Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord

Discussietools
Oud 14 mei 2008, 21:39   #1
Mambo
Secretaris-Generaal VN

Standaard Gatso 24 en hun ijking?

Bijna alle flitspalen langs de weg, uitgezonderd aan de rode lichten werken niet of zijn simpelweg niet in gebruik. Maar aan de lichten werken ze meestal ook niet met radar maar met ondergrondse kabels die de metingen en vaststellingen doen. (t’ zijn dus andere)
Reden, ze zijn niet geijkt of de opstelling deugd niet. Heeft allemaal iets te maken met reflectie en hoeken en graden en dergelijke zodat (bijna) geen enkele meting juist kan genoemd worden. Daarom en alleen daarom zijn bijna alle kastjes langs de weg leeg.

Maar, al hun flits-toestelletjes (gatso 24) die ze voor op hun wagentje zetten, of op een driepikkel die tellen vreemd genoeg wel. De toestelletjes zijn geijkt staat duidelijk op hun pv te lezen.

Maar de opstelling is nooit geijkt!

Het rare is dus dat een paal onwettig is zonder ijkingrapport, en een auto wel wettig is zonder ijkingrapport. De opstelling dus. Het bureau voor meteorologie moet dat allemaal ter plaatse goedkeuren eerst. Wat nooit gedaan wordt.

Toestelletjes afzonderlijk hebben wel een ijking.

Is het dan wel wettig?
Oud 14 mei 2008, 21:48   #2

Karma's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mambo Bekijk bericht
Bijna alle flitspalen langs de weg, uitgezonderd aan de rode lichten werken niet of zijn simpelweg niet in gebruik. Maar aan de lichten werken ze meestal ook niet met radar maar met ondergrondse kabels die de metingen en vaststellingen doen. (t’ zijn dus andere)
Reden, ze zijn niet geijkt of de opstelling deugd niet. Heeft allemaal iets te maken met reflectie en hoeken en graden en dergelijke zodat (bijna) geen enkele meting juist kan genoemd worden. Daarom en alleen daarom zijn bijna alle kastjes langs de weg leeg.

Maar, al hun flits-toestelletjes (gatso 24) die ze voor op hun wagentje zetten, of op een driepikkel die tellen vreemd genoeg wel. De toestelletjes zijn geijkt staat duidelijk op hun pv te lezen.

Maar de opstelling is nooit geijkt!

Het rare is dus dat een paal onwettig is zonder ijkingrapport, en een auto wel wettig is zonder ijkingrapport. De opstelling dus. Het bureau voor meteorologie moet dat allemaal ter plaatse goedkeuren eerst. Wat nooit gedaan wordt.

Toestelletjes afzonderlijk hebben wel een ijking.

Is het dan wel wettig?
Neen, niet wettig ... maar trek het maar eens in twijfel. Heb ik ooit eens gedaan maar de rechter is niet meegestapt in mijn pleidooi en het eindigde dus in .... betalen.
Karma is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 mei 2008, 21:51   #3
Mambo
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Karma Bekijk bericht
Neen, niet wettig ... maar trek het maar eens in twijfel. Heb ik ooit eens gedaan maar de rechter is niet meegestapt in mijn pleidooi en het eindigde dus in .... betalen.
Weet ik.
Het is dus een misdaad complot dat bezig is...in bende verband met voorbedachte rade?

En met mijn vraagteken er achter is het dus een vraag en geen bewering.
(anders zou ikzelf nog eens strafbaar kunnen zijn met mijn "uitspraak"

Laatst gewijzigd door Mambo : 14 mei 2008 om 21:53.
Mambo is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:12.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be