![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() Armstrong laat zich bijstaan door Katherine McLane, een vroegere woordvoerster van Schwarzenegger. Ook een wetenschapsadviseur van George Bush en een vroegere vertrouweling van Bill Clinton werden voor de kar gespannen. Politieke bagage genoeg dus, maar The Boss bekent geen kleur. 'Ik ben een gewone burger, ik behoor niet tot een politieke partij. Het enige doel is om budgetten vrij te krijgen voor de strijd tegen kanker.' Maar, zo merkte The Dallas Morning News op, Armstrong wou ook niet ontkennen dat hij in de toekomst voor een politiek ambt gaat.
Zweepslagfunctie Ondertussen lijkt het er steeds meer op dat Armstrong een zweepslagfunctie kan vervullen in de komende presidentsverkiezingen. In zijn speech in Austin keek hij alvast verder dan de staatsgrenzen van Texas. 'We moeten gezondheidszorg toegankelijk en betaalbaar maken voor élke Amerikaan', klonk het vastberaden. Daarmee legt hij de vinger op een zere wonde, die in aanloop naar de verkiezingen vaak zal opengereten worden. 'Voorlopig ligt daar de focus op', zegt woordvoerster Katherine McLane. 'En wat er daarna gebeurt... Wie zal het zeggen?' volledig art. http://www.sportwereld.be/Article/De...cleID=UP1KQMR1 |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Banneling
|
![]() Zou hij voor de republikeinen gaan of voor de democraten?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Burger
|
![]() sorry het gedacht dat Lance Armstron een politiek ambt ambieert, lijkt mij net iets te ver gaan
Iets wat ik mij niet kan inbeelden maar ja in Amerika kan alles zeker? Juist zoals bij Schwarzenegger vond ik het ook zo onwaarschijnlijk. Zucht
![]() |
#4 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Je moet het dus niet altijd afkomen met "In Amerika kan alles".
![]() |
![]() |
#6 |
Partijlid
|
![]() Lance Armstrong neigt meer naar de Republikeinen.
![]() |
#7 | |
Burger
|
![]() Citaat:
Het is de eerste keer dat ik iets zeg over Amerika dus uw zinneke je moet niet altijd. klopt niet
![]() |
![]() |
#8 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Margriet Hermans en Jean Marie Dedecker lijken me betere voorbeelden dan kabouter plop.
![]() |
#9 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Partijlid
|
![]() Ik neig in de VS meer naar de Democraten. Als je de geschiedenis van de VS bekijkt, zie je dat de grootste positieve realisaties gebeurd zijn met Democratische presidenten aan het hoofd van het land. (Franklin D. Roosevelt, John F. Kennedy,...)
![]() |
#11 |
Minister-President
|
![]() Waarom niet, goed liegen kan hij al.