![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Momenteel heb ik adsl skynet van belgacom, hier zit een limiet op van 10 gig per maand, nu heb ik gezien dat ze in nederland al abonnementen hebben zonder limiet. Wie kan mij vertellen of dit in belgie ook al is en welke dan of via wie, en waar ik dit kan vinden om misschien van abbonement te veranderen. Ook wil ik de kwaliteiten weten, ik heb bv nog niets negatiefs ervaren met skynet vandaar, geen slechte aansluitiingen geen problemen bij aanvragen....
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Europees Commissaris
|
![]() Zover ik weet, bestaan er geen officiële abonnementen zonder limiet.
Ik ken wel iemand die ADSL heeft bij Tiscali, en die kan zoveel afhalen als hij wil, hij krijgt nooit een foutmelding. Dit is wel niet meteen de allerbeste provider die er is. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Europees Commissaris
|
![]() UPC in Leuven. Ik heb nog nooit bericht gehad dat ik teveel gedownload heb. Dat alles trouwens voor minder dan 20 euro omdat mijn vader leerkracht is.
![]() |
#5 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() OK, dus nog iemand die anderen kent.
Want upc voor in leuven daar heb ik niks aan. Tiscali is dus al 1tje, maar niet van de beste. Wat voor klachten trouwens? |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik heb geen datalimiet, maar een datalimiet van 10 gigabyte zou voor mij toch niet uitmaken. Hoe kun je nou in één maand aan 10 gb komen?!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Vooral software ontwikkelen. En programma's ed downloaden.
![]() |
![]() |
#9 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Hoe groot is jouw harde schijf dan? En wat voor programma's haal jij binnen dat die 10 gb bij elkaar zijn? :o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#11 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Toch een misleidende nick boer_bavo! Ofwel ben je een agrariër die PC-tjes kweekt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#13 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Ik zou niet durven... Vergeet niet dat zonder het bestaan van boeren onze maag al lang ontploft zou zijn!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
|
![]() adsl2fit is zonder limiet.
http://www.adsl2fit.be/ Als je het gebruikt voor minder legale dingen moet je er wel rekening mee houden dat ze meteen je account afsluiten als ze erachter komen of een klacht ontvangen. Ze hebben nu ook wat snelheidsproblemen, maar dat ligt eigenlijk voornamelijk aan de belabberde toestand van het Scarlet netwerk ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Parlementslid
|
![]() Bij Versatel hebben ze Always coca-co... euh ADSL.
Always ADSL Maandabonnement € 19,90 Eenmalige activering € 75,00 Doe-het-zelf installatie pakket € 69,00 NU TIJDELIJK 0 €! Contractduur 1 Jaar Inclusief downloadvolume 250 MB per maand Extra data 5 eurocent per MB (Max 10 €, nadien gratis)* Anti-virus en anti-spam Gratis * Eens de € 10 bereikt surft u voor elke extra MB gratis (per maand) Dus 29.90€ /maand http://www.versateladsl.be/nl/tarieven/index.php[size=6][/size][size=7][/size]
![]() |
#17 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() 10 Gig is echt niet veel als je graag naar films kijkt hoor. 1 film is meestal al rond de 1.3 gig of meer. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik betaal nu 32 euro per maand voor 10 gig en 5euro per 5 gig extra indien ik dit wens. 250 mb is echt een lachertje, dat heb ik op een uurtje al binnengehaald. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
U betaald nu 2 EUR per maand meer voor WEL een limiet. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik zie niets over de snelheid nadat je de 10 euro hebt bereikt. Ik zit dus elke dag op het net, en wanneer ik effe een cdeetje moet branden of een spelletje speel moet ik het internet afzetten om het beter te laten verlopen. Indien ik het toch houd op 1x per dag inloggen dan is het nog eens min 7.5 euro extra. |
||
![]() |
![]() |