![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() "Charles wil me vermoorden en met nanny trouwen"
![]() Op de pagina die tijdens het vooronderzoek (een typisch Britse rechtsprocedure) aan de jury werd getoond, schrijft Diana: "Ik zit hier aan mijn bureau in oktober, en ik verlang naar iemand die me knuffelt en me de moed geeft om mijn hoofd rechtop te houden. Deze fase in mijn leven is de gevaarlijkste. Mijn echtgenoot plant 'een ongeluk' in mijn auto, met remmen die dienst weigeren. Zo zou ik een zwaar letsel aan mijn hoofd oplopen en zou voor hem de weg vrij zijn om met Tiggy te trouwen". die ouwe moeder teef met die gekke Charles en dat viswijf van Camilla zie ik ertoe in staat en ze hebben de macht om alles in de doofpot te steken.... |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Minister
|
![]() die diana-toestanden zijn zelfde laken en pak als 9/11. het is louche en ik betwijfel of ooit de volledige waarheid achterhaald zal worden.
Laatst gewijzigd door berre : 20 december 2007 om 18:57. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De NWO weet er wel raad mee
![]()
Undefeated Army Bietan Jarrai Laatst gewijzigd door Dronkoers : 20 december 2007 om 19:19. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Minister
|
![]() heel dien diana-boel is schone opkuis geweest. daaraan zie je waartoe schijnheiligheid kan leiden.
diana had een paar vijzen los zitten, zoveel is zeker.
![]() |
#6 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Lady Died
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() *kijkt rond zich* Vertel! Waar zitten de camera's hier?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
hoe smaakt uw kasteelbiertje? ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() volgens mij was heel dat gedoe gewoon een mislukte terroristische zelfmoordaanslag door diene muzelman in dien auto
De oorzaken van liberalisme staan uitgebreid beschreven in de DSM-5 Een dag niet gelachen is een dag dichter bij uw N-VA lidmaatschap. De motivatie van een N-VA kiezer: https://forum.politics.be/showpost.p...7&postcount=54 |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Je haalt serieuze oude koeien uit de gracht en met Diana een serieuze koe. Trouwens, als het over de Queen en de haren gaat: gelieve wat respectvoller please. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een muts was het die Diana.
Gaf 50.000 pond uit aan kleertjes, condooms. Punkband The Tits: I'm so glad Diana is dead.