![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst | Markeer forums als gelezen |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Jaja, ik weet 'et; als ik eens flink ga Googlen vind ik dat waarschijnlijk ook wel maar daar heb ik niet veel goesting in, vandaar
Dus; is er een manier om ervoor te zorgen dat in Firefox een bijkomend tabblad meteen je startpagina weergeeft? Als ik nu op de knop "een nieuw tabblad openen" klik krijg ik een leeg blad waarna ik nog eens op de startpagina-knop moet klikken en val al dat geklik verslijt mijn muis danig snel
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() laat al maar
puur uit verveling zelf gaan zoeken Tab Mix Plus does the trick (op het eerste gezicht een heeel interessante add-on) geen dank
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() erg eh?
zelf naar een oplossing moeten gaan zoeken had ik daar geen personeel voor? hoe is het in godsnaam zo ver kunnen komen?
![]() |
#4 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik verwijs je door naar de "eenzame-draad"
![]() Laatst gewijzigd door Havana : 22 september 2007 om 10:43. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Europees Commissaris
|