![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Banneling
|
![]() van hln.be:
Citaat:
Het zinnetje in het vet doet me "vermoeden" dat het niet gaat om Stefaan, Karel, Jantje,... vandaar dat ik het in dit forum plaats! Enfin, mijn dag is goed. Hij is zijn eigen handjes kwijt! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Ik kan nu harteloos lijken, maar als hij in zijn opzet (wat dat ook mocht zijn, maar met een bom is dat meestal niet vreedzaam) geslaagd was, waren er misschien onschuldige mensen MEER kwijt geraakt dan hun pollekes (hun kind bvb) Allez, ik ga er alvast ene op drinken bij wijze van aperitief! Proost! Enne...jongens, doe zo verder! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Eigen schuld dikke bult, dus geen compassie mee hebben. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Banneling
|
![]() Op RTL kwam de naam eruit,RACHID
![]() Laatst gewijzigd door Gargamel : 26 december 2007 om 13:30. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Burgemeester
|
![]() Ik vind het wel straf dat ze niet vermelden dat het om Islamitische jongeren gaat.
Ik vind dat als er explosieven mee gemoeid zijn, de bevolking toch wel op de hoogte moet zijn vanuit welke hoek de dreiging komt. Hoe kunnen er ooit maatregelen genomen worden tegen de Islam als men systematisch de afkomst van de daders weglaat?
![]() |
#5 |
Banneling
|
![]() Nu zal dien arme Rachid een vet gehandicaptenpensioen krijgen
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Volledig mis ![]() Er zijn geen terroristische bedoelingen mee gemoeid.Neen zenne.Ze stoeiden een beetje. Je kent dat toch he,jong,onbezonnen,autochtonen petarkes en moslims bommen. Ergste is,dien speelt niet alleen zijn 2 poten kwijt,maar ook 72 maagden ![]() Laatst gewijzigd door Gargamel : 26 december 2007 om 13:36. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Hoeveel jaar (maanden?) gaat het nog duren dat we daar zo aan gewend zijn, dat we klaar zijn voor de volgende stap: de politie komt helemaal niet meer. Dat zit er volgens mij aan te komen (en is al de facto zo in bepaalde "gebieden"). Maar kom, het jaar eindigt voor mij toch met een positieve noot: Rachid zal niet te gauw meer bommekes maken!! ![]() ![]() ![]() En zoals Gargamel opmerkte: hij is niet alleen zijn poten kwijt, maar ook zijn maagden! Jipieeee! Ik ga er nóg een fles op laten "knallen" ( ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Banneling
|
![]() ter info voor de poco's die zullen willen doen uitschijnen dat het om vuurwerk ging (ik hoor ze al afkomen):
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Banneling
|
![]() Is toch toevallig de kozijn van Trabelski soms niet hé.In dat geval ziet dien zijn ontsnapping ook verdwijnen
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Is niet gezegd hé,met beetje sjans blaast die voorgoed zen pijp uit.Hij is toch gene zak meer waard op de geitenmarkt. Hij kan in het beste geval nog een rol krijgen in Kapitein Haak ![]() Laatst gewijzigd door Gargamel : 26 december 2007 om 14:29. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik vind het wel goed! Hahahaha, kijk mama, zonder h.... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() bah, tzal wel voor eindejaarsvuurwerk geweest zijn... maar dat feest gaat dus niet door.
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Parlementslid
|
![]() Dat het géén autochtone 'jongeren' waren staat buiten kijf. Waar zouden die zo vlug 50 kompanen tevoorschijn toveren? Bij de scouts of de chiro?
![]()
Wie zich zo dom weet te houden, dat de domme meent dat hij de verstandigste is, dat is de echte diplomaat." ![]() Fliegende Blätter - Duits humoristisch weekblad (1844-1944) In de Belgische democratie vertegenwoordigt een parlementslid immers alles behalve zijn kiezers. Hij is volkomen een produkt van de partij en haar ingebouwde drukkingsgroepen. Guy Verhofstadt, 1ste Burgermanifest 1991. Laatst gewijzigd door metten : 26 december 2007 om 18:18. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | ||
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Citaat:
En ook direkt alle direkte vrienden van die bommenmaker en ook de familie van zijn vrienden eens gaan ondervragen en ook huiszoekingen doen. Vroegere tijd zijn er ook zelfgemaakte 'bommekes' gemaakt door autochtonen die er ook letsel aan overhielden. Maar dat ging niet over illegale explosieven. Die 'jongeren' van toen (zoals Stefaan, Karel en Jan ![]() Maar dit ongeluk hier gebeurt dus wel met illegale springstof. Ik stel mij daar serieuze vragen bij zoals hoe dat zo'n jonge gasten daar eigenlijk aangeraken. Daar stel ik me écht serieuze vragen over. En terecht maken zich daar vele mensen zorgen over. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik maak me eerder zorgen wat die gasten daarmee van plan waren, maar ben toch blij dat hij er zijn eigen pollekes mee afgeblazen heeft! ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
![]() En waarschijnlijk zullen ze dat wel opzoeken via internet. (Vermoed ik toch, ik heb eigenlijk nog nooit naar zoiets gezocht hoe bommen te maken want ik heb dat niet nodig). Rachid zal waarschijnlijk een slechte tutorial gevonden hebben op het web en tja, dan heb je soms prijs eer je het weet. Wat ze er van plan mee waren is inderdaad iets om over na te denken. |
|
![]() |
![]() |