![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2020/09...tienermeisjes/
Er gaat nu een onderzoek worden gevoerd naar de Antwerpse agent die tegen een tienermeisje zei dat "hij geen linkse preek wenste" en of ze denkt "ver in het leven te zullen raken". Reden was dat de agenten vonden dat de tieners te dicht bij elkaar zaten (in overtreding met coronaregels). De tieners zeiden dat dit OK was want ze zitten in dezelfde bubbel. Ze zitten in dezelfde bubbel ... Kan iemand mij uitleggen wat dit in godsnaam betekent? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#3 |
Banneling
|
![]() Dus wat zijn die bubbeltjes? In Oklahoma bubbelt het nog niet. Mss moet ik het hier eens hebben over bubbles from Belgium. Muscles from Brussels kennen ze hier wel.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Europees Commissaris
|
![]() De Raaskalderij heeft de VRT weer gehackt.
vBulletin software 4.2.2 en 4.2.3 had een data breach in 2015. Er wordt aanbevolen een hogere versie te gebruiken om zo e-mails en wachtwoorden te beschermen. Dit forum draait versie 3.6.8 uit 2007, gebruik dus een uniek en veilig (lang) paswoord. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De agent wordt tegengesproken en hij is dat niet gewoon, dus hij begint te schelden.
Eigenlijk, als die flik zegt, ge gaat niet ver komen in het leven, moet dat meisje antwoorden, zolang ik maar geen flik moet worden is alles ok.
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Europees Commissaris
|
![]() Pas op hé. Het waren jongeren. Volgens de krant zijn die heel gevaarlijk. Dus normaal dat de politie hard moet zijn.
vBulletin software 4.2.2 en 4.2.3 had een data breach in 2015. Er wordt aanbevolen een hogere versie te gebruiken om zo e-mails en wachtwoorden te beschermen. Dit forum draait versie 3.6.8 uit 2007, gebruik dus een uniek en veilig (lang) paswoord. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Iedereen mag zijn mening zeggen maar die agent heeft dus geen recht op vrije meningsuiting? Wat moet hij zeggen als hij iemand berispt? Het filmpje toont de gebeurtenissen pas vanaf hij begint te praten. Wat is er daarvoor gebeurd? De politie moet tegenwoordig echt op eieren lopen. In de toekomst moet hij tegen zo'n snotneuzen zo praten : "alstublieft, lieve juffrouw, wilt u alstublieft een beetje voorzichtig zijn en de wet niet overtreden want mogelijk moet ik u dan misschien een boete geven". Hij kan beter toch niet "lieve" juffrouw zeggen want dan beschuldigen ze hem waarschijnlijk van seksuele intimidatie.
![]() |
![]() |
#10 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Beseft u wel dat kusjes en handjes zowaar verboden zijn op straffe van doodstraf en enorme geldboetes in ons Belgenland!
![]() |
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als men mij vraagt "plat of spuit" dan is mijn antwoord altijd: "als er bubbels inzitten, dan moet het voor mij uit Frankrijk komen".
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik verschiet er gewoon niet van dat er af en toe een politieagent rare uitspraken doet of, veel erger, zijn wapen trekt en zomaar een linkse trien door het hoofd schiet.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Trouwens, als dat meisje tegen de flik hetzelfde zegt als hij tegen haar, dan is het belediging van een ambtenaar in functie.
Laatst gewijzigd door Xenophon : 11 september 2020 om 17:08. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Minister-President
|
![]() De betrokken agent heeft meer dan gelijk. Was het mijn kind, ik zou me oprecht kapotschamen.
![]() |
#16 |
Banneling
|
![]() Samen in dezelfde bubbel zitten draagt nog een beetje meer bij tot de sneeuwvlokjes geestesgesteldheid die onze jongeren volop aan het internaliseren zijn. Of is het internetaliseren.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Minister-President
|
![]() Ik meen dat. Het is zoals die agent het zelf ook aangeeft: Als zo een kind nu al moeite heeft met het volgen van regels, dan gaat daar later niet veel van terecht komen. Een kind mag (moet) best kritisch zijn; maar dat hoeft niet te betekenen dat je regels zomaar naast je moet neerleggen. En het betekent al helemaal niet dat je je zo moet opstellen tegen ordehandhavers.
![]() |
#19 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik ben het zelden eens met Xeno maar hier zeker wel. Wat bezielt die agent om op dergelijk badinerend toontje en vanuit zijn machtspositie een burger toe te spreken ? Of het hier om een minderjarige gaat is daarbij zelfs irrelevant. Niemand hoort op dergelijke Stasi-manier door de politie aangesproken te worden. Of die persoon 16 is of 66 is daarbij van geen tel. |
|
![]() |
![]() |