![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Gouverneur
|
![]() zijn koud tegen dat ze in België zijn.
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En dat moet ik dus lezen terwijl ik hier met slaapoogjes net de file heb getrotseerd in druilerig belgique...
Verdwijn, gij schim! |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Minister
|
![]() Hij heeft dat wel behoorlijk letterlijk genomen, dat verdwijnen... Voor de rest geen posts meer hier...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Banneling
|
![]() want belegd in goudstaven ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hoe? Ben jij ook vertrokken uit ons mooie land?
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |