammed het gebruik ooit afgekeurd? Blijkbaar niet, anders zouden bepaalde moslimlanden dit afschuwelijk gebruik nu niet meer toepassen. En dat doen ze wel. Nog steeds. En klaarblijkelijk met de toenmalige stilzwijgende zegen van Mohammed.
Dus je hebt beslist om wetenschappelijk verder te discussieren, dat is heel goed maar beantwoord mijn vraag dan:

Citaat:
Die wetenschappelijk over dit onderwerp willen discussieren mogen van mij een bewijs leveren dat een huwelijk met een 9-jarige meisje toen schadelijk of geneeskundig slechte gevolgen kon hebben en als jullie deze bewijzen hebben dan moeten jullie overleveringen halen die overeenstemmen met wetenschappelijke resultaten.
Wie bepaalt dat iets goed of normaal is en op basis van wat?

Mvg
Yahya
Oud 7 november 2007, 22:56   #11
_Yahya_
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jevaly Bekijk bericht
uw profeet mohammed zou in België twintig tot dertig jaar krijgen, op grond van, jawel, pedofilie.
Al uw definities van pubertijd enzovoort veranderen daar niets aan.

nog twee bemerkingen:
1) het is een zwakteargument om een andere godsdienst neer te halen om uw eigen godsdienst op te hemelen
2) het getuigt van weinig eerbied om mohammed een propfeet te noemen.

Inhoudelijk en academisch reageren is welkom want ik heb geen tijd voor kinderachtige gedoe.

Ps; belgische of andere mens-gemaakte wetten kunnen nooit de waarheid of goed/slecht zijn want het blijft gewoon veranderen, gisteren was het 7 jaar oud en vandaag is het 16 en wie weet wat het morgen zal zijn.

De islam is iets anders, de islam is een boodschap en de basis is : la darara wa la diraar = principe.!

The principle of injury in Islam (darar) asserts that no one should be hurt or cause hurt to others (la darara wa la dirar).

Wie ben jij om Mohammed profeetschap te ontkennen?? jij bent een onbekende en jouw opninie of mening heeft geen waarde op deze aardebol meneertje.! en jij hebt er geen enkel bewijs om zijn profeetschap te ontkennen noch 1 excuus of reden en ik daag jij uit om er eentje te halen als excuus.

Lees wat de denkers en geschoolde mensen over Mohammed zeggen:
** Profeet Mohammed in de ogen van Westerse denkers ** ‎( 1 2)

Groetjes
Yahya

Laatst gewijzigd door _Yahya_ : 7 november 2007 om 23:02.
Oud 7 november 2007, 23:04   #12
bolle
Partijlid

bolle's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Dus je hebt beslist om wetenschappelijk verder te discussieren, dat is heel goed maar beantwoord mijn vraag dan:

Wie bepaalt dat iets goed of normaal is en op basis van wat?

Mvg
Yahya
Wat er in zich in uw tijd of hersenpinsels zich afspeelt(de) is serieus strafbaar, neuken met een 9 jarige maakt u een Pedofiel ook al was uwe mohammed ne zogezegde profeet manneke.
Oud 7 november 2007, 23:13   #13
_Yahya_
Parlementsvoorzitter

Standaard

Sommige domme mensen die de discussie of dialoog niet meer aankunnen en die dan verder beginnen te beledigen moeten goed begrijpen dat ze gelijk in mijn negeerlijst terecht komen.

Geen tijd voor kindjes!

Laatst gewijzigd door _Yahya_ : 7 november 2007 om 23:13.
Oud 7 november 2007, 23:14   #14
jevaly
Provinciaal Statenlid

Standaard

Citaat:
Ps; belgische of andere mens-gemaakte wetten kunnen nooit de waarheid of goed/slecht zijn want het blijft gewoon veranderen, gisteren was het 7 jaar oud en vandaag is het 16 en wie weet wat het morgen zal zijn.
maar in rechtsstaat staat die door de mens gemaakte wet boven alle godsdienstige voorschriften. Volgens die mensenwet bedreef Mohammed pedofilie, dus heb ik het recht om Mohammed een pedofiel te noemen.
Overigens maakt u een heel gevaarlijk statement: we kunnen de wet rustig aan ons laars lappen, maar morgen kan die toch veranderen. Zo kan ik het ook. Ik zal geen belastingen meer betalen, want ja, het ene jaar moet ik 50% betalen, vijftig jaar geleden 35% en misschien morgen wel geen.
Citaat:
De islam is iets anders, de islam is een boodschap en de basis is : la darara wa la diraar = principe.!

The principle of injury in Islam (darar) asserts that no one should be hurt or cause hurt to others (la darara wa la dirar).
een principe waar ik volledig mee akkoord ga. Alleen denk ik dat een vleesstaaf van volwassen omvang, in een nog niet volgroeide vagina schuiven wel degelijk pijnlijk kan zijn. Andere pedofilieslachtoffers bevestigen dat, een grote wetenschappelijke consensus bevestigt dat.
Pas op, ik begrijp uw probleem. Als u toegeeft dat Mohammed letsel toebracht aan zijn omgeving voor zijn eigen genot, dan ondergraaft dat idd een van de belangrijkste principes van de islam. Dan kom je in een situatie waarin Mohammed geen godvruchtige moslim was.
Citaat:
Wie ben jij om Mohammed profeetschap te ontkennen?? jij bent een onbekende en jouw opninie of mening heeft geen waarde op deze aardebol meneertje.! en jij hebt er geen enkel bewijs om zijn profeetschap te ontkennen noch 1 excuus of reden en ik daag jij uit om er eentje te halen als excuus.

Lees wat de denkers en geschoolde mensen over Mohammed zeggen:
** Profeet Mohammed in de ogen van Westerse denkers ** ‎( 1 2)
ik ontken het profeetschap van Mohammed niet. Ik ontken het propfeetschap van Mohammed.
Oud 7 november 2007, 23:18   #15
bolle
Partijlid

bolle's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Sommige domme mensen die de discussie of dialoog niet meer aankunnen en die dan verder beginnen te beledigen moeten goed begrijpen dat ze gelijk in mijn negeerlijst terecht komen.

Geen tijd voor kindjes!

Wat er in zich in uw tijd of hersenpinsels zich afspeelt(de) is serieus strafbaar, neuken met een 9 jarige maakt u een Pedofiel ook al was uwe mohammed ne zogezegde profeet manneke.
Oud 7 november 2007, 23:26   #16
_Yahya_
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
maar in rechtsstaat staat die door de mens gemaakte wet boven alle godsdienstige voorschriften. Volgens die mensenwet bedreef Mohammed pedofilie, dus heb ik het recht om Mohammed een pedofiel te noemen.

Overigens maakt u een heel gevaarlijk statement: we kunnen de wet rustig aan ons laars lappen, maar morgen kan die toch veranderen. Zo kan ik het ook. Ik zal geen belastingen meer betalen, want ja, het ene jaar moet ik 50% betalen, vijftig jaar geleden 35% en misschien morgen wel geen.

een principe waar ik volledig mee akkoord ga. Alleen denk ik dat een vleesstaaf van volwassen omvang, in een nog niet volgroeide vagina schuiven wel degelijk pijnlijk kan zijn. Andere pedofilieslachtoffers bevestigen dat, een grote wetenschappelijke consensus bevestigt dat.
Pas op, ik begrijp uw probleem. Als u toegeeft dat Mohammed letsel toebracht aan zijn omgeving voor zijn eigen genot, dan ondergraaft dat idd een van de belangrijkste principes van de islam. Dan kom je in een situatie waarin Mohammed geen godvruchtige moslim was.

ik ontken het profeetschap van Mohammed niet. Ik ontken het propfeetschap van Mohammed.
In rechtstaat staat wat er staat en dat weten we allemaal en een mens kan een boek schrijven waarin hij zichzelf beledigt, alles is mogelijk want een mens is een mens maar wie bepaalt wat goed of slecht is en op basis van wat?Een rechtsstaat gaat over mensen van die staat in hun tijd om een bepaalde maatschappij en mag dus niet oordelen over een andere maatschappij in andere omstandigheden 1400 jaar geleden want dat is dom!! en zo gezien gaat men heel de maatschappij en alle mensen pedolfielen noemen en dit is zeker en vast dom en diegenen die dit verkondigen bewijzen hun domheid maar wat de academici, denkers en geschoolde mensen over Mohammed zeggen heb ik een andere topic duidelijk geschreven dus arbeiders, laaggeschoolden en onwetende mensen hebben geen waarde en hun mening heeft ook geen waarde natuurlijk.

Maar als je inhoudelijk wilt discussieren dan ben jij welkom :

Paar voorbeelden:

Citaat:
Tot 1973 was het TOEGESTAAN volgens de wet in Delaware (Amerika) om met 7 jarige meisjes te trouwen!!! (Bron: http://www2.hu-berlin.de/sexology/GE...MNONNATIVE.HTM

Tot bijna het eind van 19de eeuw, was in bijna alle staten van Amerika, trouwen met 10 jarige meisjes, TOEGESTAAN VOLGENS DE WET. (Bron: http://www.buddybuddy.com/peters-1.html

Zelfs tot 1930 stonden 12 Staten van Amerika meisjes van 12 jaar en ouder toe om te trouwen! (Bron: http://www.buddybuddy.com/peters-1.html

Tot vorige eeuw mogten mannen met 10 jarige meisjes trouwen in heel Amerika, en California was de eerste staat die het in 1889 naar 14 veranderde. (Bron: http://www.ageofconsent.com/comments/numberone.htm
Waarom dus meten met twee maten en wie zegt dat wat jij denkt en oordeelt goed of de waarheid is?

Maar als je wetenschappelijk wilt discussieren dan ben jij ook welkom:

Bewijs dat huwelijk met een 9-jarige meisje in Arabië 1400 jaar geleden slecht moest zijn en dat het geneeskundig of psychologisch slechte gevolgen haden moeten hebben.

Hoe moet jij dat doen?

1 - Bewijs dat alle meisjes van 9 jaar gelijk moeten zijn! qua lichaam, vorm, klaar zijn voor sex, verstand en alles.

2 - Bewijs het voor vandaag in 2007

3 - Plaats hier een wetenschappelijk bewijs! voor een situatie in Arabië 1400 jaar geleden.

4 - Breng hier overlveringen dat Aisha of andere meisjes toen WERKELIJK last hebben gehad van zo'n problemen die jij hier geneeskundig/pscychologisch .. bewijst.

Ik blijf discussieren met diegenen die inhoudelijk en academisch willen discussieren tot zover ze graag willen.

Mvg
Yahya

Laatst gewijzigd door _Yahya_ : 7 november 2007 om 23:33.
Oud 7 november 2007, 23:39   #17
bolle
Partijlid

bolle's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
In rechtstaat staat wat er staat en dat weten we allemaal en een mens kan een boek schrijven waarin hij zichzelf beledigt, alles is mogelijk want een mens is een mens maar wie bepaalt wat goed of slecht is en op basis van wat?Een rechtsstaat gaat over mensen van die staat in hun tijd om een bepaalde maatschappij en mag dus niet oordelen over een andere maatschappij in andere omstandigheden 1400 jaar geleden want dat is dom!! en zo gezien gaat men heel de maatschappij en alle mensen pedolfielen noemen en dit is zeker en vast dom en diegenen die dit verkondigen bewijzen hun domheid maar wat de academici, denkers en geschoolde mensen over Mohammed zeggen heb ik een andere topic duidelijk geschreven dus arbeiders, laaggeschoolden en onwetende mensen hebben geen waarde en hun mening heeft ook geen waarde natuurlijk.

Maar als je inhoudelijk wilt discussieren dan ben jij welkom :

Paar voorbeelden:

Waarom dus meten met twee maten en wie zegt dat wat jij denkt en oordeelt goed of de waarheid is?

Maar als je wetenschappelijk wilt discussieren dan ben jij ook welkom:

Bewijs dat huwelijk met een 9-jarige meisje in Arabië 1400 jaar geleden slecht moest zijn en dat het geneeskundig of psychologisch slechte gevolgen haden moeten hebben.

Hoe moet jij dat doen?

1 - Bewijs dat alle meisjes van 9 jaar gelijk moeten zijn! qua lichaam, vorm, klaar zijn voor sex, verstand en alles.

2 - Bewijs het voor vandaag in 2007

3 - Plaats hier een wetenschappelijk bewijs! voor een situatie in Arabië 1400 jaar geleden.

4 - Breng hier overlveringen dat Aisha of andere meisjes toen WERKELIJK last hebben gehad van zo'n problemen die jij hier geneeskundig/pscychologisch .. bewijst.

Ik blijf discussieren met diegenen die inhoudelijk en academisch willen discussieren tot zover ze graag willen.

Mvg
Yahya
Die grote denkers waren meestal opium verslaafden, en ik vind dat jij dictoriale trekjes vertoont man
Oud 7 november 2007, 23:51   #18
jevaly
Provinciaal Statenlid

Standaard

Citaat:
...
u zegt eigenlijk:
1) Een wet die de goedkeuring draagt van een meerderheid van de bevolking, die opgesteld is in consensus tussen verschillende partijen, die aangepast is aan de huidige situatie, is ondergeschikt aan het woord van een man die ruwweg 1400 jaar geleden leefde, dat opgetekend is door zijn volgelingen.
2) Pedofilie was een tijdje legaal in het wilde Westen, dus is Mohammed geen pedofiel.
3) Ik kan zelf geen medisch bewijs geven dat meisjes er niet onder lijden dat oudere mannen hun maagdenvlies doorboren, dus moet u het tegendeel maar bewijzen en bovendien in staat zijn om met uw teletijdmachine een accuraat beeld te scheppen van Mohammeds speeltje.
4) u wil 'wetenschappelijk' zijn
Oud 8 november 2007, 00:02   #19
koolvis
Lokaal Raadslid

koolvis's schermafbeelding

Standaard

Pedofilie goedpraten is ONZIN.
Wetenschappelijk daarover discussieren is OOK ONZIN.
In de islam wordt zo geijverd voor de familie-eer en het behoud van de maagdelijkheid van hun dochters (hun goed recht); maar zouden die ouders willen dat hun elfjarige dochter trouwt met een zogezegde "profeet"?
Heb jij kinderen van die leeftijd (gehad)?

Wat jij doet is proberen beetje bij beetje ons doen wennen aan de onzin van de islam.
http://weeswaakzaam.punt.nl/index.ph...chief=0#266005
Ik ben het niet met alles eens van die site, vooral de letterlijke interpretatie; maar met die pagina wel

Google naar "het interview met Wafa Sultan:" Ik geloof dat onverdraagzame mensen het interview hebben laten verwijderen.
koolvis is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 november 2007, 00:03   #20
_Yahya_
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
u zegt eigenlijk:
1) Een wet die de goedkeuring draagt van een meerderheid van de bevolking, die opgesteld is in consensus tussen verschillende partijen, die aangepast is aan de huidige situatie, is ondergeschikt aan het woord van een man die ruwweg 1400 jaar geleden leefde, dat opgetekend is door zijn volgelingen.
2) Pedofilie was een tijdje legaal in het wilde Westen, dus is Mohammed geen pedofiel.
3) Ik kan zelf geen medisch bewijs geven dat meisjes er niet onder lijden dat oudere mannen hun maagdenvlies doorboren, dus moet u het tegendeel maar bewijzen en bovendien in staat zijn om met uw teletijdmachine een accuraat beeld te scheppen van Mohammeds speeltje.
4) u wil 'wetenschappelijk' zijn
In u plaats zou ik liever mijn onwetendheid niet bekend maken, ik zou beter een andere topic zoeken om mijn tijd te verspillen.

Ik ga hier niet discussieren over mesenlijk denken, mens-gemaakt-wetten, maar mijn topic gaat duidelijk over pedophilia en domme mensen.

Welkom om inhoudelijk en academisch te discussieren, jij kunt mijn vragen gerust beantwoorden en jij hebt er tijd en moet niet persé vandaag gebeuren.

Ik wil inderdaad wetenschappelijk zijn en wie wilt er niet wetenschappelijk zijn ? wie wilt er niet gelukkig zijn? wie wilt er niet langer leven? ...

Dus waarom tik jij 1), 2), 3), 4), 4509), .. achter elkaar zonder iets specifiek of een bepaalde punt te bevestigen en naar boven te halen ??

Laat mij even een verhaal vertellen:

Waarom is pedofilie vandaag verboden maar gisteren toegelaten en wie verzekt u dat het morgen of overmorgen niet gewijzigd zal worden en bijvoorbeeld 15 jaar oud in plaats van 18 ??

Mvg
Yahya

Laatst gewijzigd door _Yahya_ : 8 november 2007 om 00:05.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:48.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be