![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Parlementslid
|
![]() Zo en zeg nu nooit meer dat Belgie niet de PC muis heeft uitgevonden.
Dit testmodel heeft het wel niet overleeft, vandaar dat er de draadloze is uitgevonden. Zo, hebben de Ollanders weer een Belgenmop erbij. ![]() Dus hiermee is een splitsing van Belgie van de baan, anders hebben die nuchter hollanders niks meer te lachen... ![]() ![]() ![]() http://www.nieuwsblad.be/Article/Det...cleID=F51KLUD4 Politie vangt dode muis in computer LOCHRISTI - Voor Steven Everaert heeft het begrip 'computermuis' dezer dagen een heel andere betekenis dan een al dan niet draadloos toestelletje waarmee je je computer bedient. Bij Everaert thuis, in de Voordestraat in Lochristi, drong een levende muis binnen in zijn computer en bleef er in het ventilatiesysteem zitten. Niet de computer, maar de muis liep vast en liet er het leven bij. 'Ik nam al een paar dagen een vreemde geur waar in huis en aanvankelijk schreef ik die toe aan de wegenwerken in de straat. Mijn huis staat niet op funderingen, maar op ringbalken, en ik dacht dat de geur langs daar kwam. Door de werken waren al eens kabels afgebroken, wat nu ook weer het geval bleek met de Belgacom-kabel. Maar ook toen die hersteld was werkten zowel de telefoon als de computer en internet opnieuw zoals het hoort.' Stank 'Maar donderdag was de stank echt niet meer te harden, mijn vrouw dacht aan een lijk- of gasgeur en belde donderdagavond de politie. Die kwam ter plaatse en stelde ons meteen gerust dat het geen gas- of lijkgeur was. Een van de agenten vermoedde dat de geur van de computer kwam.' 'Toen ik de achterkant van mijn computerkast controleerde, bleek dat er een muis door het ventilatierooster gekropen was. Ze was blijven zitten tussen de koelvinnen en het rooster. Ze was al grotendeels uitgedroogd, maar zorgde er toch voor dat de computer aan het verhitten was. (rtl)
![]() |
#2 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Muizen veroorzaken heel wat electrische storingen en blijven daar veelal dood bij.