![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De boomlange, charmante en indringende vrouwenspeler en wereldreiziger Joran van der Sloot lijkt weer eens te hebben toegeslagen.
http://www.youtube.com/watch?v=TaeNpZQmlCA Dit keer is het lijk wel gevonden. In een hotelkamer in Peru. De Lage Landen zijn weer even wereldnieuws.... |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Is dat die gast die ook mogelijk betrokken was bij die verdwijningszaak in Aruba? Nu moet het toch al wel duidelijk zijn: sluit hem op.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik snap nu ook niet goed hoe lomp die kerel kan zijn. Hij is daar met dat hele Aruba gedoe ternauwernood vanaf gekomen, terwijl hij voor de camera haast letterlijk vertelde hoe ze het lichaam van die Holloway gedumpt hebben. En nu zit hij in Latijns Amerika te moorden. Dit keer komt hij er wss niet zo simpel van af.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dit zei iemand over de moeder van Natalee Holloway, Beth, die miljonair werd de laatste jaren met een boek, een fonds en seminars:
'Nice Beth!!! Keep charging $20.000,- dollars for each speech !!!!! Didn't you steal enough money already from your fake "Natalee Holloway Fund"??? and your stupid book and your life time movie (which is 90% false)!!! BETH YOU ARE A CRUEL PERSON!!!! ' Laatst gewijzigd door Eberhard Leclerc : 6 juni 2010 om 00:37. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Gij lijkt mij ook zo'n type dat wekelijks de Libelle en de Joepie leest om zo vervolgens heel gechoqueerd te worden na elk artikel
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Eet dit! Waarin Joran in vlekkeloos elite Nederlands doorspekt met straattaal en sommige woorden met een antilliaanse 'twang' voor de geheime camera uitlegt wat hij deed met Natalee: http://www.youtube.com/watch?v=TAtHZ-uDg5U Joran van der Sloot (190.000 hits) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
|
![]() Citaat:
Wie weet wat heeft hij nog op zijn geweten? Hij verbleef in (Thailand?) waar men nu terug onopgehelderde zaken gaat heropenen, van in de periode dat de Hollander daar verbleef. Het mag duidelijk zijn dat het over een gek gaat zonder scrupules, stel je voor hij liet de moeder van zijn mogelijke slachtoffer een fortuin betalen om haar de plaats van het lijk mee te geven maw hij vermoord eerst je kind en vraagt dan nog geld om te tonen waar het lijk zich bevindt. Hoe laag kan je zijn? Die Hollander heeft een moraalbesef van 0,0.
![]() |
![]() |
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#11 |
|
![]() Dat heb ik niet gezegd en zal ik ook niet zeggen.
![]() |
#12 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
http://www.youtube.com/watch?v=AOCDqGgQAbU (800.000 hits) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Noteerden we niet bij de populairste 500 platen uit ons taalgebied, ondanks het grote aantal views. Was toch meer cabaret. Wel een vette track. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik denk dat die sukkel de rest van zijn dagen in een cel in Peru gaat zitten, ... er zijn ongetwijfeld leukere hotels. En mocht hem daar toch weg geraken, denk ik dat ze hem in the US of A ook nog eens gaan willen spreken... Ma Holloway heeft immers een klacht wegens afpersing tegen die flierefluiter ingediend. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
http://www.telegraaf.nl/buitenland/6..._Aruba___.html |
|
![]() |
![]() |