![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() ![]() 'Allo 'Allo Ik heb altijd graag gekeken naar deze serie. Zit mij zo af te vragen welke figuren waar zitten in onze hedendaagse politiek. Duistere krachten zijn van alle tijden. Tijd dus om ze te benoemen, én te vernietigen. Voor ze ons vernietigen. Inzet van de strijd = de maatschappij van morgen De strijd moet nu gevoerd.
Doorzoek forum.politics.be (aangepaste zoekmachine) Laatst gewijzigd door Nr.10 : 17 november 2007 om 09:51. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Geudemeurgen! Luistert goed! Ik zeg het maar één keer! Bestrijd rechts maar rij wel rechts!
![]() |
#3 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() in feite is dit geen reactie waard, maar ik wil zeggen dat men beter een cordon sanitaire zou leggen rond alle personen die oproepen tot geweld.
Gisteren stond in het nieuwsblad, rond welke personen en partijen La Libre Belgique allemaal een cordon legt (VL. Belang, LDD...), wel ze zouden beter een cordon leggen rond mensen als bvb Van Hoobroeck d'Aspre die gewoonweg oorlogstaal prediken.
Laatst gewijzigd door Den Ardennees : 17 november 2007 om 10:02. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() ![]() Brigitte Grouwels Let op de sprekende gelijkenis met "Helga" You may kiss me now, zei Herr Flick Waarop Helga de leider kuste
![]() |
#6 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() ![]() Lt. Gruber ![]() Dirk Van Mechelen |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Banneling
|
![]() hoe zit het nu met die exploding christmas puddings?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() It's going to get us all shot!
![]() |
#9 | |
Secretaris-Generaal VN
|