![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() De reden waarom betreffend ziekenfonds meer kan aanbieden is omdat bij de cm bijvoorbeeld meer oudere mensen lid zijn. Langs de andere kant ken ik persoonlijk iemand met de ziekte van Tourette, de hospi cover die hij daar heeft afgesloten wil de operatie niet betalen omdat die in Nederland zou moeten doorgaan. Zelfs indien de chirurg naar Beligië komt om de operatie uit te voeren, wordt dit administratief uitgerokken da het nemeer schoon is. Mijn kameraad wacht al meer dan een jaar op een beslissing van partena. Met andere woorden, bezint eer ge begint. Bij cm of den Bond krijg je misschien minder voordelen, maar zij hanteren wel een veel menselijker beleid.
iemand nog zo negatieve ervaringen want ik hoor dagelijks vele klachten over die ziekenfondsen ook veel ellende met hospitalisatieverzekeringen,foefelen met corrupte medische adviseurs om niet te moeten tussen komen ook veel patienten die hun medicatie met attest niet meer goedgekeurd krijgen ( bvb. Cozaar tegen hartaanvallen en cholesterolremmers ) ook mensen die jaren vand e zorgverzekering spelen die plots kwijt bij Partena Laatst gewijzigd door Marlientje : 12 december 2007 om 01:20. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Staatssecretaris
|
![]() Maar Marlientje, als je een klacht hebt mag je bij om het even welk ziekfonds een nummertje trekken. Als je dat 's maandags heel vroeg in de morgen doet mag je hun zo tegen de middag komen uitleggen waar ze zich weer vergist hebben. Vandaag is het woensdag, en mag je iedere behandeling van je klacht vergeten.
|
![]() |
![]() |