Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst Markeer forums als gelezen

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord

Discussietools
Oud 2 juni 2008, 12:02   #1
Rechtvaardigheid
Partijlid

Standaard Bankiers zijn oplichters

Post hier anoniem hoe u door uw bank werd opgelicht of hoe u bank geld probeert af te troggelen.
Ik veracht extreem-rechts, extreem-links, mensen die mij hun religie willen opdringen en misdadigers (van jongeren die geen respect meer hebben voor gezag tot managers die miljoenen aan belastingen ontduiken).

Zijn er nog gewone, seculiere democraten?
Rechtvaardigheid is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 juni 2008, 12:14   #2
AdrianHealey
Secretaris-Generaal VN

AdrianHealey's schermafbeelding

Standaard

Waar zitten al onze arme sloebertjes van het forum om al hun problemen en op anderen te steken?
"Anyone who denies the law of non-contradiction should be beaten and burned until he admits that to be beaten is not the same as not to be beaten, and to be burned is not the same as not to be burned."
AdrianHealey is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 juni 2008, 12:16   #3
Percalion
Perm. Vertegenwoordiger VN

Percalion's schermafbeelding

Standaard

Wij studenten zouden eens moeten proberen om slechte resultaten af te schuiven op anderen, het kot zou te klein zijn. Pff.
Oud 2 juni 2008, 12:18   #4
Animalman
Parlementsvoorzitter

Animalman's schermafbeelding

Standaard

Om betaling uit te voeren van mijn hypotheek nam de bank geld van mijn perso rekening om op de gemeenschappelijke (waar de hypo van af gaat) rekening van mij en mijn vechtgenote te zetten. Hypo ging er pas op de eerste van de maand af, maar het geld ging wel van mijn rekening van zodra mijn loon gestort werd (ronde de 15e van de vorige maand).

Waar zat dat geld in tussentijd? En waar is mijn interest als ik de bank geld leen?

"Lead, follow, or get out of the way."
Animalman is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 juni 2008, 12:19   #5
Animalman
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Percalion Bekijk bericht
Wij studenten zouden eens moeten proberen om slechte resultaten af te schuiven op anderen, het kot zou te klein zijn. Pff.
Is het niet altijd de fout van de prof die een hekel heeft aan iemand of de vragen die niet duidelijk gesteld waren?

Oud 2 juni 2008, 12:19   #6
Rechtvaardigheid
Partijlid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door AdrianHealey Bekijk bericht
Waar zitten al onze arme sloebertjes van het forum om al hun problemen en op anderen te steken?
Als je bank op onethische manier handelt, waarom mogen gedupeerde slachtoffers dan hier hun beklag niet over die bank doen?

Als u op straat beroofd wordt, mag je dan ook de schuld niet bij de dief leggen? Moet je de schuld dan bij jezelf leggen?

Typisch om de slachtoffers weer aan te pakken en de daders te ontzien. Het gezever van de poco's is bijna niet te harden.
Ik veracht extreem-rechts, extreem-links, mensen die mij hun religie willen opdringen en misdadigers (van jongeren die geen respect meer hebben voor gezag tot managers die miljoenen aan belastingen ontduiken).

Oud 2 juni 2008, 12:21   #7
Rechtvaardigheid
Partijlid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Percalion Bekijk bericht
Hahahaha!! Studenten doen niets anders! "De prof heeft een pik op mij! Mijn oma is dood! Het was te warm! Mijn lief maakte het uit! ..."

Percalion verdient al onmiddellijk de trofee voor meest belachelijke post van de dag.

Laatst gewijzigd door Rechtvaardigheid : 2 juni 2008 om 12:21.
Oud 2 juni 2008, 12:22   #8
duveltje382
Secretaris-Generaal VN

duveltje382's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door AdrianHealey Bekijk bericht
hihihihihi
mij heeft er nog nooit een bank mij in het zak gezet,omdat ik geen geld heb
Julllie mogen ook eens bedrogen worden zoals die zelfstandige van op panorama gisteren met zijn 18.000.000 (arme zelfstandige zou onze Chipie zeggen)
9.000.000 schoten er nog van over
duveltje382 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 juni 2008, 12:24   #9
Rechtvaardigheid
Partijlid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Animalman Bekijk bericht
Om betaling uit te voeren van mijn hypotheek nam de bank geld van mijn perso rekening om op de gemeenschappelijke (waar de hypo van af gaat) rekening van mij en mijn vechtgenote te zetten. Hypo ging er pas op de eerste van de maand af, maar het geld ging wel van mijn rekening van zodra mijn loon gestort werd (ronde de 15e van de vorige maand).

Waar zat dat geld in tussentijd? En waar is mijn interest als ik de bank geld leen?
De bank houdt die interest voor haar.

Oud 2 juni 2008, 12:25   #10
AdrianHealey
Secretaris-Generaal VN

AdrianHealey's schermafbeelding

Standaard

Rechtvaardigheid gaat ervoor.
"Anyone who denies the law of non-contradiction should be beaten and burned until he admits that to be beaten is not the same as not to be beaten, and to be burned is not the same as not to be burned."
AdrianHealey is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 juni 2008, 12:25   #11
Rechtvaardigheid
Partijlid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 Bekijk bericht
hihihihihi
mij heeft er nog nooit een bank mij in het zak gezet,omdat ik geen geld heb
Julllie mogen ook eens bedrogen worden zoals die zelfstandige van op panorama gisteren met zijn 18.000.000 (arme zelfstandige zou onze Chipie zeggen)
9.000.000 schoten er nog van over
Als je geen geld hebt is de bank inderdaad niet in jou geïnteresseerd. Dat spreekt voor zich. Maar volgens jou mogen mensen die hun hele leven lang hard gewerkt en gespaard hebben dus bedrogen worden?

Sympathiek mens bent u.

Oud 2 juni 2008, 12:25   #12
Animalman
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rechtvaardigheid Bekijk bericht
De bank houdt die interest voor haar.
Dus: mijn loon wordt nu gestort op een andere rekening bij andere bank (die ik toch al had), en hypo wordt rechtstreeks doorgestort naar de gemeenschappelijke. Bank niet tevreden, veel gezaag en gezeik. Maar eens je dan gewoon zegt dat er nog plenty andere zijn die klanten zoeken houdt dat redelijk snel op.

Oud 2 juni 2008, 12:27   #13
Savatage
Secretaris-Generaal VN

Savatage's schermafbeelding

Standaard

Mij hebben ze nog niet opgelicht, ik heb ben ook financieel niet aantrekkelijk genoeg om een target daarvoor te vormen. Als ik éénmaal geld begin te verdienen dan gaan de banken daar geen cent van zien, als hun interestvoeten dan nog zo laag staan.
Savatage is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 juni 2008, 12:28   #14
Rechtvaardigheid
Partijlid

Standaard

Citaat:
Dus: mijn loon wordt nu gestort op een andere rekening bij andere bank (die ik toch al had), en hypo wordt rechtstreeks doorgestort naar de gemeenschappelijke. Bank niet tevreden, veel gezaag en gezeik. Maar eens je dan gewoon zegt dat er nog plenty andere zijn die klanten zoeken houdt dat redelijk snel op.
Dat is inderdaad wel het enige waar ze een beetje naar luisteren.

Probleem is echter dat de meeste grootbanken (en hun netwerk van kleine bankjes: Record, Centea, ...) net hetzelfde zijn.

Naar het schijnt zijn Argenta, Landbouwkrediet, ... vrij goede alternatieven. Voor de meer moderne medemens: een internetbank misschien?

Oud 2 juni 2008, 12:29   #15
Rechtvaardigheid
Partijlid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Savatage Bekijk bericht
Mij hebben ze nog niet opgelicht, ik heb ben ook financieel niet aantrekkelijk genoeg om een target daarvoor te vormen. Als ik éénmaal geld begin te verdienen dan gaan de banken daar geen cent van zien, als hun interestvoeten dan nog zo laag staan.
Wat ga je dan met je geld doen? Investeren of consumeren?

Oud 2 juni 2008, 12:30   #16
Montalcino
Parlementslid

Montalcino's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Post hier anoniem hoe u door uw bank werd opgelicht of hoe u bank geld probeert af te troggelen.
Dat is heel simpel: door kosten aan te rekenen als er gratis alternatieven zijn.

Ik los dat op door het grootste deel van mijn geldverkeer bij banken te zetten die dat gratis doen.
Montalcino is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 juni 2008, 12:31   #17
duveltje382
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Als je geen geld hebt is de bank inderdaad niet in jou geïnteresseerd. Dat spreekt voor zich. Maar volgens jou mogen mensen die hun hele leven lang hard gewerkt en gespaard hebben dus bedrogen worden?

Sympathiek mens bent u.
Ik heb ook heel mijn leven hard gewerkt en de staat heeft mij bedrogen,wat is dan het verschil hé
Oud 2 juni 2008, 12:34   #18
HAMC

HAMC's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Is het niet altijd de fout van de prof die een hekel heeft aan iemand of de vragen die niet duidelijk gesteld waren?
Het zou wel kunnen dat de prof bijvoorbeeld intravert is en de student extravert.

Arme student zou ik zeggen in dat geval, want intraverte profs kunnen hun niet eens verstaanbaar maken aan de extraverte student.

Verschaeve
HAMC is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 juni 2008, 12:35   #19
HAMC

HAMC's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 Bekijk bericht
Ik heb ook heel mijn leven hard gewerkt en de staat heeft mij bedrogen,wat is dan het verschil hé
Dat zal u leren van VLD te stemmen.

Verschaeve
HAMC is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 juni 2008, 12:35   #20
duveltje382
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Allez lieve liberalen,vrije markteconomie hé
Antwoord

Discussietools

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:03.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be