![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Via via wordt beweerd dat de zwaar onder vuur liggende president Aristide (Haïti) hardhandig ontvoerd zou zijn door Amerikaanse Mariniers.
Zou wel kunnen denk ik, alhoewel het als nonsens door de amerikanen afgedaan wordt. Dit weekend had de man nog gezegd op post te blijven...
De oorzaken van liberalisme staan uitgebreid beschreven in de DSM-5 Een dag niet gelachen is een dag dichter bij uw N-VA lidmaatschap. De motivatie van een N-VA kiezer: https://forum.politics.be/showpost.p...7&postcount=54 |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Minister
|
![]() Als dit waar is, zou ik zeggen: Tis wel voor 'z'n eigen goe' hé. Hij had het er niet lang meer levend uitgehouden in Haïti, denk ik...
![]() |
#3 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() De Amerikanen zullen gedacht hebben, wie wij aan de macht brengen mogen we ook weer afzetten... Ze hebben dat al voldoende bewezen in Zuid- en Midden-Amerika.
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() O wel ja..
What about this: Aristide blijft beweren dat ze hem ontvoerd hebben. De Amerikanen zeggen dat ze hem in veiligheid brachten *plots* herinneren ze zich iets. Gisteren wisten ze er nochthans niets van. Ik heb de indruk dat die Bush kliek denkt tegen een peutertuin aan't praten te zijn
De oorzaken van liberalisme staan uitgebreid beschreven in de DSM-5 Een dag niet gelachen is een dag dichter bij uw N-VA lidmaatschap. De motivatie van een N-VA kiezer: https://forum.politics.be/showpost.p...7&postcount=54 |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waar zit Aristide nu dan eigenlijk?
![]() |
![]() |
#6 |
Vreemdeling
|
![]() Ik denk niet dat Aristide is ontvoerd door de Amerikanen.
Had hij gebleven, dan hing hij 3 dagen daarna aan de hoogste boom Haiti. Hij zal wel dankbaar zijn dat de amerikanen hem in veiligheid gebracht hebben, en nu dat hij in veiligheid is , kan de man niet toegeven dat hij bang was en gevlucht is, maar dat hij ontvoerd is door de slechte amerikanen. I don't buy it. |
![]() |
![]() |