![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() http://www.vrtnieuws.net/cm/vrtnieuw...ek/071130_pact
Citaat:
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ranst heeft geen schulden, net als een dozijn andere gemeenten. Waarom het toch geld geven (zoals in de GvA te lezen stond) als het niet in het opzet past?
![]() |
![]() |
#3 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
de lieve goede Sint, mijn beste vriend, jouw beste vriend, de vriend van ieder kind. Mijn hartje klopt, mijn hartje klopt zo blij. Wat brengt hij jouw, wat brengt hij mij, wat brengt hij jouw en mij? Wie zoet was koek. Wie stout was krijgt de roe. Hij komt, hij komt, de lieve goede Sint, mijn beste vriend, jouw beste vriend, de vriend van ieder kind. Hij komt, hij komt, de lieve goede Sint, mijn beste vriend, jouw beste vriend, de vriend van ieder kind. Mijn hartje klopt, mijn hartje klopt zo blij. Wat brengt hij jouw, wat brengt hij mij, wat brengt hij jouw en mij? Wie zoet was koek. Wie stout was krijgt de roe. Hij komt, hij komt, de lieve goede Sint, mijn beste vriend, jouw beste vriend, de vriend van ieder kind. De Sint met zijn blauwe, rode en oranje kornuiten:
![]() |
![]() |
#4 |
Burgemeester
|
![]() Hoe weet gij dat?Ik ben van Emblem
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() In de GvA stond op het voorstel een overzicht met de gemeenten, het aantal inwoners, de geschatte som geld die het zou opleveren, en het aantal schulden. Ranst had, samen met nog enkele gemeenten uit het Antwerpse, geen schulden. Ik geloof dat men daar de laatste jaren vanuit het gemeentebestuur ook prat is op gegaan.
En is het leuk, in Emblem? ![]()
![]() |
![]() |
#6 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik wou dat ik dat van Ranst zelf ook nog kon zeggen, maar het verergerd met de dag.
![]() |