![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijdiscussies In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. Plaats hier alles die specifiek te maken heeft met een bepaalde partij (of meerdere partijen). |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Leve de bedrogen burgers.
Te wapen, beman de barricades, bestorm de wetstraat... Wat gij Pelgrim ? Beman je mee ? Storm je mee ? En nu moogt ge mij gerust eens proberen te expliceren hoe dat het land de komende maanden bestuurd gaat worden. Of hoe het GOED kan bestuurd worden als de ministers allemaal in een kiesstrijd zijn verwikkeld ? Tja ik vergat natuurlijk dat het land al een hele tijd niet echt bestuurd wordt. Laat staan goed bestuurd. Het zou verboden moeten zijn om als minister op een lijst te gaan staan. Eerst ontslag nemen en dan op de lijst.
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Die vraag heb ik me eigenlijk ook al eens gesteld. Die politici gaan van het ene niveau naar het andere en van de ene lijst naar de andere. Wat zoekt verhofstadt eigenlijk op Europees niveau? Gaat hij dan geen premier meer zijn?
![]() |
#3 |
|
![]() De politiek is een soortement idool 2004 geworden. Of Big Brother.
Een bende schoon gezichten (ik schreef eerst smoelen maar ach kom ge kunt ze moeiljk allemaal schoon noemen he) die met one liners en valse beloften de kiezer lokken. Net zoals menig beller bij Natalia belde of SMste omdat ze een lekker kontje of nen goed gevulden voorkant had, zo lokken de huidige politici hun stemmen. De kont van Natalia is vervangen door loze en valse beloften. Haren voorkant door de one liners. Als een land echt de politici heeft die het verdient dan moet Belgie dadelijk ontbonden worden. Ik wil niet met zulk land en zulke policitici vereenzelvigd worden. Waar kan ik mijn IK inleveren ? Kan ik mij statenloos laten verklaren. Ben ik ineens van die stemplicht af.
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
![]() |
![]() |
#4 |
Banneling
|
![]() Verhofstadt zetelt niet in Europa en geeft zijn zetel aan Dirk Sterckx.
De strijdzetel (4°) wordt toegekend aan Vivant-voorzitter Roland Duchâtelet. Speel niet met uw toekomst, stem Vivant naar Europa ![]() (4° plaats op de VLD-Vivant-lijst dus. ![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
![]() Als ge niet gaat zetelen waarom komt ge dan op ?
En hoe gaat die tussen het campagne voeren nog tijd vinden om het land te besturen. Of is het land besturen maar een bijjobke van Guy V. ?
![]() |
![]() |
#6 |
Minister
|
![]() Dit noem ik idd kiezersbedrog... Hij zegt al op voorhand dat hij niet gaat zetelen. Ze hadden beter bij de hervorming van de kieswet ingevoerd: 'verkozen door het volk = zetelen'. Punt uit! Tenzij men minister wordt ofzo, maar niet op deze manier. Hij is eerste minister en blijft dit. Blijf dan weg van Europa en Vlaanderen hé. Ik vind dit echt niet kunnen.
Bovendien: Karel De Gucht trekt de lijst voor het Vlaamse Parlement in Oost-Vlaanderen en bovendien krijgt hij een tweede plaats op de Europese lijst van de VLD. Twee verkiesbare plaatsen, zodat hij na 13 juni zelf kan kiezen. Schandalig!!!! Ik dacht dat het de kiezers waren die moesten gaan kiezen en niet de politici!
#7 |
Burger
|
![]() Op 14 juni zal het enigste wat de spleet nog zal trekken zijn lulleke zijn. En Chatelette moet er ook niet op rekenen want de spleet gaat naar Europa vluchten nadat zijn succes zal afgemeten worden aan het terugdringen van het VB. De media lult er niet veel over maar onder de mensen is de woede aan het zwellen.
|
![]() |
![]() |
#8 |
Minister-President
|
![]() Kiezersbedrog inderdaad. Verder valt daar niets over te zeggen. Ik walg van die praktijken.
|
![]() |
![]() |
#9 |
|
![]() Nie moeilijk dat we met een gat in de SZ zitten. we worden allemaal ziek ... van de politiek te volgen.
![]() |
![]() |
#10 |
Minister-President
|
![]() Frank Vanhecke trekt ook zowel de Vlaamse lijst als de Europese lijst maar dat wordt hier natuurlijk terug in alle talen doodgezwegen.
#11 |
|
![]() Der is wel een heel klein verschilleke tussen de leider van een oppositiepartij en de leider (alhoewel ?????) van het land he Bart.
En as ge dat verschil niet kunt maken, tja.... De taak van Verhofstadt is het land nu besturen en niet zich in een kiesstrijd gooien. Nieuwe politieke cultuur ? Al lang vergeten he...
![]() |
![]() |
#12 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
verhofstadt blijft bedriegen ! de kiezers eerst ! www.verhofstadtliegt.be
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
![]() |
![]() |
#13 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Dat kan echt niet! Een verontwaardigde Nataliafan.
![]() |
#14 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ancapa heeft het blijkbaar nog �*ltijd niet door ![]()
![]() |
![]() |
#15 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
![]() |
![]() |
#16 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() verhofstadt wel zeker ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
![]() |
![]() |
#17 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() tis hier weer een strijd tussen regering en vlaams blok geworden.
Van mij kunnen ze alle twee den boom in ![]()
![]() |
#18 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Daar zeg je zowat. Binnekort bestaan er, in de feiten, maar twee partijen meer: de driepartijenregering en één oppositiepartij. Tuussen het bedrog van Verhofstadt en het bedrog van Van Hecke zit een hemelsbreed verschil: degene die het bedrog mogelijk maakte mag er niet op aangekeken worden. Hij komt er immers eerlijk voor uit dat hij de bedoeling heeft met zijn eigen wet kiezersbedrog te gaan plegen. Maar Verhofstadt had er natuurlijk niet die bedoeling mee toen hij die wet doordrukte. Zijn eerlijke bedoeling was om 'beter te kunnen besturen' en het Vlaams Blok terug te dringen. Het doel heiligt nu eenmaal de middelen. En wie dat niet gelooft zal ik wel wat anders wijsmaken. Stop nu maar allemaal met klagen omdat er ook een ondemocratische partij als de kippen bij is om deze, door de democratische partijen gestemde, bedriegerswet eveneens te misbruiken.
![]() |
#19 |
Vreemdeling
|
![]() Het is en blijft boerenbedrog, zoiets.
Wie niet van plan is om te gaan zetelen heeft, op een lijst niks te zoeken. Da's zoiets als een etappe van de Tour winnen en de kussen van de Tourmiss weigeren, dat doe je toch niet? Enfin, ik stem sowieso niet op iemand die op meerdere lijsten staat. Of op iemand van wie je weet dat die niet gaat zetelen. In dat opzicht kan ik Dedecker dus alleen gelijk geven dat hij geweigerd heeft om op de Vlaamse lijst te staan terwijl hij zeker senator gaat blijven. Zo hoort het! En Senator Q verdient een paar kletsen omdat hij dat niet sympa vond van Jean-Marie. B. |
![]() |
![]() |
#20 |
Gouverneur
|
![]() het eenvoudigste is,niet kiezen voor iemand van wie ge weet dat hij of zij toch niet gaan zetelen,voor iemand kiezen waarvan ge zeker weet dat hij of zij hun mandaat opneemt.
.Universele Verklaring van de rechten van de Mens opgenomen onder artikel 19: "Eenieder heeft het recht op vrijheid van mening en van uiting van zijn mening, wat het het recht insluit NIET VERONTRUST te worden omwille van zijn meningen en het recht door om het even welk uitdrukkingsmiddel en zonder inachtneming van grenzen, inlichtingen en ideeën op te zoeken, te ontvangen en te verspreiden" Goedkeuring en publicatie Belgisch Staatsblad 31 maart 1949 ![]() |
![]() |