![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() HELMOND - De politie heeft dinsdagavond een grote inval gedaan bij een kienavond in Helmond. Die werd gehouden in het supporterscafé van Helmond Sport. De inval gebeurde omdat de politie het vermoeden had dat er een illegaal kansspel werd gespeeld.
Er waren naar schatting tussen de drie- en vierhonderd voornamelijk vrouwelijk kieners aanwezig. Op de avond werd ook vermoedelijk gestolen en vervalste merkkleding verkocht. De drie organisatoren zijn aangehouden. Bij een gelijktijdige inval in een loods van de hoofdverdachte werd een grote partij verdachte kleding aangetroffen. Eerder op de dag hield de politie ook al een vrouw uit Venlo aan die met vermoelijk valse merkkleding op weg was naar de kienavond. http://www.omroepbrabant.nl/?news/96...d+Helmond.aspx Bejaarde dames die aan het kienen (soort Bingo) zijn, het moet niet gekker worden in dit land. Nederland glijdt af naar een dictatoriale Kiennatie. Ik ben een gokker, mijn naam is Mein Ik koop altijd lootjes per dozijn Aan alle spelletjes doe ik mee Van kranten, radio en tv En in m'n stamkroeg op de hoek Daar breng ik menig uurtje zoek Met bingo. Bingo, bingo. M'n vaste plaatsje heb ik daar Een kruk op 't hoekje van de bar Om acht uur gaat het spel van start De prijzen liggen op 't biljart De bingokaarten koop ik bij Ans Ik neem er twee, dus dubbele kans Op bingo. Bingo, bingo. De eerste ronde die begint En iedereen hoopt dat 'ie wint Mijn nummers vallen stuk voor stuk Ik moet gaan winnen, ik heb geluk M'n kaart is nu al bijna vol M'n hart dat slaat er van op hol Bingo! Bingo, bingo. Jammer, maar zo is het spel Alleen, vervelend is het wel Ik koop weer nieuwe bingokaarten Te winnen zijn twee mokkataarten Hij gaat lekker, ik ga zo door Nog maar een nummer en ik hoor Bingo! Bingo, bingo. Die zelfde vent weer van daarnet Nou wint 'ie weer een autoped Twee nieuwe kaarten, nieuwe ronde M'n geld vliegt weg, 't is eigenlijk zonde Alhoewel, je kansen keren Als je het maar blijft proberen Bing! Bingo, bingo. Ik ben nu haast niet meer te houen Straks ga 'k die vent z'n bek verbouwen Eerst nog twintig kaarten kopen De prijs kan mij dan niet ontlopen De nummers vallen nu in groepen Ik haal vast adem om te roepen Bingo! Bingo, bingo. Nu koop ik honderd bingokaarten Een hele stapel, een gevaarte En wat denk je, ik heb prijs Bingo! Ik raak volledig van de wijs De hele zaak geef ik te drinken Aan alle kanten hoor je klinken Eindelijk heb ik wat gewonnen Waar, waar ben ik eigenlijk aan begonnen Ik heb een prijs; een vingerplant Een ding zit me toch niet lekker, want Om die te winnen, niet normaal Dat kostte mij een kapitaal Ik lijk wel gek Ik had wel veertig van die vingerplanten kunnen kopen van al dat geld Waar ben ik mee bezig met die bingo? Ik doe d'r nooit meer aan mee, ik ga naar huis toe. Bekijk het met die bingo! Goedenavond. (Ja mag ik dan nog wel even die ruit met u afrekenen) Bingo, bingo. André van Duin.
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Tegenwoordig moogt ge ook niks meer eh
![]()
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het is een schande voor de natie!
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Let's start a war
![]()
![]() |
![]() |
#5 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
![]() Het valt nog wel mee dat kienen, voor het zelfde geld waren ze daar nog jointen aan het roken, dan was het hek wel helemaal van de dam.
Hip hip hoera voor de Nederlands politie, die hebben de kienmaffia een zware slag toegebracht. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
![]() |
#8 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Let's Have A War?
![]() |
![]() |
#10 |
|
![]() Het nummer heet WW3 & WW4.
De tekst begint met: Let's have a war! |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
|
![]() Carnivore is aanwezig op Youtube, alleen is het slechte kwaliteit gewoonlijk. Carnivore is van Peter Steel, de man vanTypo Negative. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]()
![]() |
#14 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Banneling
|
![]() Mischien liggen er wel brokken hasjiesj tussen de prijzen ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#17 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Niet iedereen is met een zege geboren
![]()
![]() |
![]() |
#18 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Of hoe een dt-fout de hele betekenis van je zin kan omkeren.
The right of a people under occupation to resist through all means, including armed struggle, is fundamental and inviolable, and we will not allow our rights to be liquidated under the slogan of "security" or "stability". Volksfront voor de Bevrijding van Palestina
|
![]() |
![]() |