![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
CD&V N-VA Enkel sympathisanten van CD&V en N-VA, die bovendien lid zijn van de gebruikersgroep 'CD&V N-VA' kunnen in dit onderdeel reageren. Je kan jezelf als groepslid voordragen via je control panel. |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Reactie op een filmpje waarin Vlaams parlementslid Jan Loones per ongeluk tegen het hoofdkwartier van de N-VA rijdt:
"Oh, maar da kan geen kwaad, das toch het gebouw van de N-VA." ![]() nog iemand gezien? |
![]() |
![]() |
#2 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Hij wou waarschijnlijk concurreren met mijn voorman.
![]() |
#3 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Maandag was Dirk Sterckx op tv en dinsdag Bert Anciaux. Ik ben benieuwd wie het vanavond wordt?
![]() |
#4 | ||
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
- Robert Van de Walle (judo) - Meisjes van 40 (wekelijks) - Benny Claessens & Maaike Cafmeyer (Het geslacht de Pauw) - Chris de Burgh |
||
![]() |
![]() |
#5 |
Minister
|
![]() Bert Anciaux verdient een kopstoot, tis toch maar tegen een hersen?pan van SPIRIT.
![]() |
![]() |