![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik heb hier een paar keer gezegd dat babies in principe van bij de geboorte intelligente communisten zijn, en daardoor perfect alle clichés over het kerngezin, het individualisme, het liberalisme, enzovoort doorbreken. Daar was al wetenschappelijk bewijs voor gevonden.
Welnu, met een nieuw experiment bevestigen wetenschappers deze feiten. Babies vertonen al heel vroeg sociale intelligentie en verkiezen:
Let op, ze vellen geen oordeel, de wetenschappers vonden gewoon een basis-marxisme, een natuurlijke, spontane houding als fundament bij onze schattige babies. Dat betekent dat socialiteit, cooperatie, grootmoedigheid en menselijkheid keihard ingebakken zitten in de mens, en de meest primaire psycho-sociale kenmerken zijn van onze soort. Citaat:
Wie dit wil uitdiepen: http://www.nature.com/news/2007/0711....2007.278.html J. Kiley Hamlin1, Karen Wynn1 & Paul Bloom1, "Social evaluation by preverbal infants", Nature 450, 557-559 (22 November 2007) | doi:10.1038/nature06288 Dit moet hard aankomen voor de liberalen, kapitalisten en andere abnormalen onder ons.
Laatst gewijzigd door C2C : 22 november 2007 om 01:39. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Heftruck : 22 november 2007 om 01:29. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
![]() Citaat:
![]() Maar als spontane, vitale, grootmoedige mens (marxist dus), bedank ik u toch dat ge reageert op deze thread. Elke communicatie, zelfs de meest waardeloze, impliceert socialiteit. Merci dus.
Laatst gewijzigd door C2C : 22 november 2007 om 01:37. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
![]() Citaat:
Maar het feit dat gij dacht dat ik dat niet door had, zegt anders wel veel over uw sociale intelligentieniveau. Maar dat terzijde. ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
![]() Tsjah, dat verwijt heb ik altijd wel gehad. Vooral van mensen die mij niet kunnen volgen in mijn rationele bedenkingen (of die gewoon niet degelijk wilden discussiëren). Het deert me niet meer.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
![]() Citaat:
Ik vind u ne sympathieke kerel. Zijt ge trouwens echt heftruckchauffeur? ![]() (Gewoon de conversatie gaande houden hé. ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
|
![]() Citaat:
![]() ![]() En nee, ik ben geen heftruckchauffeur, al lijkt het me best leuk met die dingen rond te snorren. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
|
![]() Citaat:
Ik ben dan maar in een bejaardentehuis gaan werken en heb mij daar kostelijk geamuseerd met de rolstoelen. Die rijden zoveel beter. Euh.
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
|
![]() Citaat:
![]() Ik zou mij nogal amuseren met racen tegen rolstoelpatiënten, als zij dat ook willen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
|
![]() babies zijn inderdaad marxisten; leven op de kap van hun ouders en pissen soms in hun gezicht als je ze wil verversen. Kakken en pissen in hun broek, werken nooit en slapen de helft van de dag...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
|
![]() Baby's vinden mensen die aardig voor hen zijn aardig. Goh, hoe onverwacht. En hoe maakt ze dat nu precies Marxistisch?
![]() |
![]() |
#13 |
Banneling
|
![]() Communisten communiceren door scheten te laten...
De schijters... ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Locatie: Dietsland-Europa Ideologie: Solidarisme en corporatisme
|
![]() Citaat:
Zulke experimenten tonen aan dat het corporatisme ingebakken zit in de mens. Logisch uiteraard aangezien de mens vanaf zijn begin een sociaal wezen, een groepswezen, is. De mens heeft ook enkel kunnen overleven door zich te engageren in groep, zich altruïstisch te gedragen en samen te werken met andere mensen van een zelfde etno-culturele afkomst (het collectief element), zonder daarbij zijn eigen ideëen op te offeren en zonder ooit te stoppen met zichzelf te ontplooien (het individuele element). Volksnationalisme en corporatisme is dus eigen aan de mens. Marxisme en liberalisme is slechts tegennatuurlijk gepruts met de kern van de menselijke natuur.
![]() |
![]() |
#15 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Jadiejadiejadie.
Duidelijk liberalen. Geen wet die hen verplicht sociaal te wezen.
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Banneling
|
![]() Blij dat je jezelf eindelijk vergelijkt met een baby C2C. Dat komt omdat de hersenen zich nog moeten ontwikkelen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |