![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() de taks, die dan weer wel en dan weer niet in-en afgevoerd werd (de paarse beloftencultuur) en uiteindelijk ging afgevoerd worden...ooit.
Wat denkt u...gaat didier zijn meerderheid kunnen samensprokkelen? Nah..."de mensen liggen daar niet wakker van" ... ![]() Laatst gewijzigd door born2bewild : 6 december 2007 om 21:32. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Och, is nog maar klein bier in vergelijking met een rapport, dacht dat het van de nb was, en dat doodleuk een verhoging van de onroerende voorheffing naar 30% voorstelt (die er binnen een paar jaar trouwens zal komen, wees gerust).
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Minister-President
|
![]() Hoe? Wat? Wie? Waar? Wanneer?
Belastingsverhogingen in België? Da kan ni! Vraag maar aan Verhofstadt.
![]() |
#4 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar het gaat erom dat didier met een uitgestreken gezicht verklaart dat hij er een stokje voor gaat steken, terwijl hij op voorhand weet dat hij impotent is dienaangaande. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Europees Commissaris
|
![]() Sparen ?
Hoe ging dat ook alweer ? |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Staatssecretaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Parlementslid
|
![]() Hoog tijd om de riek van stal te halen en op straat te gaan betogen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Op het einde van mijn loon heb ik nog een stuk maand over. Ergo, sparen, da's moeilijk. Alleen zeer gefocussed lukt dat nog.
En momenteel is dat dus de doelstelling om het dagelijkse leven goedkoper te maken.
![]() |
#9 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Ik zal er ook geen last van hebben.
Het is een typische paarse klotemaatregel, dat wel.
![]() |
#10 |
Minister-President
|
![]() lol spaarders.. allee gelukkig hebben de vorige 10 jaar zakkenwassers er voor gezorgd dat ik daar niet meer bijhoor
![]()
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het is niet meer zo interessant om in "niet al te verre buurlanden" grote spaartegoeden te hebben(ze worden gevonden,beboet en belast tegenwoordig dankzij de harmonisering van Europese regelgeving) ,spaarders zijn "bejaagbaar wild" geworden....
Bemerk,de theorie er achter is dat men belastingen moet verschuiven van arbeid naar kapitaal....Moest het dat zijn zou er dus geen probleem zijn. Ondertussen worden echter steeds meer "leuke te subdidieren,reguleren en administrieren dingetjes voor de mensen" uitgevonden zodat die verschuiving onwaarschijnlijk is....We gaan naar een volledig belastingsstelsel op arbeid EN kapitaal om de verdere "verstaatsing" van onze maatschappij te betalen... ![]() Laatst gewijzigd door kelt : 7 december 2007 om 16:42. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Banneling
|
![]() Fretemans zal content zijn...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Banneling
|
![]() jazeker: http://www.standaard.be/Artikel/Deta...88P&kanaalid=9
ps: ik heb er ook geen last van. Ze hebben trouwens gewoon de meeste spaarders uit dat soort fondsen weggejaagd naar iets anders. En als ze rond zijn zal er een zoveelste eenmalige fiscale amnestie komen zeker. 't is gewoon het feit dat didier met zijn linkerkwab het land aan het redden is terwijl hij met zijn andere helft nog puin zou moeten ruimen. En dat lijkt me te veel, zelfs voor didier. Laatst gewijzigd door born2bewild : 7 december 2007 om 17:14. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ook niet. Maar het ziet er helaas wel weer een typische klotregel uit.
Laatst gewijzigd door Savatage : 7 december 2007 om 19:07. |
![]() |
![]() |