![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hoe kun je nu precies in de politiek gaan? Zoals schepen worden of maakt niet uit welk goed betaald baantje ergens in de politiek.
Het lijkt nogal makelijk voor bepaalde personen om een jobke te vinden in de politiek wat goed betaald dus ik zou het wel overwegen eigenlijk maar wete niet goed hoe, vandaar de posting. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() is uwen vader of moeder politicus ? Hebde nen nonkel bij de radio en den TV ?
Is uw tante parlementslid geweest ? Neen ? Sorry vergeet het maar.
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() wel, je moet er wat voor over hebben:
eerst en vooral je eigen trots. geef die al maar direct op. Maak je dan lid van een partij en knik slaafs mee met de leiding. Doe ALLES wat men je vraagt en tracht intussen connecties aan te knopen waar je ze later denkt nodig te hebben, zeker aan bedrijven. Verkoop hiervoor desnoods uw ziel aan de duivel en laat je idealen vallen (in uw geval is uw ideaal aan een postje te raken dus no problem daar) Zorg dus voor een 'politieke vader' vergeet niet na elke meeting uw tong af te vegen. Stilletjesaan werk je je op, en als de tijd rijp is eis je een verkiesbare plaats, desnoods bij de opvolgers als er een nog grotere klepper dan jezelf in je kieskring zit. En hup! Gelanceerd. Ps: vergeet niet vanalles te beloven aan mensen die toch geen fluit te zeggen hebben in uw partij.
De oorzaken van liberalisme staan uitgebreid beschreven in de DSM-5 Een dag niet gelachen is een dag dichter bij uw N-VA lidmaatschap. De motivatie van een N-VA kiezer: https://forum.politics.be/showpost.p...7&postcount=54 |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar dus ik hoef mij gewoon lid te maken en dan krijg ik al een loon of watte? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nee, gewone leden BETALEN lidgeld.
De oorzaken van liberalisme staan uitgebreid beschreven in de DSM-5 Een dag niet gelachen is een dag dichter bij uw N-VA lidmaatschap. De motivatie van een N-VA kiezer: https://forum.politics.be/showpost.p...7&postcount=54 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
DaBlacky is bijvoorbeeld het uitslovertje van VIVA ![]() ![]() (deze verkiezingen beloven leuk te worden, ik sta scherp)
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Er is ook een andere manier.
Verdiep u in Machiavelli voor de theorie Volg lessen rethoriek en dergelijke verzamel u een harde kern volgelingen (best dan ook eerst een ideologisch of religieus kader scheppen) spreek de massas toe grijp de macht. Het duurt dan zo'n vijf jaar eer diezelfde achterlijke massa u weer verraadr door met de volgende leider mee te gaan, maar tegen dan kunt ge u wel al een schoon stulpke ergens in een exotisch land veroorloven om te vluchten.
![]() |
![]() |
#9 |
Gouverneur
|
![]() Ge kunt ook een kleine partij oprichten, wat komen zeveren op TV dan kunt u een kartel vormen met een partij die uw stemmen willen oppikken ge eist natuurlijk een verkiesbare plaats en klaar is Kees.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() he, inderdaad! da zou mij een heleboel moeite besparen. Ik heb maciavelli al gelezen en lessen gevolgd, maar die harde kern volgelingen vinden is andere koek. Bedankt, ik ga uw systeem eens uitproberen.
![]() |
![]() |
#11 | ||
Minister
|
![]() Citaat:
Ga je toch de Van Severentoer op? ![]()
![]() |
![]() |
#12 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() *klap* niet dicht, maar weg. ![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
En rara sommigen appreciëren dat de dag van vandaag |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() allé, dan maak ik ook nog een kans
![]()
![]() |
![]() |