![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Minister-President
|
![]() Weten jullie of firefox goed is? Ik heb de laatste tijd nogal problemen gehad met mijn computer (crashen, foutmeldingen...) en ik overweeg om over te stappen van explorer naar firefox.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Alles dat Microsoft maakt is slecht en alles dat niet Microsoft is, is beter. Dus aangezien explorer van Microsoft is en firefox niet, is firefox beter. Als ge ooit twijfelt, denk daar dan aan. Persoonlijk zou ik Opera downloaden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
![]() Firefox is missch beetje beter, maar veel verschil is er niet. Ik vind ze beiden goed.
![]() |
#4 |
|
![]() En je moet dat toch niet overwegen, doe het gewoon.
![]()
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Firefox is minstens 45746856873474574 keer beter dan Explorer.
![]() Niet twijfelen, gewoon doen. Overigens, je kan hem altijd in portable versie proberen (die moet niet geinstalleerd worden; enkel gedecomprimeerd. En is dus meteen te verwijderen zonder rommel achter te laten indien nodig): http://portableapps.com/apps/internet/firefox_portable
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Minister-President
|
![]() Is opera beter dan firefox?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#10 |
Minister-President
|
![]() ![]()
* Under a scientific dictatorship, education will really work with the result that most men and women will grow up to love their servitude and will never dream of revolution. There seems to be no good reason why a thoroughly scientific dictatorship should ever be overthrown. --Aldous Huxley |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik werk zelf nog met Windows en ben eigenlijk heel tevreden over XP.
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
|
![]() Firefox, dat is toch dié browser waarvan de gebruikers de volgende zinnen vaak gebruiken:
"Gebruik Firefox, massas veel beter dan Internet Explorer!" "Mo euh, ik kan die webpagina maar half zien, komt dat door mijn browser misschien?"
![]() |
![]() |
#14 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je kan de CD's hier gratis aanvragen: http://www.ubuntu-nl.org/shipit/ Of downloaden als je wil dat het sneller gaat.
The right of a people under occupation to resist through all means, including armed struggle, is fundamental and inviolable, and we will not allow our rights to be liquidated under the slogan of "security" or "stability". Volksfront voor de Bevrijding van Palestina
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
The right of a people under occupation to resist through all means, including armed struggle, is fundamental and inviolable, and we will not allow our rights to be liquidated under the slogan of "security" or "stability". Volksfront voor de Bevrijding van Palestina
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
#17 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb beiden op deze ouwe PC staan. Mozilla Firefox, en de laatste Windows Explorer.
Ik gebruik de explorer het meeste, maar de Mozilla komt uit de kast als ik teveel shit heb. Mijn huisgenoot zweert daarentegenover bij alles wat linux based is. En kan zijn computer, met iets meer inspanning evenveel laten doen, voor minder "investering", dan wat deze windows bak doet. Ik heb wel 1 geluk, en dat is dat een Windows Certified Engineer deze PC onderhoud. En neen, dat ben ik zeker niet.
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen. Laatst gewijzigd door maddox : 18 januari 2008 om 09:09. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ik heb opera, maar bepaalde sites opent hij niet volledig en dan moet ik weer naar explorer.
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Burger
|
![]() Die tijd zou door moeten zijn...en het is geen browser gerelateerd probleem, het probleem zat hem bij de webmasters welke enkel websites bouwden voor microsoft.
![]() |
![]() |
#20 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Akkoord. Maar het zijn wel de gebruikers van deftige software die dan met de klodden zitten.
|
![]() |
![]() |