![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
http://www.misdefinitie.nl/index.php...s=248&pagina=1 Blij dat ik niet alleen sta... deze site staat vanboven bij mijn Bookmarks! ![]() ![]() Laatst gewijzigd door sn00py : 22 november 2007 om 20:40. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Lokaal Raadslid
|
![]() En dat zal in hééééél Europa (overal waar ze zitten) waarschijnlijk wel hetzelfde zijn, niet alleen in Nederland.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Zij zijn volgens hun geloof de goeden en wij de slechten. ( Boek:"ik ben OK, jij bent OK" ) Gekeken naar Canvas, vrt, "de weg naar Mekka" ? Die mensen zijn ge-indoctrineerd. Om medelijden mee te hebben. Zij leven in "de grote verdukking" zoals vermeld in het boek "openbaring" en gelezen in de kerk op 15 augustus. Als wij als gelovige christenen leefden zouden ze meer respekt voor ons hebben, maar de vrijzinnigen willen alle godsdienst bannen, ook de goede. Christenen kennen (bijna) geen regeltjes (meer) zoals vasten, geen vlees eten enz, zij bidden om "het Rijk Gods" in hun hart, terwijl de moslims willen heersen in de wereld, Mohammed hun leider was ook een tirraniek heerser en veroveraar. Daar zijn ze zelfs trots op. Bovenvermeld bericht toont dat ze daarin consequent zijn.
________________________________________ http://weeswaakzaam.punt.nl/index.ph...chief=0#266005 Ik ben het niet met alles eens van die site, vooral de letterlijke interpretatie; maar met die pagina wel Google naar "het interview met Wafa Sultan:" Ik geloof dat onverdraagzame mensen het interview hebben laten verwijderen. |
|
![]() |
![]() |