![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijdiscussies In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. Plaats hier alles die specifiek te maken heeft met een bepaalde partij (of meerdere partijen). |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() Dat het Vlaams Blok meer centrum-rechtse kiezers wil aantrekken is op zich een goede zaak. Hoe meer kiezers, hoe beter. Toch mag het Vlaams Blok niet te veel naar het centrum opschuiven. Er moet in elk geval genoeg ruimte overblijven voor een democratisch-extreem rechtse vleugel. Inzake het vreemdelingenstandpunt mogen in elk geval geen toegevingen worden gedaan.
|
![]() |
![]() |
#2 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Vanmorgen nog op radio gehoord " Fille in richting van het centrum" zoveelste bewijs dus dat blok wel kiezers heeft en dat ze goed bezig zijn
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]()
![]() |
#4 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
#5 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nu, wees gerust. De vreemdelingenproblematiek zal in de toekomst niets te maken hebben met wit, zwart of geel (in hoeverre dit vroeger al het geval was) doch wel met franken en centiemen. En hierin zullen bepaalde groepen minder gewenst zijn, en andere meer (maar deze laatste zullen het vertikken van te komen). |
|
![]() |
![]() |
#6 | ||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() |
#7 | ||
|
![]() Citaat:
Mijn vraag was eigenlijk welke houding het VB nu moet aannemen, en of je de huidige taal van FVH goedkeurt of niet. |
||
![]() |
![]() |
#8 | ||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() FF vergeten, welke houding het VB voor mij moet aannemen? wel dat is, sinds ik het VB verlaten, geen probleem voor mij meer. Indien je het echter nog niet gezien moest hebben, ik lever kritiek op alle partijen hoor en ja, op het VB misschien wat meer maar ja, ik ben er dan ook 17 jaar bijgeweest.
![]() |
#9 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
70-puntenprogramma meegemaakt ? Blijkbaar had u daar dan toch geen kritiek op (ik trouwens ook niet). |
|
![]() |
![]() |
#10 |
Minister
|
![]() In iedere partij zitten tegengestelde vleugels. sommige worden gekoesterd om de kiezer te lijmen. Een goed voorbeeld is de VLD. Ze laten hun oren hangen naar links maar om hun rechtse kiezers niet af te schrikken mogen een Coveliers en een Dedecker er een beetje op zijn Vlaams Bloks tegenaan gaan. Als puntje bij paaltje komt lopen ze weer in het rijtje. Dat is gewoon partijtaktiek. Alleen de naieve kiezer ligt daar wakker van en loopt mee in het rijtje.
#11 |
Partijlid
|
![]() Beste Cynicus, vertel ons eens waarom je het Blok verlaten hebt? (pas op : dit is niet ironisch bedoeld)
#12 | ||
|
![]() Citaat:
De groooooooootste fout van FDW is natuurlijk dat hij teveel stemmen haalt en aldus een echte bedreiging vormt in de grootste stad van Vlaanderen. In elk geval is FDW veel verdraagzamer tegenover Vreemdelingen dan de politiek correten tegenover FDW. En ook wel vreemd dat je 17 jaar overleefd hebt met FDW. Lid van VB of niet, maar toch nog Vlaming zou je toch moeten bekommerd zijn over de houding van alle Vlaamse partijen (tenzij je nu een foertstemmer bent). Daarom zou ik graag weten of je de taal van FVH nu goedkeurt. |
||
![]() |
![]() |
#13 | ||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() |
#14 | |
|
![]() Citaat:
Ben je nu ook tegen Vermeersch en zijn C130 ? |
|
![]() |
![]() |
#15 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
De zaken NIET omdraaien. Eerst was er de vreemdelingenhaat, en dan pas het cordon. Aanvankelijk waren de traditionele partijen gelukkig met de opkomst van het BLOK. Ze zagen hierin een middel om de Vlaams-nationalisten te verdelen en de VU af te zwakken. De CVP leverde zelfs de handtekeningen voor het indienen van hun verkiezingslijsten. Trouwens , wanneer gaat FDW nu eindelijk eens bekennen zoals FVH dat het 70-puntenprogramma FOUT was. Het cordon zal slechts heel geleidelijk verdwijnen indien het BLOK haar anti-vreemdelingen politiek afzweert. Zolang dezelfde BLOK-top aan de macht blijft, zal het wantrouwen van andere partijen blijven bestaan, Vertrouwen is iets dat moet groeien. |
|
![]() |
![]() |
#16 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#17 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
#18 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
#19 | ||
|
![]() Citaat:
Zelden zie ik een bijdrage van jou zonder een hatelijke uitval tegen het VB. Het schijnt jou voornaamste bekommernis te zijn. Onlangs werd NVA in de Waalse pers afgeschilderd als onverdraagzaam en racistisch omdat de transfers werden aangeklaagd. FDW stelde ooit voor vreemdelingen met een C103 terug te voeren, wat een regelrechte schande, 70 punten en al de rest. Vandaag vliegt prof. Vermeersch met Vluchtelingen in een C103, en alles is normaal. Ik weet natuurlijk ook dat FDW harde taal gebruikte die hier in het rustige Brugge moeilijk te begrijpen is. Maar twee weken geleden hoorde ik een Fatima uit de Seefhoek vertellen over Afrikanen, Marokkanen en Oost-europeanen die mekaar opeten, en dat het niet meer te doen is. "En de enigste die daar iets wil aan doen is 't Vloms Blok, en daarom stem ik vor Filip Dewinter". De grote schuldige van de mislukte immigratie is de overheid die er niets aan deed, en de politiek correcte media die onze minstbedeelden verwijten toestuurt als ze kreunen onder de zware last. FDW was en is hun spreekbuis. En zèlfs de spreekbuis van Fatima. |
||
![]() |
![]() |
#20 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Luc Broes
Volgens Bloknormen, een ZEER inhoudelijk antwoord. ![]() Liegen en blijven liegen! Van een Blokker had ik NIETS anders verwacht |
![]() |